Herkese merhaba sevgili okurlar ve motorseverler.
Nasılsınız? Umarım her biriniz çok iyisinizdir.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın :)
Sınır 30 oy 200 yorum 🩶
Bölüm Şarkısı: Selda Bağcan - Ayrılık
🏍️
🏍️
2 AY SONRA
Mutluluk neydi?
Sokrates'e göre bilmemekti, Aristotales'e göre erdemli olmaktı, Isaac Asimov'a göre ise başka bir yerde olmanız, başka bir şey yapmanız, başka biri olmanız gerekirdi, duygusuna kapılmamaktı.
Bana göre ise mutluluk sevdiğim insanlarla geçirdiğim kısacık huzurlu bir andan ibaretti.
Düğünden bu yana iki ay geçmişti. Kısa tatilimizi bitirmiş apar topar işlerin başına dönmüştük. Yaklaşık iki hafta gibi kısa bir sürede öncesinde eşyalarını aldığımız ama düğüne kadar yetiştiremediğimiz evimize yerleşmiştik.
Abim Defne ile kendi evlerine yerleştiği ben de ayrıldığım için annem koca evde bir başına kalmıştı. Sık sık hepimiz ziyaretine gidiyor, mutsuz olmaması için elimizden geleni yapıyorduk. Kaya'nın annesine de birkaç sokak geride bir ev tutmuştuk.
İkisinin anlaşmasına o kadar sevinmiştim ki resmen birbirlerinin yalnızlarına ortaklık edip arkadaş olmuşlardı.
Odamın kapısının çalınması ile irkilerek sandalyemde doğruldum. Odada yankılanan sesim ile kapım açılmış elinde dosyalar ile Ayaz Bey'in asistanı içeri girmişti. 'Deniz müsait misin? Ayaz bey bu dosyaları sana getirmemi istedi.'
'Müsaitim gel. Ne dosyası onlar benim haberim yok?' 'İki saat sonrasına acil bir toplantı düzenledi senin projene büyük bir sponsor çıkmış. Dosyalardaki detayları atlamadan okuyup gelsin dedi toplantıya.'
Duyduklarım ile heyecanla oturduğum yerden kalktım. Kaç aydır yoğun bir şekilde alt yapısını hazırlıyordum projenin. O kadar sistematik ve kusursuz ilerlemesi gerekiyordu ki iki satır yazdığım kodu bile on kere kontrol ediyordum.
Elinden dosyaları alıp odanın ortasındaki geniş sehpaya bıraktım. 'Tamamdır teşekkür ederim. Ben hemen incelemeye başlıyım.' Aslında her detayına hakimdim projenin ama tekrar etmekten zarar gelmezdi.
İlk dosyayı bitirmiş ikincisine geçeceğim sırada telefonum çaldı. Ekranda Kaya'nın ismini görmem ile hızla yanıtladım. 'Sevgilim, ne yapıyorsun?' 'Ay hayatım ben sana hemen haber verecektim telaşla aklımdan çıktı.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MOTORCU | +18
Teen FictionDeniz çıkacağı motor yarışında rakibinin gizli tutulduğunu öğrenir. Bu yarışı kazanmak içi her şeyini ortaya koymaya hazırdır peki ya canını? Kendinden emin katıldığı yarışta bilmediği ve en önemli detay olan rakibi Kaya Demirhan. Motor camiasının...