BÖLÜM 6

4K 286 235
                                    

Geçmişe dönerek başladığımız heyecanlı bir bölüm sizlerle. Her bölümde illa bir aksiyonumuz oluyor :)

Lütfen oy vermeyi ve satır aralarına bol bol yorum yapmayı unutmayın <3

İyi okumalar...

Medya: Zahir

🏍️

O yaşıyordu. Abim yaşıyordu...

6 sene önce..

'Deniz hadi geç kalıcaz' Annemin telaşlı gelen sesi gülümsememe neden olmuştu. Hala daha abimin her yarışında büyük bir heyecana kapılıyordu. Üzerimi giyinip saçlarımı salaş bir topuz yaptığımda hazırdım.

Kapıyı aralayıp çıkmak üzereydim ki tekrar annemin sesini işittim. 'Üzerine hırka almayı unutma biliyorsun bugünkü yarış deniz kenarında olacak' Hızlıca geri dönüp üzerime kapüşonlu hırkamı aldım. Annemi daha fazla kızdırmamak için koşar adımlarla arabaya bindim.

Defne ve Kerem de bugün bizimle birlikte yarışı izleyeceklerdi. Yollar şansımıza boştu ve kısa süre içerisinde yarışın olacağı alana gelmiştik. Bugün olacak yarış daha çok sokak yarışı gibi bir şeydi çünkü pistte gerçekleşmeyecekti.

Abimin uzun süredir mücadele ettiği Gurur Demirhan bugün yine rakibi olarak karşısındaydı. Onlarla birlikte yarışacak iki kişi daha vardı fakat neden olduğunu anlamadığım bir şekilde abimle Gurur birbirlerine düşman olmuşlardı ve gözleri birbirlerinden başka kimseyi görmüyordu.

Herkes yerlerine yerleştiğinde yarışın başlamasına on dakika kalmıştı. Abimin gözleri izleyicilerin olduğu tarafta gezindi bir süre ve sonra benimle çakıştı bakışları. Kaskı takmadan önce son kez o hayran olduğum gülümsemesini yerleştirdi yüzüne. Bakışları güven verirken gülümsemesi huzur vermişti.

İki sene önce onun sayesinde başlamıştım bende motor sürmeye. Daha çok yeniydim fakat onun izinden gitmekte kararlıydım. Onun gibi her çıktığı maçı kazanan bir motorcu olacak ve onu gururlandıracaktım. Daha 16 yaşında olduğum için annem sokak yarışı dahi olsa sürmeme izin vermiyordu.

Bu ne kadar hoşuma gitmese de benim için korktuğunu biliyordum ve bu yüzden sesimi çıkarmıyordum. Koşarak yanımıza gelen babama ilişti gözlerim. Her zamanki gibi geç kalmıştı. Gelmişti ama sonuçta bu da bir şey diye geçirdim içimden.

Abim kaskını kafasına geçirip motoruna bindiğinde saniyeler kalmıştı yarışın başlamasına. Heyecanda terleyen avuç içlerimi pantolonuma sildim ve yarışın başladığını belirten silah sesini dinledim. Tekerlerin zemini yakarak çıkarttığı gürültüyle gülümsedim.

Teker sesine aşıktım..

Yarışın başlangıç ve bitiş çizgisi izlediğimiz yerden gözüküyordu fakat bazı kısımları özel olarak kapatılmış ara sokaklardaydı. Yarışın olduğu kısım denize sıfır bir alandaydı ve rüzgar çok şiddetli esmeye başlamıştı. Abim ve Gurur gözden kaybolup sokaklara daldığında tenim ürperdi. Üşüdüğümü düşünüp ceketimi üzerime geçirdim.

Saniyeler sonra motorların viraj sesleri gelmeye başladı. Havada uçan dronelardan aldıkları görüntüler karşımızdaki dev ekrana yansıdı. Üç rakip başa baş giderken birisi arkada kalmıştı. Zahir önündeki viraja çok iyi girmiş fakat erken fren yaptığı için dönüş açısını ayarlayamamıştı.

Rakibi Gurur bunu fırsat bildi ve öne geçti. Abim bu duruma fazla müsaade etmeden öbür virajda yakalamıştı onu. Sahil boyunca ilerlerken yarış iyice kızışmıştı. Gururun bir anda abimin motoruna yanaşmasıyla Zahir'e temas etti ve motoru sarsıldı ama zorla da olsa dengesini sağladı.

MOTORCU | +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin