BÖLÜM 35

792 51 84
                                    

Herkese merhaba sevgili okurlar ve motorseverler.

Nasılsınız? Umarım her biriniz çok iyisinizdir.

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın :)

Sınır 20 oy 80 yorum 🩶

🏍️

(King's Cup)🏍️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(King's Cup)
🏍️

Abim ve Defne bizim arabada, Hakan ve Samet arkamızdaki arabada geliyorlardı. Yanlarında da bir çift vardı. Baloda tanışmışlar ve Samet'in herkesle hemen konuşma başlatabilme özelliği sağ olsun birkaç saatte de arkadaş olmuşlar.

Oyun oynayacağımızı söylediklerinde daha önce hiç oynamadıklarını ve merak ettiklerini söyleyince de davet etmek istemişler. Hiçbirimiz de çağırmasında bir sakınca görmemiştik elbette. Sonuçta ne kadar insan o kadar eğlence demekti.

Alkollü olduğumuz için aracı şuan holdinge ait bir vale kullanıyordu. Ne kadar fazla içmemiş olsak da Kaya'nın alkollü araba kullanmasını istememiştim.

Yarım saatin ardından eve gelmiştik. Yol boyunca sessizce herkes biraz kafasını dinlemiş hem de ayılmıştı. Gece biri gösteriyordu saatler. Arabadan indiğimde hafif serin hava ile saçlarım uçuştu. Soğuk biraz olsun mayışıklığımı giderirken eve girdik.

Kaya herkesi oturma odasına topladığında ona tarif ettiğim gibi koltukları kenara çekip orta sehpayı odanın tam ortasına yerleştirdi. Masanın etrafına yere oturacağımız için halının üzerine de minderleri yerleştirdi.

Ben de o sırada mutfağa geçip shot bardaklarını çıkardım. Dolaptan votka, viski, tekila ve ağır gelecek olan varsa diye de birkaç bira çıkarıp tekerlekli bar standına yerleştirip içeri götürdüm.

Masanın bir köşesine bardakları dizip her alkolden eşit sayıda olacak şekilde bardaklara boşalttım. Defne de arkamdan girmiş çerezleri halletmişti. Fazla vakit kaybetmeden üzerimdeki elbise ve ağır makyajdan kurtulup masaya geçtim.

Saat ikiye yaklaşırken hepimiz masanın etrafında oturmuş elimdeki kartlara ve alkollere bakıyorduk. Yuvarlak masada bir yanımda Kaya varken diğer yanımda Defne vardı. Yeni gelen arkadaşlar da karşımda olacak şekilde yan yana dizilmiştik.

Kartları elimde karmaya başladığımda bakışlarımda yeni arkadaşlarımıza döndü. 'Ben oyunu anlatacağım ama önce sizinle tanışalım isterseniz. Orada fırsat olmadı.' Kız gülümserken çocuk da onun gülüşüne daldı birkaç saniye.

Birbirlerine aşık oldukları belliydi hareketlerinden. Kız heyecanla ellerini nereye koyacağını bilemeyerek bıcır bıcır konuşmaya başladı. 'Ben Serra, sevgilim de Kutay. İki buçuk senedir beraberiz. Kutay, Ayaz beyin şirketinde insan kaynakları olarak çalışıyor bir senedir.'

MOTORCU | +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin