BÖLÜM 44 | +𝟷𝟾

1.6K 51 175
                                    

Herkese merhaba sevgili okurlar ve motorseverler.

Nasılsınız? Umarım her biriniz çok iyisinizdir.

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın :)

Bölümde cinsel içerik, +18 sahneler mevcuttur. Rahatsız olanlar veya yaşı küçük okurlarım atlarsa sevinirim. Uyarı koyuyor olacağım.

Sınır 25 oy 100 yorum 🩶

🏍️

3 AY SONRA

Mesaj yazmaktan uyuşan parmaklarımı dinlendirmek adına telefonu kenara bırakmak üzereydim ki telefonun çalma sesi ile oflayarak arayan kişiye bakmadan yanıtladım. Karşıdan gelen Kaya'nın sesi ile bütün yorgunluğum anında giderken oturduğum yerde dikleştim.

'Ne yapıyormuş bakalım benim bebeğim?' Sanki o görecekmiş gibi cilveyle üzerimdeki tişörtün eteklerini parmaklarımın arasına alıp çekiştirdim. 'Yoruyorlar sevgilini. Sabahtan beri mesaj yazdığım, konuştuğum kaçıncı kişi bilmiyorum başım ağrıdı artık.'

'Sana dedim ama güzelim ilgilenecek birini bulalım diye.' 'Biliyorum aşkım biliyorum ben istedim hepsiyle birebir ilgilenmek.' 'Ben akşam uğrayacağım sana alırım yorgunluğunu.' Sesindeki imayı anlamamam için aptal olmam gerekirdi fakat bu teklifini geri çevirmek zorundaydım.

'Maalesef bebeğim bu akşam eve gelemezsin.' 'O niyeymiş?' 'Kerem ve bizimkiler buraya gelecek. Kerem'in kesin emri var son gece görüştürmeyecekmiş bizi.' 'Ona neymiş lan? Herkes görecek seni, müstakbel karımı bir ben göremiyorum.'

'Sinirlenme hemen bebeğim. Kerem bana çok düşkün biliyorsun. Kıskanıyor haliyle. Onu da anla ve seni dövmediğine şükret.' 'O kim ki beni dövecek.' Alayla söylese de benim için onu dövmeye kalksa engel olmayacağını biliyordum.

Keremi de abim olarak görüyordu ve kardeşinin sevgilisini kenara sıkıştırsa ona el kaldıracak bir adam değildi. Kerem de onu zamanla tanıyıp güvendiği için hiç zorluk çıkarmamıştı. Kaya ile biraz daha konuşup son düzeltmeleri de aktardıktan sonra telefonu kapadım.

Kına yapma gereği duymamıştım düğün zaten sevdiklerimizin arasında olacaktı ekstra bir organizasyon ile vakit kaybetmek istemiyordum. Balayı için ise gideceğimiz yeri bilmiyordum. Kaya sürpriz yapmak istemişti ben de kabul etmiştim.

Düğünün organizasyonu için yeterince yıpranmıştım bu üç ayda. Defne ise harika ve sorunsuz bir hamilelik geçirmişti. Altı aylık olan göbeği artık önden gitmeye başlamıştı. Doğuma üç ay kalmış olması beni büyük bir heyecana sürüklüyordu.

Resmen hala olacaktım ve artık evde sürekli ağlayan bacaksız bir çocuk gezecekti. Böyle düşündükçe her zaman olduğu gibi gülesim geldi ve ufak bir kahkaha atmaktan alıkoyamadım kendimi.

İki ay önce ise Hilal ve Kerem ayrılmıştı. Büyük bir tartışma ettiklerini biliyordum. Kimseye asıl olayı anlatmamışlardı. Hilal ayrılmak istediğinde Kerem oldukça medeni bir şekilde karşılamış ve dostane bir şekilde kapatmışlardı konuyu fakat birkaç günün ardından Rüya'yı ona göstermediğinde Kerem'in bu zamana kadar görmediğim bir yüzünü görmüştüm.

Öyle öfkelenmişti ki kimse engel olamamıştı Rüya'yı almasına. Hilal bile anlam veremediğim şekilde çocuğunu Kerem'e olay çıkarmadan vermişti. Birkaç gün onda kalmış sonra annesine geri dönmüştü.

MOTORCU | +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin