Herkese merhaba sevgili okurlar ve motorseverler.
Nasılsınız? Umarım her biriniz çok iyisinizdir.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın :)
🏍️🏍️
'Biliyor musun Keremcim annem aslında sana baba dememe çok kızıyor.' Kulağıma eğilip büyük bir sır verecekmiş gibi davranan küçük kızı kollarımın arasına aldım. 'Neden ısrarla söylüyorsun peki fındığım.'
İri yeşil gözlerini kocaman açıp gülümsedi. Bir süre düşünür gibi havaya baktı. Bu büyümüşte küçülmüş halleri hafifçe kıkırdamama neden olsa da ciddiyetle onu beklemeye devam ettim. Onun için mühim bir konuydu bu belli ki.
'Bence babam olmadığı için dediğimi zannediyor ama öyle değil.' Ben öylesine bir şeyler söyleyecek diye beklerken gerçekten içindeki düşünceleri söyleyeceğini fark ettiğimde oturduğum yerde doğruldum.
Açıkçası bunun nedenini çok merak ediyordum. Bana kalırsa altı senedir hiçbir arkadaşı olmamış dışarı çıkmamış bir çocuk için ilgi gösteren ilk kişiyi babasının boşluğu ile doldurması çok olasıydı.
Böyle olmasına kalbimin hep bir yeri kırık olsa da ona diyecek tek bir lafım yoktu. Baba kavramını bile bilmiyordu. Ona yapabileceğim tek iyilik sevgimi vermek olacaktı.
'Ben baba ne demek biliyorum. Annem bana hep masallar okuyor bazen de çizgi filmlerde görüyorum. Babalar anneleri sever, çocuklarının hep yanında olur. Onları parka götürür, sürprizler alır. Bana bunları yapan biri olmadığı için de babam yok demek değil mi Keremcim.'
Bana baba demediği kısa zamanlarda Keremcim diyordu hep. Yaşına göre hep daha olgun davranıyor beni kendine hayran bırakıyordu. Baba kavramını sadece gördüğü ve okuduğu şeyler bilmesi ise içimi burkmuştu.
'Annen de bunları yapıyor sana bebeğim.' Elini çenesine koyup bir süre sessiz kaldı. 'Ama diğer çocuklara bunu yapan iki kişi var biri anne biri baba. Bende bir tanesi eksik. Sence benim sevgim diğerlerinden eksik mi?'
Sorduğu soru ile gözlerim doldu. Kafamı hemen diğer tarafa çevirip çaktırmadan sildim yaşları. Ardından da gülümseyerek ona döndüm. 'Eksik olur mu fındığım annen sana fazlası ile veriyor sevgiyi. Hiç eksik hissettin mi?'
Bu soruya vereceği cevap beni kahredebilirdi ama yine de sormaktan geri duramamıştım. 'Aslında sen gelene kadar eksik hissetmiyordum.' Benim ona eksik hissettirdiğimi mi söylüyordu?
'Ama sen o kadar fazla sevdin ki beni bence eksik varsa da doldurmuşsundur. Sen babaların yapması gereken şeyleri yapıyorsun. Annemi seviyorsun, bana sürprizler yapıyorsun-'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MOTORCU | +18
Novela JuvenilDeniz çıkacağı motor yarışında rakibinin gizli tutulduğunu öğrenir. Bu yarışı kazanmak içi her şeyini ortaya koymaya hazırdır peki ya canını? Kendinden emin katıldığı yarışta bilmediği ve en önemli detay olan rakibi Kaya Demirhan. Motor camiasının...