Herkese merhaba sevgili okurlar ve motorseverler.
Nasılsınız? Umarım her biriniz çok iyisinizdir.
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın :)
Bölümde cinsel içerik, +18 sahneler mevcuttur. Rahatsız olanlar veya yaşı küçük okurlarım atlarsa sevinirim. Uyarı koyuyor olacağım.
Sınır 20 oy 80 yorum 🩶
🏍️
🏍️
Gözlerimi yüzüme konan ıslak öpücükler ile araladım. Yeni uyandığım için bulanık olan görüşümü düzeltmek için birkaç kez ovaladım gözlerimi. Zorla da olsa açmayı başardığımda Kaya'nın mavileri ile karşılaştım.
Yüzümde kocaman bir gülümseme belirirken kollarımı boynuna sardım. Burnumu boynuna dayayıp temiz erkeksi kokusunu içime çektim. 'Günaydın güzelim. Hayatımda geçirdiğim en güzel yılım için, yaşadığımı hissettirdiğin için teşekkür ederim sana.'
Ettiği güzel sözlere gözlerimin dolmaması için bedenini daha çok çektim kendime. 'İyi ki varsın sevgilim. Yılımız kutlu olsun.' Kaç dakika öyle sarılarak yatakta yattık bilmiyorum ama aşağıdan gelen Kerem'in bağırması ile kalkmak zorunda kaldık.
Kaya hızlıca duşa girip çıktı ardından da ben girdim. Ne giymem gerektiği konusunda ise çok kararsızdım. Beyaz bir elbise yıldönümü için fazla nikah havası verir gibi geliyordu. Ama nedense beyaz giymek istemiştim çok fazla.
Kısa bir duş alıp içeri geçtiğimde Kaya çoktan hazırlanıp çıkmıştı. Dolabımı açıp karşısında beklediğim beş dakika içerisinde üzerime saten bir salaş bir gömlek altına da takımı olan saten şortlu bir etek giymiştim.
Motorla gideceğimiz için eteğimi şortlu tercih etmiş ayağıma da beyaz sporlarımı giymiştim. Sade pembe tonlarda bir makyaj yaptığımda tamamen hazırdım. Çantamı da alıp aşağı indim.
Mutfağa girdiğimde herkes masanın etrafında toplanmış kahvaltı ediyordu. Yanlarına gidip oturduğumda gözlerim Kaya'yı aradı ama bulamadım. Kerem'in sesi ile bakışlarım ona döndü. 'Kızım ben sana bu kadar güzel olma demiyor muyum. Katil edeceksin beni.'
Yandan bir bakış atıp göz devirdim. Elimi havada kışkış yapar gibi salladım. 'Hadi, hadi sen git sevgiline laf yetiştir beni biraz sal abi artık.' Söylediğime gülerken Hilal'i kolunun altına alıp saçlarının arasına bir öpücük kondurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MOTORCU | +18
Teen FictionDeniz çıkacağı motor yarışında rakibinin gizli tutulduğunu öğrenir. Bu yarışı kazanmak içi her şeyini ortaya koymaya hazırdır peki ya canını? Kendinden emin katıldığı yarışta bilmediği ve en önemli detay olan rakibi Kaya Demirhan. Motor camiasının...