BÖLÜM 43

435 47 139
                                    

Herkese merhaba sevgili okurlar ve motorseverler.

Nasılsınız? Umarım her biriniz çok iyisinizdir.

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın :)

Sınır 20 oy 80 yorum 🩶

🏍️

(Hakan)🏍️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Hakan)
🏍️

İşleri kısa bir sürede öğrendiğim için çoğu şeyi evden hallediyordum. Abimin nikahı olalı bir hafta oluyordu. Onlar kısa bir tatile gitmiş biz de işlere dönmüştük. Şimdi ise erkenden kalkmış duşa girmiştim.

Bugün kendi projem hakkında Ayaz bey ile kısa bir toplantı yapacaktık. Planlarıma göre projenin alt yapısını hazırlamam bir sene kadar sürecekti. İcraata geçirmemiz ise bir sene kadar daha sürebilirdi.

Eğer başarırsam çok ses getiren bir yazılım olacaktı ve bazı alanlarda yeni bir çağın başlamasına neden olacaktı. Mini beyaz gömlek elbisemi giyip belime siyah deri kalın bir kemer bağladım. Altına da siyah ince topuk stilettolarımı giydim.

Makyajımı yapıp kırmızı ruj ile noktaladığımda çıkmaya hazırdım. Arabamın anahtarlarını alıp evden çıktım. Kaya da benden biraz önce çıkmış, yeni sezon başlayacak yarışlara hazırlanmak için, antrenmana gitmişti.

Arabaya binip çantamı ve bilgisayarımı yan koltuğa bıraktım. Unutmamak için dün torpidoya attığım davetiye örneklerini de çantama koydum. Defne'nin telaşlı nikah sürecini atlattığımız için doğum yaklaşmadan bizim düğünü de yapmak istiyorduk.

Aklımdaki fikirlere yardımcı olabilecek birkaç mekan ile görüşmüştük Kaya ile. Bir an kapalı alanda yapmak isterken diğer bir an sahilde yapmak istiyordum. Kafam ve fikirlerim o kadar karışmıştı ki içinden çıkamıyordum.

Arabayı şirketin önüne park edip içeri girdim. Odama çıkıp toplantıdan önce yazmam gereken kodları hallettim. Maili Yağız Bey'e atıp toplantı salonuna geçtim. Ayaz ve diğer iki mühendis çoktan geldikleri için hızla yerime geçtim.

'Merhaba Deniz.' 'Merhaba Ayaz Bey.' Herkes önündeki dosyaları incelemeye başladığında ben zaten ezbere bildiğim şeylere tekrar bakma gereği duymadım. On dakikanın sonunda herkesin gözleri bana dönerken mühendislerden kadın olan konuştu.

'Çok güzel bir proje bence bu Deniz Hanım. Geliştirilirse çok büyük gelecek vaat ediyor. Sizin çalışmalarınızı incelediğim kadarı ile de altından kalkabilirsin. Bu projede seninle seve seve yer almak isterim.'

Karşımdaki kadın bir makine mühendisiydi ve okulunu birincilikle bitirip iş alanında adından oldukça söz ettirmişti. Eğer bu projede beraber çalışırsak hata yapma oranımız çok düşerdi. Yanındaki diğer mühendis ise fizik mühendisiydi.

MOTORCU | +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin