30- Gizli saklı işler ve suçlu bakışlar

212 24 134
                                    

Yuta, Sicheng ile flörtleşiyormuş gibi görünerek planını anlatmaya devam etti.

"Yarışa ben katılacağım evet, ama senin Taeyong'u oyalaman gerek..."

Sicheng onaylamaz bir şekilde kafasını salladı.

"Tam yarış saatinde Taeyong'u nasıl oyalayabilirim Yuta?"

Yuta baştan aşağı süzdüğü bedene üzülerek baktı. Ona ilk dokunacak kişinin kendisi olacağını düşünmüştü hep.

"Çinli... Yapabileceğin tek bir şey var."

Sicheng neyi kast ettiğini anlamış ve inanamaz gözlerle ona bakıyordu. Her ne kadar onu kandırmış olsa bile Yuta'nın ondan gerçekten hoşlanmış olduğunu düşünmüştü. Şimdi ise başka bir adamın yatağına girmesini söylüyordu ona...

"Aklından bile geçirme..."

"Başka şansımız yok."

"Benden hoşlandığını düşünmüştüm... Tanrım! Şu dediğin şeye bak."

Yuta, genç olanı kolundan tutarak meydandan uzak bir alana çekti, kolonun arkasına çektiği bedeni sertçe duvarla arasına alarak dudaklarına eğildi.

"Benim için kolay mı sanıyorsun? Taeyong gizlice ilk günden beri seni araştırıyor, Jaehyun her an her şeyi anlayabilir... Ya da bir başkası daha seni tanıyabilir. Hiçbiri olmasa bile Taeyong senden sıkılmış olduğundan seni kurtarabilmem için çok geç olur.
Senden hoşlanmıyor olsaydım eğer Taeyong'u karşıma alacak kadar tehlikeye atar mıydım kendimi?
Farkında olmasan bile benim için bu karanlık dünyadaki tek aydınlıksın, en azından seni kurtarabilmeliyim... Sen bu dünyaya ait değilsin."

Çinli olanın yüzünü elleri arasına alarak dudaklarını birleştirdi.
Kısa ama sert bir öpücüğün ardından ayrıldıklarında Sicheng hayatı üzerine bahse girmiş, ve Yuta'ya tekrar güvenmişti.

"Bana buradan kurtulmak için elinden gelen her şeyi yapacağına
söz ver."

Nasıl böyle bir söz verebilirdi?
Resmen istemediği biriyle birlikte olacağına söz vermek demekti bu.

"Yapamam..."

Yüzünü çevirdi Çinli olan.

"Yapmalısın, yapmazsan yarışı kazanamayız Sicheng..."

Aylar sonra ilk kez birisi ona adıyla seslenmişti. Bu kadar küçük bir şey bile Sicheng'in umutla Yuta'ya bakmasına sebep olmuştu.

"Elimden geleni yaparım."

Yuta, Çinli olanın alnına ufak bir öpücük bırakarak gitmesi için onu serbest bıraktı.

"Üzgünüm Çinli..." Sicheng, giderken arkasından duymayacağı bir tonda mırıldandı Yuta.

•••

Birkaç saatlik uçuşun ardından nihayet Tayland'a vardıklarında akşam olmuş, onları Johnny ve Ten karşılamıştı. Normalde onları da hep köşkte görürdü Sicheng, ne ara geldiklerini bilmiyordu bile.

"Taeyong, Yuta, Jaehyun ve..." Johnny sevgilisine dönerek ismini sordu Sicheng'in.

"Sicheng."

mad life « nct ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin