Menekülni a gondok elől. | 11. Rész

209 20 1
                                    

🦔

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

🦔

Drukék lakásában csövelünk. Fáradt, unalmas nyári délután van, a meleg miatt mindenki szívesebben punnyad bent, ezért Duke szobájába összegyűlve fifázunk és beszélgetünk. Duke édesanyja nagyon kedves, többször fordul meg az ajtóban, hogy megkérdezze van-e szükségünk valamire. Még csipszet és popcornt is hoz nekünk, amikből mind jó nagyokat markolunk, miközben Duke fenyeget engem és Petert, hogy ha morzsákon kell aludnia éjjel, akkor azt nagyon megbánjuk, mivel hogy mi fekszünk az ágyán, és figyeljük ahogy ő az ágya szélén ülve mered fel a tévére és a konzolát nyomkodja. Mellette a földön ülve Alex is a falra erősített tévére töri a nyakát, miközben próbál egy gólt lőni Duke ellen. Felix a hűvös szőnyegen fekszik hosszan előttük, maga fölé emelve a telefonját görgeti a Tiktok-ot.

Tényleg meleg van, én is teljesen a falnak nyomódva élvezem a tégla hűvösségét a jobb karomon és lábamon, miközben magamhoz ölelem Duke egyik díszpárnáját. Mellettem Peter hosszú szőke hajába túrva röhög minden rosszul sikerült csel után, közben marok számra falja a sós csipszet a közénk rakott tálból.

Mindig ezt csináljuk amikor nincs jobb ötletünk. Annyi különbséggel, hogy máskor Jonathan is az ágyon ülve támasztja a hátát a falnak, Gina pedig Felix mellett ülve a földön veszekszik mindig, hogy neki is adjuk oda a konzolt. Most azonban furcsa mód - vagy nem is annyira furcsa mód -, egyiküknek sem volt kedve jönni. Gina biztos látni sem akarja Jonathan képét, a srác pedig gondolom az enyém.

Cody pedig folyamat edz és gyakorol, hogy jól teljesítsen az új csapatában, aminek ősszel már hivatalos debütáló tagja lesz, aztán ott a barátnője is, ezért ma sem jött.

-De ne basszál már, bazdmeg! Hát nyomom azt a kurva gombot, de nem ugrik a karakterem, geci! - ugrik egyet Duke idegességében, miközben Alex diadalittasan vigyorogva néz fel rá a vörös haja alól. Gólt lőtt.

-Valld be, hogy nem megy neked a fifa. - vigyorog Peter mellettem, lábujjával a fekete hajú oldalába bök, aki idegesen hátra fordulva lódítja meg felénk a konzolt.

Nem ijedünk meg, tudjuk hogy többre tartja a konzolját nálunk, amitől Peter vigyora csak még szélesebbre húzódik, én pedig elnevetve magam nyúlok egy marék csipszért.

-Faszom, unom ezt a szar játékot! - pattan fel az ágy széléről, majd kitrappol a szobából.

-Most hova megy? Van még a meccsből. - tárja szét a karjait Alex kérdőn.

-Sírni. - vágjuk rá mind egyszerre.

-Hallottam, faszosok! A vécére megyek! - szól nekünk vissza a folyosóról, mire mind nevetésben törünk ki.

-Nincs valami jobb ötletünk ennél? Nem lépünk el kajálni, vagy valami? - ül fel Felix a szőnyegen, piszkosszőke göndör fürtjei a homlokára hullanak, fáradtan ropogtatja ki a hátát.

Taníts Meg BízniDonde viven las historias. Descúbrelo ahora