🐭
-Jó napot, Harry! - köszöntöm a sofőröm mikor beülök a kocsiba - Remélem nem rángattam el valami fontos eseményről.
-Jó napot, kisasszony! - nevet a maga módján olyan öblösen - Éppen újságot olvastam mikor hívott.
Charlotték már rég hazamentek a vidámparkból, mikor végre rávettem magam hogy emberek közé menjek, így a sofőrömet kellett felhívnom, késő délután. Továbbra sincs kedvem volán mögé ülni, és Harryvel sem kocsikáztunk rég, így ez tűnt a legésszerűbbnek.
-És? Mit olvasott? Benne vagyok már a hírekben?
-Maga nem, kisasszony, de a bátyja esküvőjét megemlítették a helyi lapok. Nem akarok ítélkezőnek hangzani, de nem gondoltam volna, hogy Denis úr ilyen gyorsan elkötelezi magát. - pillant rám mosolyogva a visszapillantóból, amit én egy sejtelmes mosollyal viszonzok.
-A természet, na meg a családom, csodákra képesek. - hintek el egy kis információ morzsát szarkasztikusan, mire Harry fölvonja fél ősz szemöldökét, majd bólintva ismét az útra figyel.
Persze, kiosztunk mindent és mindenkit, de a bátyám titkát azért mégsem fogom csak úgy elmondani. Ez elég kényes és személyes téma, - mármint a kényszerházasság, meg a titkos baba -, így csak finoman célzok a cinkosomnak, de konkrétumokat nem mondok. Ahogy elnézem kapizsgálja így is.
A vidámparknál Harry kitesz, majd elhajt, én pedig veszek egy mély levegőt, még mielőtt megvenném a belépőm. Hétköznapi késő délután van, így nem túl hosszú a sor a bejáratnál, hamar bent találom magam a játékgépek és ínycsiklandó ételek világában. Az óriáskerék irányába veszem az utam, közben igyekszem figyelmen kívül hagyni a kiszáradt szám és összeszorult gyomrom, ami az extrovertált világtól való szorongásomat jelzi nekem, akárcsak egy sziréna a fejemben. Összeszorított ököllel, és szigorúan fűre meredő tekintettel szedem a lábaim, próbálva nem nekimenni valakinek, vagy elájulni. Meleg van, fehér kalapom alatt izzadva tűröm a fülem mögé a hajam, szívem csak úgy zakatol a félelem és izgalom keverékétől, közben figyelem a standokat, mert nem akarom eltéveszteni Austin hot-dogos standját.
Tudom, hogy csak hozzá eljutni nehéz, de mellette már minden a legnagyobb rendben lesz, ezért is lélegzem fel megkönnyebbülésemben, mikor végre kiszúrom a magas termetét a fekete kötényében. Nem állok be a sorba, helyette megállok a stand sarkánál, és izzadtan lihegve próbálom meg magamra hívni a tekintetét azzal, hogy nemes egyszerűséggel bámulom.
Nézem ahogy kiszolgál, ahogy a kaját csinálja meg, ahogy megköszöni a borravalót. Nézem, ahogy a lányok elbűvölve tátják rá a szájukat, majd pirongva állnak odébb a hagymakarikáikkal, és arról visongnak, hogy mennyire jóképű. Megjegyzem magamban, hogy mennyire szexin áll rajta az a fekete kötény, a szürke melegítőjével és fehér pólójával, na meg a fekete kalapjával, ami alatt látom hogy gyöngyözik a homloka, amikor felnéz egy vevőre.
YOU ARE READING
Taníts Meg Bízni
RomanceDahlia segítségre szorul. Austin segít rajta. Egy lány, aki gyűlöli a szexet. És egy fiú, aki gyűlöli őt szenvedni látni. Hogyan válik két teljesen idegen ember, egymás lelki támaszává? Mi köt össze két teljesen különböző háttérrel, és személyiségge...