🐭
Igen, visszamentünk arra a bulira. Nem igazán gondoltam, hogy jól fogok szórakozni, ezért már eleve úgy készülődtem, hogy közben igyekeztem lelkileg felkészülni az emberiszonyomra és a szorongásra. Így mikor Cody újfent leparkol a parton az autójával, én már készen állok szembenézni két nagy félelmemmel: Buli és fiúk.
Kiszállok a kocsiból, mély levegőt veszek, jól beszívom az esti sós levegőt, aztán végignézek magamon. Egy fehér lenge selyemruha van rajtam, ami leér a bokámig, ami ad egy kis dekoltázst a kis melleimnek, de ezeket és a vágásaimat gondosan eltakartam egy fehér inggel, amit a ruhára vettem "kabátként". A ruha ráfeszül a felső testemre, meg a lapos fenekemre, úgyhogy biztonság érzetet ad, hogy ezeket az ing mind-mind eltakarja. A lábamon a fehér szandálomra pillantok, majd a pedikűrözött babarózsaszín lábkörmeimre, és kifújom a benntartott levegőm.
Minden rendben lesz, Dahlia. Egyáltalán nem vagy kirívó.
-Minden oké? - ragad karon nálam egy fejjel alacsonyabb barátnőm, kihúzott barna szemei aggódva vizslatnak engem.
Ő fekete szoknyát és fekete haspólót visel, ami gyönyörűen kiemeli domborulatait, szép lábait, és vékony derekát. Fekete haját behullámosítottam, egy-egy tincset két pillangócsattal tűztünk hátra. Ezúttal nem kontaktlencsés szemei az esti fényekben ragyognak a csillámos szemhéjfestéktől, ajkaira halványrózsaszín szájfényt vitt fel, illata teljességgel karamell. Kétségkívül gyönyörű, ezt az is bizonyítja, hogy Cody egy percre sem bírja levenni a kezeit a lányról, éppen most sem. Átöleli hátulról a derekát, kényelmesen az apró lány nyakába bújik, aki zavartan pillant rám, mert hogy éppen beszélgettünk.
-Minden oké, ne aggódj. - nyugtatom meg Charlotteot, aztán hagyom is őket turbékolni egy huncut kacsintást követően.
Felzárkózok Matiasék mellé - már amíg ez a másik kettő valószínűleg autós szexet tart - és csendben hallgatva őket vezetem a tekintetem a sötét óceánra.
Ezer és egy csillag ragyog fölöttünk, a hold fénye hullámzik a sötét víz felszínén, melynek végét elnyeli a fekete éjszaka. Egyetlen fényforrásom, hogy ne bukdácsoljak be a sötét homokos dombon, az a hatalmas tábortűz a parton, melynek narancsos lángjai sercegve nyúlnak az ég felé, piros parázs száll fel szentjánosbogarakként, mikor egy mellette ülő alak fát dob rá. Hallom már a kis alapzenét, látom hogy egy kocsi nyitott csomagtartójából kikandikál egy hangszóró, itt-ott kisebb köröket látok összegyűlve beszélgetni, két alak éppen egy láda - feltételezem sört - visznek bele a vízbe, ami most tökéletesen hideg, hogy az alkoholt hűtve tartsa.
Ujjak kulcsolódnak az enyémekre és bíztatóan szorítják meg a kezem, hálásan pillantok fel Matiasra. Ahogy megállunk a tűz mellett és mosolyogva nézünk szét a társaságon, még ad egy homlok puszit is, ezzel aztán pedig pár pillanatig minden gondom elszáll. Megnyugtat, hogy itt van mellettem, és hogy a tudtomra is adja.
KAMU SEDANG MEMBACA
Taníts Meg Bízni
RomansaDahlia segítségre szorul. Austin segít rajta. Egy lány, aki gyűlöli a szexet. És egy fiú, aki gyűlöli őt szenvedni látni. Hogyan válik két teljesen idegen ember, egymás lelki támaszává? Mi köt össze két teljesen különböző háttérrel, és személyiségge...