Dahlia Mendez
Kedves, nem túl optimista lány, akinek a fényűző gazdag élet csak egy belülről rothadó almának tűnik. Kívül gyönyörűen piros, belül viszont a kukacok rágják szét. Kortársaival ellentétben ő nem hagyja, hogy a pénz és a hatalom a fejébe szálljon, elítéli az öntelt embereket, és utálja, hogy mindig makulátlannak kell festenie a gazdagok körében. Csak tizennyolc, az életét szeretné élni két közeli barátjával, Matiasal és Charlotteal, ám a családja elvárja tőle, hogy minden más helyett inkább a tanulást, a golfot, és a család nevének fenntartását válassza. Lázadó jellemének köszönhetően sokszor szegi meg a szülei szabályait, nem is tanul, és a golfot is rettentően unalmasnak találja. Nem való az elitek körébe, és ezt ő is tudja. El van a kis burkában, nem szereti az embereket, egyedül a két barátjával, és a bátyjával, Denisel áll közeli kapcsolatban, neki tökéletesen megfelel az is, ha egy egész napot át kell aludnia az egérlyukában. Nem költekezik különösebben, őt nem izgatják a drága jachtok, meg magánrepülők, sem a hatalmas nagy bulik, ezek helyett inkább csak leülne az óceánparti homokba, és csendben nézné a naplementét egymagában, vagy valami könyvet olvasva. Ne tévesszen meg a visszahúzódó, csendes kislány látszat, ha arról van szó, akkor tud ő kemény fejű is lenni, az igazából sosem enged, határozott, és sosem műbájollg ha egyszer valakit nem kedvel. Első látásra ellenszenvesnek tűnhet, de neki csak ilyen az arca, és nem igazán beszél magáról, mert minek? Az önbizalma a külsejével kapcsolatban nincs a helyén, az érzéseiről nem szeret beszélni, mélyen elzárja a gondjait magában, könnyen túlgondol, meg komplikál dolgokat, és próbál nem figyelni a róla terjengő pletykákra, amelyek igazak, de senki sem hinné, hogy milyen okból.
Austin Peterson
Rettentően egyszerű lélek, bár a külseje miatt sokan megijednek tőle. Középosztályba született, egyszerű családban nőtt fel, és egy egyszerű iskolában játszott kézilabdát, amíg ki nem járta a középiskolát. Tizenkilenc évesen előtte állnak nagy döntések, de nem karrierépítésen, egyetemen, vagy munkán gondolkodik, hanem csigavérrel tervezi kiélvezni az utolsó nyarát Malibuban, aztán a világot szeretné járni a legjobb barátjával, Jonathannel. A családja nem szól bele a döntéseibe, nem befolyásolják, hagyják, hogy úgy élje az életét, ahogy szeretné. Mindig is egyszerű életet élt, mégsem néz irigykedve a szomszédos gazdagokra, és még csak el sem ítéli őket. Nyitott, érett gondolkodású, segítőkész srác, aki sosem követelt magának semmit, egyszerűen megbecsülte az apró dolgokat maga körül. Nagy baráti körnek örvend a kézilabdának köszönhetően, sok időt tölt a haverjaival, és nem vonja meg magától a káros szenvedélyeket sem, mint például a cigaretta, vagy az alkohol. Semmilyen múltbéli sérelmet nem hordoz magában, jó kapcsolatot ápol a szüleivel, és jó emberek veszik őt körbe, így elég jól elvan. Csendes természetű, csak akkor osztja meg a véleményét ha szükséges, egyik legkedvencebb hobbija pedig esténkét futni, egy fejhallgatóval a fején, vagy graffitivel vászonra festeni. Csak egyedül lenni, és kifújni a levegőt. Csinálnak a barátaival néha pár hülyeséget, de nem keresi a bajt, nincs gond az önbizalmával, de inkább enged, mint hogy konfliktusba keveredjen. A kinézete miatt már az iskolában is nagy népszerűségnek örvendett, a lányok azonban ritkán merték megközelíteni, mert a kisugárzása megfélemlítette őket.
Kövess Tiktok-on :
Ditikonyvek
VOUS LISEZ
Taníts Meg Bízni
Roman d'amourDahlia segítségre szorul. Austin segít rajta. Egy lány, aki gyűlöli a szexet. És egy fiú, aki gyűlöli őt szenvedni látni. Hogyan válik két teljesen idegen ember, egymás lelki támaszává? Mi köt össze két teljesen különböző háttérrel, és személyiségge...