Ajánló

204 5 0
                                    

Sziasztok!

A folyó túloldalán című történet, (ami Lana V. Asol néven fut, igen ő is én vagyok) ami a ti bíztatásotoknak köszönhetően jutott el a kiadóhoz   már kapható ebook és hangoskönyv formában a nagyobb könyves webáruházakban és a Helma kiadó oldalán.

Nem tudom emlékeztek-e rá, de itt futotta első köreit. A történet romantikus fantasy némi erotikával meghintve, egy lányról, egy varázslatos birodalomról és az útról amit be kell járnia, hogy megismerhesse önmagát.

Az ebookról: Ti akik wattpadon olvastok, biztosan nem idegenkedtek tőle, habár sokszor megkapom, hogy az olvasni szeretők, a kézzelfogható könyveket részesítik előnyben. Megértem, mert én is a nyomtatott könyveken nőttem fel és kicsit furcsa nem lapozva, könyv illatot érezve olvasni.
De! A nyomtatott könyv lassan luxus cikk lesz. Biztosan jártatok mostanában könyvesboltban én sokszor lehidalok! Ezzel szemben az ebook megfizethető és ami nekem személyszerint még nagy előny, hogy telefonon tudok olvasni! Este amikorba család alszik, nem kell lámpát kapcsolni, hogy lássam a betűket.

A hangoskönyvről: Ez a forma sokszor az írónak is egy egészen új élmény, hiszen itt egy másik személy hangján és szemével látom a bennem formálódott történetet. Izgalmas, hogy a felolvasó, Dányi Rita, hogyan álmodta meg a karaktereket, és őszintén, nagyon meghatott, hogy őt hogyan érte el és érintette meg a történet.
Bizonyos részeknél zenei aláfastést is hallhattok, bevallom ezzel rengeteg időt töltöttem, hogy a részhez legjobban illő zenét találjam meg. Azt hiszem, ez többé-kevésbé sikerült is.
A hangoskönyv mint forma, nagyon közel áll hozzám. Meseként tekintek rá, Tolkie

n, Hobbitját és a Gyűrűk Ura trilógiát is főzés közben hallgattam meg.

A nyomtatott könyvről: Lesz ilyen is, de a szerkesztés folyamata sajnos rengeteg időt vesz igénybe, és még nem látom, hogy hol lesz a vége. Szomorú és sokszor nagyon frusztrált vagyok miatta, de inkább rászánom az időt, hogy a lehető legjobb verzió kerülhessen a kezetekbe!  Ha valakit érdekel a történet, arra bíztatnálak Titeket, hogy próbáljátok ki az ekönyvet és ha szerelembe estetek akkor várjátok a nyomtatott példányt, aminek még biztos, hogy egy évre szüksége lesz, hogy megjelenhessen.

https://www.helma.hu/konyvek/A-folyo-tuloldalan

hu/konyvek/A-folyo-tuloldalan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Harag és TintaWhere stories live. Discover now