-19-
Carlo Morte Díaz.
Onun bir sırrı olduğunu biliyordum. Hatta neredeyse bundan emindim ancak... Böyle bir sırrı ben bile tahmin etmemiştim. Ve gördüklerime hâlâ anlam veremiyordum.
Bu kutuyla ilk karşılaştığımda bana yaptığı şaka gelmişti aklıma. Öldürdüğüm kurbanlarımın küllerini saklıyorum. Çok komik.
Şimdiyse elime aldığım bu kutuda çeşitli gazete kupürleri vardı. Eski gazete kupürleriydi bunlar. Birini elime alıp okumaya başladığımda kanım dondu.
"DENİZDEN GELEN CESET
Bu sabah saatlerinde İspanya Lanzarote kıyılarında bulunan bir bavulla alarma geçildi. Bavulun içinde parçalanmış bir kadın cesedi bulundu.
Olay yeri yetkilileri cesedin şişmeden dolayı kimliğinin tespit edilmesinin zor olacağı açıklamasını yaptı."
Kupürde denizden çıkarılan bir bavul ve etrafı saran yetkililer vardı. Kızın fotoğrafının olduğu kısım anlaşılamayacak şekilde küflenmişti.
Ellerimin titremesini engellerken neler olup bittiğini anlamaya çalışıyordum. Carlo bu haber kupürlerini neden saklamıştı ki? Bu cinayetle ne gibi bir ilgisi vardı?
Daha ileri tarihli bir habere ilişti gözüm. Korka korka onu okumaya çalıştım.
"VAHŞİ CİNAYET
Yapılan araştırmalar sonucu denizde bulunan kadın parçalarının 10 gündür kayıp olan 18 yaşındaki Dalia Maria Salazar'a ait olduğu tespit edildi.
Cinayet delilleri arasında bulunanlar ise şok edici. Davanın seyri gereği medyayla paylaşılmayan delillerin sonucunda İspanya Bakanı Esteban Ferreiro Sanchéz'in oğlu Sergei Adolfo Sanchéz suçlanıyor."
Kupürde delici bakışlarıyla sarışın, renkli gözlü bir adamın bilmediğim bir davetten fotoğrafı konulmuştu. Gözleri çok tanıdıktı ancak yüzüyle yakından uzaktan alakam yoktu. Hiç görmemiştim. Yirmili yaşlarının başında hoş bir genç adamdı. Elinde şampanya tutarken bir asilzade gibi duruyordu ancak bir sonraki gazete kupürü o asilzadenin eline kelepçeleri takmıştı bile.
"TUTUKLANDI!
43 günlük adalet mücadelesinde kaçırılmaya çalışılan ve kırmızı bültenle aranan Sergei Adolfo Sanchéz sonunda tutuklandı.
Dalia Maria Salazar için adalet isteyenler, katil olduğu sabit bulunan Sanchéz'in babasının makamı gereği ayrı tutulmasından endişeli görünürken adil bir şekilde yargılanması için yürüyüşlere devam ediyor."
Fotoğrafta az önceki temiz kıyafetli asil ve karizmatik hâlinden eser kalmayan genç adam saçı sakalı karışmış bir biçimde tutuklanıp götürülüyordu. Gözlerinde delici bir bakış vardı. Tehlikeli, saldırganlığa müsait ve bir o kadar sakin. Bu sakinlik farklı bir ifadeyi simgeliyordu. Denizin çarşaf çarşaf dalgaları gibi. Belki de daha çok fırtına öncesi sessizlik gibi.
"BAKANIN OĞLU CİNAYETTEN SUÇLU BULUNUP TUTUKLANDI."
Bu ve bunun gibi bir sürü haber kupürü vardı kutuda. Ancak son bulduğum haber kupürü diğerlerinden biraz ürkütücüydü. Ve gizemli.
"CANSIZ BEDENİ HÜCRESİNDE BULUNDU."
"HÜCRESİNDE İNTİHAR ETTİ."
Farklı kaynaklardan gördüğüm bu başlıklar adaletin yerini bulduğunu mu gösteriyordu? Devamını okumadan önce şok olmuştum. Tüm bu bilgiler bana biraz fazla gelmişti. Asıl anlayamadığım, Carlo'nun bu haberlerle ne ilgisi olduğuydu? Cinayete kurban giden Dalia denen kızla bir ilgisi mi vardı? Belki de tutuklanan şu çocukla. Anlamak güçtü. Onunla ya da adıyla ilgili tek bir haber bile yokken bu alakayı kurmak ya da anlamlandırmak zordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KADEH (+18)
General FictionUYARI: Bu hikâyede kötü örnek teşkil edebilecek davranışlar ve yoğun miktarda cinsel içerik bulunmaktadır. ❝ Açık konuşmak gerekirse hayatımın aşkını nerede bulacağımı pek düşünmemiştim. Ve tabii onunla bir kumarhanenin önünde üzerine kusarak tanışa...