6.Bölüm

148 19 36
                                    

Ay cociklerim benim o ne yakışıklılıktır öyle maşallah dmldlsxllsldlskdls

Bölüme koyduğum resimlerin altlarında bölümün nerde geçtiği, zamanı ve tarihi yazıyor oralara bakarsanız kimin ağzından olduğunu anlayabilirsiniz. 1888 Dedektif Nicolas Wild'ın, 2023 Jisung veya Minho'nun ağzından olucak👍🏻

Okuyup, yorum yapıp, oy verirseniz bu ponçik kalbimi çok sevindirirsiniz ✨ şimdiden teşekkürler herkese 🛀

İyi okumalar...💃🏻

•••

O kelimeleri binlerce kez duymayı hak ediyorsun.

Lee Minho'nun Evi, Londra 11 Aralık 2023Saat 09

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Lee Minho'nun Evi, Londra
11 Aralık 2023
Saat 09.00

-lee minho

Ben, Lee Minho. Herkesin gıptayla baktığı, yeteneklerini takdir ettiği, asla yanlış yapmadığını düşündüğü biriydim. Bir yere kadar da doğruydu bu ancak birkaç ay önce hayatımın en büyük hatasını yapmıştım. Ve o zamandan beri nefes aldığımı hissedemiyordum, nefesimi kendimden uzaklaştırmıştım çünkü.

Han Jisung. Benim sevgilim, aşkım, hayatımdaki güzel olan tek şey. Ayrılışımızın üstünden dört ay on gün geçmişti. Daha doğrusu ondan ayrılışımın...

İçimi huzursuzluğa salan neden işiydi. Her gün ona bir şey olacak mı korkusuyla, telefon her çaldığında ondan kötü bir haber mi gelecek endişesiyle yaşayamıyordum, ayrılığımızın birkaç gün öncesinde ise Jisung'un silahlı bir çatışmaya girmesi bardağı taşıran son damla olmuştu.

Sandım ki ondan ayrılırsam bu panikler biter. Ama ben onun tehlike altında olmasıyla yaşayamadığımı düşünürken asıl onsuz yaşayamadığım yüzüme çok sert bir şekilde çarpmıştı. Kapıdan çıktığım an pişman olmuş onu deli gibi özlemeye başlamıştım bile.

"Hadi sevgilim gülümse."

"Bebeğim yüzüm çok şiş."

"Hadi Minho, lütfen."

"Olmaz."

Jisung, eğilip beni öptüğünde ekranın ardındaki yüz ifademin yumuşamasını izledim. Önümde çektiğimiz videolardan biri açıktı. Gün içinde onsuzluğa dayanamadığımı hissettiğimde izliyordum onları. Bu biraz da olsa dayanabilmemi sağlıyordu.

Birden video kaydı durduğunda akan gözyaşlarımı silip arkamı döndüm, Hyunjin'di. "Kendine böyle eziyet ediyorsun." Farkındaydım ama bize bunu yapan bendim ve eziyet etme hakkını kendi kendime veriyordum.

Ayrılığımızın bir hafta sonrası artık dayanamamış ve ona geri dönmek istemiştim ama ona olan her türlü ulaşımımı engellemişti. Hiç kızmadım bu yaptığına, haketmiştim çünkü.

Karındeşen Jack ~ Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin