25.Bölüm

61 11 16
                                    

Sinirden ellerim titriyo gerçekten 25. Bölümü de silmişim mecbur tekrar yüklicem of allahım ya

Lütfen hiç okumamış gibi tekrar okur musunuz ağlicam şimdi ya

İyi okumalar😭
•••

Beni sıkıca tutup bırakmasan olur mu?

Han Jisung'un Evi, Londra14 Aralık 2023Saat 09

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Han Jisung'un Evi, Londra
14 Aralık 2023
Saat 09.08
•••

~han jisung

"Sence biz," Jeongin parmağıyla ilk önce kendini sonra Wooyoung'u sonra da Hongjoong hyung'u gösterdi. "Kardeşimiz hastaneden yeni çıkmışken yanımız hariç başka bir yerde kalmasına izin verir miyiz?" Wooyoung da Jeongin'e destek olmak için onun yanında kollarını önünde bağlamış vaziyette kafasını iki yana salladı.

"Başka birinin yanına göndermiyorsunuz Jeongin. Ben onun müstakbel kocasıyım artık." Minho ölçülü tutmaya çalıştığı sesiyle konuşmuştu.

"Bak ne güzel söyledin. Adı üstünde 'müstakbel' yani daha kocası değilsin." Hongjoong hyung'a 'sen de mi?' bakışlarımı atınca omuzlarını silkmişti.

Az önce bir hemşire gelmiş serumumu çıkarıp artık çıkabileceğimizi söylemişti. O zamandan beri nerede kalacağım konusunda anlaşmaya çalışıyorlardı.

Konuşmama izin verseler mantıklı birkaç teklif sunacaktım ama tartışmalarına çok odaklanmış olduklarından beni fark edip konuşturmuyorlardı.

Gözlerimi devirip ofladım. Minho anında bana dönmüştü. "Bir sorun mu var bebeğim?"

Yanağıma koyduğu elini tuttum. "Hepinizi anlıyorum ama konuşmama izin verin."

Hepsi sustuğunda bulduğum fikri açıkladım. "Ben kendi evimde kalacağım." Jeongin'in suratında hemen bir zafer ifadesi belirmiş ve Minho'ya bakmıştı.

Minho itiraz etmek için tam ağzını açmıştı ki elimi ağzına kapatarak susturdum onu. "Sen de bizimle birlikte kalacaksın." Minho itirazlarını geriye iterek avuç içime bir öpücük kondurup geriye yaslandı. Ben de diğerlerine döndüm. "Makul müdür sizin için?" Onlardan da onaylar mırıltılar almıştım.

Jeongin, Wooyoung ve Hongjoong hyung Minho'nun onda kalmam gerektiğiyle ilgili olan konuşmasına az önceden beri şiddetle karşı çıkıp onlarla birlikte kalmam gerektiğini söylemişlerdi. Wooyoung San hyungla birlikte birkaç gün bizde kalacaklardı onların sunduğu teklife göre ama sonunda anlaşmıştık.

Marie, Lilith, Alex ve Chan hyung şu an Scotland Yard'daydı boşluğumuzu ellerinden  geldiğince doldurmaya çalışıyorlardı. Ekip lideri olarak hastanede kaldığım bu iki gün katil hakkında hiçbir şey yapmadığım tek günlerdi. O yüzden uzun zamandan beri ilk kez gerçekten hiçbir şey yapmamış olmanın garip bir tarafı vardı.

Karındeşen Jack ~ Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin