Kızlar bölüm yayınlamayalı üç gün olmuş niye haber vermiyorsunuz🙀
Bu bölüm kaosumuz devam ediyor ⭐️💃🏻
İyi okumalar dilerim herhese💎
•••Kaybımı kurtar...
Londra
12 Aralık 2023
Saat 20.20
•~lee minho
"Bana kızma tamam mı?"
Jisung'un böyle söyleyip sonra dudaklarımı öpmesi kafamı karıştırmıştı. Neyden bahsediyordu tanrı aşkına? Ona asla kızamayacağımı çok iyi biliyordu.
Tam ne demek istediğini sormak için dudaklarımı aralayacakken birden beni marketin içine doğru itmesiyle bunu beklemediğim için afallayıp yere düştüm.
Birkaç saniye şokla olduğum yerde kalsam da sonrasında yapacağı şeyi anlamamla içime dehşet duygusunun ilmek ilmek işlediğini hissettim.
Hayır.
"Arkamdan otomatik kapıyı kapatın, gelmesin."
Sonunda kendimi şoktan kurtarabildiğimde ayağa kalkmış olsam bile Jisung çoktan hızla koşmaya başlamıştı.
"Jisung!"
"Hayır!"
Kasiyer çocuk, onun demesiyle kapıyı gerçekten kitlediğinde aklımı kaybedebileceğimi düşünmüştüm.
Hayır, hayır, hayır.
Kendi kendime mırıldandım. Yalnız başına gitmesine nasıl izin verebilmiştim? Nasıl bir sevgiliydim ben böyle?
Anında kitlenen kapının yanında bitip bir yandan sanki kırabilecekmişim gibi yumruklarken diğer yandan boğazım yırtılırcasına bağırmaya başladım.
"Bebeğim! Lütfen geri dön!"
Artık karanlık sokakta onu göremediğimde ne yapacağımı bilemeyerek arkamı döndüm. Gözlerimden akmayan gözyaşları birikmeye başlamıştı bile. Ellerimi saçlarıma götürüp çekiştirdim. Nefeslerim çok fazla hızlanmıştı kalbim de dehşetle atıyordu.
"Beyfendi, kendinize gelin."
Kasiyer çocuğun yanıma gelip omzumu tutmasıyla yandan ona bakıp tek elimle boğazına yapıştım. Onu şu an dünya üzerinden silip atmamam için hiçbir sebebim yoktu.
"O adam benim bu dünya üzerindeki her şeyim, sebebi varlığım."
Boğazını biraz daha sıkarken gözlerindeki korkuyu görebilmiştim, korkmalıydı da. Eğer Jisung'a bir şey olursa karşımdaki bu çocuğu yaşatmazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karındeşen Jack ~ Minsung
Fanfic1888 yılında Londra'da Karındeşen Jack lakabını alan seri katil birçok kadının eceli oldu. Bıraktığı tüm ipuçlarına rağmen dedektiflerin bu kana susamış katili asla bulamayacaklarını kim bilebilirdi ki? • Bu cinayetler silsilesinden tam 135 yıl sonr...