Hepinize binlerce kere merhabaa 💜🌷
Karındeşen Jack 3Bin okuyucuya ulaşmış herkese teşekkür ediyorum 🤏🏻✊🏻
Bu olduğunda bölüm sözü vermiştim sözümü tutuyorum o yüzden 🍭
❗️Nicolas Wild'ın ağzından olan bölümler kitabın diğer bölümleri için önemli ipuçları veya gelişmeler arz ediyor o yüzden okumadan geçmeyin derim❗️
Profilimden yine Minsung için yazdığım üç bölümlük He's Alive threeshotına ve gene Minsung için yazdığım Titanic minificine de bir şans vermeyi unutmayın🕯️
🌟OY VERMEYİ VE YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN🌟
Herkese iyi okumalar 🌷
•••Kendim için savaşmak zorundayım.
Dedektif Nicolas Wild'ın Ofisi, Scotland Yard, Londra
14 Aralık 1888
Saat 00.10
•Genç dedektif Nicolas Wild, elinde tuttuğu ve yeni ateşlediği piposunu bir kez daha dudaklarına götürdü ve içine çekti zehirli dumanı.
Normalde fazla tütün tüketmezdi ancak şu anı içmek için mükemmel bir zaman olarak görüyordu.
Akmayan gözyaşlarıyla sızlayan burnunu kaşıdı birkaç kere, sanki engel olabilecekmiş gibi...
Biraz önceden beri bedeninin her bir kısmını o kadar fazla sıkıyordu ki başı ağrımaya, dişleri sızlamaya ve vücudu kasılmaya başlamıştı. Derin bir of çekerek sıkıntının çöreklendiği ve bir türlü de üstünden kalkmadığı göğsünü ovuşturdu.
"Beni çağırdığını söyledi-" Odaya kapıyı tıklatarak giren meslektaşı ve aynı zamanda en yakını olan Scotland Yard'ın bir diğer kıdemli dedektifi girdiğinde Nicolas Wild saçı başı dağılmış ve kıpkırmızı olmuş gözlerle ona doğru döndü.
Meslektaşı olan bu dedektif, genç dedektifin bu dağılmış halini gördüğünde ters giden çok büyük bir şeyin olduğunu anladı.
Sertçe yutkunarak Nicolas Wild'ın ofisine tam anlamıyla girdi ve kapıyı da ardından kapattı. Genç dedektife temkinli adımlarla yürümeye başladığında Nicolas Wild da sanki tutanacak tek dalı oymuş gibi ona doğru yürümeye başladı.
"Wild-" Genç dedektif, meslektaşıyla ofisinin ortasında buluştuğunda ellerini onun yakasına iki eliyle birden sıkı sıkıya sararak hâlâ kendini kasmasından kaynaklı zorla konuştu.
"Dayanamıyorum artık." Meslek taşı, Nicolas Wild'ın onun omzuna kafasını koymasıyla dondu kaldı. Ardından genç dedektifin tüm vücudu sarsılarak ağlamaya başlamasıyla ne yapacağını bilemez bir ifadeyle elini sırtına atıp sıvazlamaktan ilerisini yapamamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karındeşen Jack ~ Minsung
Fanfic1888 yılında Londra'da Karındeşen Jack lakabını alan seri katil birçok kadının eceli oldu. Bıraktığı tüm ipuçlarına rağmen dedektiflerin bu kana susamış katili asla bulamayacaklarını kim bilebilirdi ki? • Bu cinayetler silsilesinden tam 135 yıl sonr...