OKUL AÇILDI OKUL PSİKOLOĞUM ÇOK BOZUK 🌭
🍔Yorum yapmayı unutmayın🍔
İyi okumalar herkese🥪
•••Parlayanın peşinden koşmak yerine parıldayan sen ol.
Scotland Yard, Londra
15 Aralık 2023
Saat 14.57
•~han jisung
Az önce çıktığım Scotland Yard binasına girerken bu sefer içimi yiyen bir huzursuzluk vardı ancak bunu hemen defedip tekrar polis kimliğime bürünmeliydim. Ben güçlü kalırsam ekibim de güçlü kalırdı.
Minho'yla asansöre bindik ve Karındeşen Jack davası için özel olarak hazırlanan odamın olduğu kata bastık. Ekibimin orada olduklarını çok iyi biliyordum. Ben tedavi sürecinde olsam da onlar durmadan çalışıyorlardı.
Minho'nun elini bırakarak derin bir nefes aldım arkamdaki varlığı bana tekrar güç verirken kendimi Marie'yi görmek için hazırlamaya çalıştım.
Kapıyı açtığımda içerdeki ekibimin hareketleri kısa bir an duraksayıp içeri giren bize döndüler. "Jis sen burda ne halt ediyorsun tanrı aşkına?" Minho da içeriye girip kapıyı kapatırken Jeongin'e suçlu bir gülümseme sundum.
"Dinleniyor olman gerekiyordu tatlım." Wooyoung, Jeongin ve Hyunjin ile birlikte bir bilgisayarın başına eğilmiş oradaki görüntüye bakıyordu ancak ben girince kafasını bana doğru çevirmişti diğerleri gibi.
"Önemli bir gelişme oldu, o yüzden geldim."
Odaya bakındığımda Marie hariç herkesin burda olduğunu fark etmiştim. Sanırım ben istemesem de hayat bazı fırsatları önüme çıkarıyordu.
"Tamam o zaman ben hemen Marie'yi çağırayım." Ayaklanan Alex'i elimi kaldırarak engelledim. "Bu şu an iyi bir fikir olmayabilir." Hepsi bana anlamsız bakışlar atmaya başladıklarında huzursuzca elimdeki dosyaları daha çok sıktım.
"Ne demek bu Jisung?" Lilith'in sert çıkan sesi ona dönmeme neden olmuştu. "Anlatacağım, ama ilk önce herkes otursun ve sözümü bölmeden beni dinlesin."
Herkes yaptığı işi bıraktığında kendimi kısa süreliğine işim hariç her şeye soyutladım. Duygularımı ve kişisel hayatımı az önce girdiğim odanın önünde bırakmıştım.
"Buraya sabah geldim çünkü Minho ve gazeteci olan diğer arkadaşları aracılığıyla yayınladığımız haber sonrası duyduğum şeyler bana bu vakanın Londra'nın ilk seri katili olan Karındeşen Jack ile bir benzerliğinin olduğunu fark ettirdi. Zaten siz de halkın bunu bizden önce çoktan fark etmiş olduğunu duymuşsunuzdur."Hepsinden kafa sallama onayı aldığımda sözlerime devam ettim. "Ancak katille karşılaşmam bu işin peşine düşmeme bir darbe vurdu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karındeşen Jack ~ Minsung
Fanfiction1888 yılında Londra'da Karındeşen Jack lakabını alan seri katil birçok kadının eceli oldu. Bıraktığı tüm ipuçlarına rağmen dedektiflerin bu kana susamış katili asla bulamayacaklarını kim bilebilirdi ki? • Bu cinayetler silsilesinden tam 135 yıl sonr...