35.Bölüm

55 8 33
                                    

Merhabalar 🎀

Uzun zaman oldu gerçekten kabul ediyorum ✌🏻 ancak ☝🏻 bölüm yazıyorum, vize haftam geldi derken bölüm biraz gecikti 😳 olabiler böyle şeyler takılmayalım 🫣

Yazmak biraz aceleye geldi o yüzden yazım hatalarını kontrol etme fırsatım olmadı 😔 şimdiden sürçülisan ettiysek affola 😁😙

Profilimden diğer kurgularım Titanic ve He's A Live ficlerine ulaşıp bir şans verebilirsiniz. 💅🏻

🌟Yorum yapmayı, oy vermeyi unutmayın.🌟

İyi okumalar 💜

•••

Seni uyarmadığımı sakın söyleme.

Bedlam Akıl Hastanesi, Londra16 Aralık 2023Saat 12

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bedlam Akıl Hastanesi, Londra
16 Aralık 2023
Saat 12.30

~han jisung

Karındeşen Jack vakasındaki ilk kurbanın arkadaşı Susan William'ın dün akşamki görüşme talebinden sonra elbetteki soluğu yatırıldığı akıl hastanesinin önünde almıştık. Şimdiyse akıl hastanesinin önüne park etmiş Scotland Yard'ın aracı olan ancak sıradan bir araba görünümündeki büyük aracın içindeydik hepimiz. Lilith ve Alex hem Marie'nin abisi Eric Grey'i hem de babamı takip etme görevindeyken diğerlerimiz akıl hastanesine gelmiştik.

Bizimle birlikte akıl hastanesine gelmiş güvendiğimiz polislerden birisi kulağıma minik kulaklığı ve kıyafetlerimin arasına da dinleme cihazını yerleştirirken siyah filmle kaplı camdan dışarı bakıyor ve hastanenin sadece çevresine bu kadar sıkıntı yayıyorsa içinin kim bilir nasıl olduğunu düşünmeden edemiyordum. Birazdan ise bunu bizzat kendim deneyimleyecektim.

"Bu gerçekten gerekli mi?"

Hongjoong hyung'un durumdan hoşnut olmadığını belirten sesini duyduğumda hastanenin bahçesini izlemeye devam eden gözlerim ona döndü. "Evet, evet gerekli." Chan hyung onun boynuna zincirle kamufle olmuş ufak kamerayı takarken daha fazla bir şey söyleme gereği duymadan cevap vermişti.

"Üç kişiyiz ve size içerde olup biten her şeyi pekala ordan çıktıktan sonra biz de anlatabiliriz." Kuzenimin gözlerini inatla Chan hyung'un gözlerine dikip konuşmasıyla Chan hyung derin bir nefes aldı. Hongjoong hyung'un omuzlarına ellerini koyup kafasını hafifçe ona doğru eğdi. "Eğer içeri girmemizi gerektirecek acil bir şey olursa bizim sizden nasıl haberimiz olacak?"

Chan hyung'un tane tane konuşmasıyla Hongjoong hyung ondan başka tarafa bakıp kabullenmişlikle başını salladı. Ancak baktığı tarafta ona pişmiş kelle gibi sırıtan üçümüzü fark edince gözlerinde nadir olarak gördüğümüz panikle Chan hyung'dan uzaklaştı. Böyle devam ederse gözlerindeki panikle daha çok karşılaşacak gibi görünüyorduk. Sevgili kuzenim onda ilk defa şahit olduğumuz bu tarafını bize açmaktan biraz utanıyordu ve bu çok barizdi. Eh biz de tabiki arkadaşlık ve kuzenlik vazifemizi yerine getirip onunla dalga geçmeliydik.

Karındeşen Jack ~ Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin