4.Bölüm

126 19 25
                                    

Okuduktan sonra yorum yapıp bölümü oylarsanız bu poncik kalbimi çok sevindirirsiniz🥹🤩💜

Herkese iyi okumalar dilerim.✨

•••

Gözlerimi kapattığımda, orada sen varsın; aklımda.

Gözlerimi kapattığımda, orada sen varsın; aklımda

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Londra
10 Aralık 1888
Saat 02.00

Genç dedektif aklını Scotland Yard'daki ofisinde bir yerlerde bıraktığından emindi. Nereye gittiğini bilmez bir şekilde önündeki bedeni takip etmesinin başka bir açıklaması olamazdı çünkü.

Salak.

Yapayalnız böyle bir işe kalkıştığı için salaktı. Hisleri yüzünden fevri hareket etmişti. Gittiği yolda olur da ölürse dedektif arkadaşları için başka bir sırrın perdesini aralamaktan başka bir şeye yaramayacaktı bu yaptığı şey, ama yine de dönüp geriye gitmiyordu.

Bu psikopatın onunla kedinin fareyle oynadığı gibi oynamasına daha fazla izin vermeyecekti. Yalnız bu işe kalkışması belki aptallıktı ama içinde olduğu durum yüzünden önündeki bedeni takip etmemeyi gururuna yediremiyordu.

On beş metrelik takip mesafesini korurken ayaklarının ses çıkarmadığına emin oldu Şu an nefes almaya bile cesaret edemiyordu. Önündekinin katil olmasından değildi bu korkusu. O işinin en iyisiydi ve güçsüzleri buldu mu yok eden iblislerden korkmayı reddediyordu. Onun çekincesi takip edildiğini fark eder de izini kaybettirir ve elindekini kaçırır diyeydi.

Dürüst olmak gerekirse bu takip işine asla bulaşmamalıydı. Takibe başlamakta bir sıkıntı yoktu ancak önündeki bedenle yüzleşmesi gerekirse ne yapacağını bilemiyordu.

Şu an ödleklik yapıyorsun, yapma.

Kendi kendine kızdı bulamaca dönen sinirleri yüzünden bir dedektif gibi davranamıyordu. Profesyonel olabilirdi ama günün sonunda insandı. Gördüğü şeyin tarihte bir başka benzeri dahi görülmemişti, o yüzden sinir boşalması yaşaması çok normaldi.

Önündeki beden sola doğru saptığında kaybetmekten korkarcasına adımlarını ses çıkarmamaya dikkat ederek hızlandırdı. Madem bu işe baş koymuştu o zaman düzgün bir şekilde yapacaktı.

Sonunda potansiyel katilin döndüğü yerden o da sola döndü.

Onu karşılayan şeyin boş bir sokak olmasını beklemiyordu. İzini kaybettiğini, sola dönmekte biraz fazla geciktiğini düşündü.

Olduğu yerde durup boş gözlerle önündeki karanlık sokağı taradı bir süre. Tam o anda içinden tüm bedenini titreten bir ürperti geçtiğini hissetti.

Yalnız değildi.

Sanki izleniliyormuş gibi bir his tüm algılarını açık hale getirmesini sağladı. Ensesindeki tüyler diken diken olmuştu.

Evet, sokakta yalnız olmadığı kesindi ama onun nerede olduğunu tam kestiremiyordu.

"Nerdesin? Bir korkak gibi saklanacak mısın? Oysa seni bulmamı kendin istemiştin."

Aklını kaybettiği gibi mantığını da kaybettiğini düşündü, anında arkasını dönüp geldiği gibi gitmesi gerekiyordu ama laçkaya dönmüş sinirleri yüzünden ne yaptığının pek farkında değildi.

Mantıklı olan tarafına kulak verebildiğinde birilerini çağırmak adına geldiği yöne doğru döndüğü an arkasında ayak sesleri işitti. Sonunda saklandığı delikten çıkmaya karar germişti demek.

Arkasını dönse yakalamaya yemin ettiği sureti görecekti ama ezikçe bir şekilde dönmeye cesareti yoktu.

Biraz sonra ensesinde bir nefes hissetti ve bütün tüyleri diken diken oldu. "Ben oyunun kendi kurallarıma göre oynanmasını isterim dedektif."

Sonrasındaysa tüm dünyası karanlığa gömüldü.

—————————————————

Hoş muydu yani şimdi bu?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hoş muydu yani şimdi bu?

Anlık olarak Dedektif Nicolas: Koy elini vicdanına hakettiysem eyvallah.

Yaa Nicolas efendi dedektif olmuşsun ama bir akıl sahibi olamamışsın yazık.

Evet dedektife sevgi gösterin dedikten sonra benim haller ölsşadşaldşaldşkdşs

Neyyseee

MinSung ile kalın...✨🌊

✨🌊

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Karındeşen Jack ~ Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin