20.Bölüm

85 10 15
                                    

Kurban verene kurban vereneee💃🏻

29. Bölümü yazdım birkaç gün önce 😏 Felix ve Seungmin eğer bölüm bölme gibi bir şey olmazsa 24. Bölümde hikayeye dahil oluyorlar🤌🏻 şükür kavuşturana 🧚🏻‍♀️

İyi okumalar herkese🎠
•••

Sevgilim, tüm şehrin ışıkları asla senin gözlerin kadar parlak olamazlar.

Sevgilim, tüm şehrin ışıkları asla senin gözlerin kadar parlak olamazlar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Londra
12 Aralık 2023
Saat 21.30

~han jisung

Hastane yatağında yatmış elimi biran olsun bırakmayan sevgilimle birlikte önümüzde, hastanede bizimle birlikte kimin kalacağı tartışmasını yapan arkadaşlarımızı izliyorduk.

Babam hâlâ daha gelmemişti. Aramızın iyi oluşunun sadece benim başarıma bağlı olduğunun farkındaydım ama en azından ilk ve tek çocuğunun sağlığından endişelenir diye düşünmüştüm.

"Ben onun kuzeniyim, bu ikisi de kardeşi. Kalacak kişiler biz olmazsak eğer olay çıkar."

Hongjoong hyung kendisiyle birlikte Jeongin ve Wooyoung'u göstererek üçüne ithafen konuşmuştu. Tabiki bununla aynı anda Chan hyungla Lilith'in itirazlarına sebep oldu.

"Siz kuzeni ve kardeşleriyseniz biz bostan korkuluğu muyuz? Abisiyim ben onun."

"Ben de ablasıyım."

Sıkıntıyla alnımı ovuşturduğumda Minho, oturduğu sandalyeden kalkıp yarama dikkat ederek yatakta yanıma yerleşip kolunu omzuma attı. Huzurla, saçlarımı okşayıp öpen sevgilime yaslandım. Saçlarımla uğraşması bana mayıştığımı hissettiriyordu ama önümdeki şahsiyetler birbirlerini yemeye devam ettikleri için uyku moduna giremiyordum.

"Onu asla yalnız bırakmayacağımızın farkındasınızdır umarım."

Jeongin'in konuşmasıyla derin bir iç çekip Minho'ya baktım. O da kafasını bana çevirdiğinde gözlerimizle kısa bir konuşma yapmıştık. İstediğim şeyi anladığında o da iç çekip dudaklarımı öptü ardından önüne dönüp boğazını temizledi.

Bu hareketi karşımızda tartışmaya devam eden arkadaşlarımızın dikkatini çekmiş ve hepsinin bize dönmelerini sağlamıştı.

"Ben zaten burdayım, hiçbirinizin kalmasına gerek olmasa da kalmakta bu kadar ısrarcıysanız Chan hyung bugün kalacak kişi sen değilsin. Çünkü Siu'yu yalnız bırakamazsın, bakıcısına önceden haber vermen gerekirdi ayrıca diğer ekip katilin peşinden gitmişti onları kontrol etmen lazım."

Ardından Chan hyung'dan Jeongin'e yöneltti bakışlarını. "Jeongin bugün kalacak kişi sen de değilsin çünkü Jisung'un yokluğunda ekibin liderliğini sen devralıyorsun o yüzden onların başında olman lazım ama aklının da kalacağını bildiğimden bugün Woo, San ve Hongjoong kalacak, ancak o şekilde için rahat olur.

Karındeşen Jack ~ Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin