3.Bölüm

152 21 24
                                    

filterpack üçüncü bölümü sunar efendim, iyi okumalar diliyorum.

•••

Bu ölüler arasındaki tek hayat sensin.

Han Jisung'un Ofisi, Scotland Yard, Londra10 Aralık 2023Saat 20

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Han Jisung'un Ofisi, Scotland Yard, Londra
10 Aralık 2023
Saat 20.30

-han jisung

Odamın camının önünde ayakta durmuş dışarı bakıyordum. Tek eksiğimiz Hongjoong hyung'du. Aşağı yukarı beş dakika içinde elinde kendi notlarıyla paldır küldür içeri girdiğinde ekip tamamlanmıştı.

"Kırsaydın."

Hongjoong hyung Alex'in dediklerini ciddiye almazken elindekileri masaya bıraktı, pardon fırlattı.

Katilimizle ilgili notlarını toparlaması için onu beklerken içeriye bir tepsinin üzerine koyduğu kahve bardaklarıyla San hyung girmişti.

Tepsiyi masaya koyup Wooyoung'un kahvesini ona uzatırken "Bir hırsızlık vakası olmuş, yani bir süre burda değilim sevgilim." ardından bana dönüp devam etti. "Chan'le işimizi halledip hemen yardıma geleceğiz." Onaylarcasına kafamı salladım.

"Dikkat et kendine." San hyung Wooyoung'a dönüp dudaklarına bir öpücük kondurdu. Bu görüntüyle kısa bi an kalbim sızladı. Bakışlarımı kaçırdım.

Düşünme. Sakın düşünme.

Gözlerim Jeongin'e kaydığında arkadaşımın gözlerindeki hüzün kırıntılarını seçebilmiştim. Ona hak veriyordum, zordu.

San hyung bir kez daha Wooyoung'u öpüp dışarı çıkmıştı. Ellerimi çırpıp ekibimin dikkatlerini üstümde topladım.

"Evet önümüzde dört saatimiz var. Gece yarısına kadar bu davada bir arpa boyu dahi olsa artık yol katedilecek."

Herkes masamın etrafında toplandığında Hongjoong hyung elindeki not kağıdını önümüze koymuştu.

"O zaman her şeyin başından başlayalım, ilk kurbanımızdan."

İlk vakanın yaşandığı gün gözlerimin önünden geçti. İhbar akşam saat dokuzda gelmişti. Arayan genç bir kadındı ve kendinden geçmişcesine ağlıyordu. Söylediğine göre arkadaşıyla saat sekizde buluşmak için anlaşmışlardı fakat saat sekizi biraz geçtiğinde ve arkadaşı hâla gelmediğinden onu aramış ama ulaşamamıştı.

Saat gece yarısı olduğunda artık arkadaşının gelmeyeceğini düşünüp evinin yakınlarında olan bir yere çöp atmaya çıkmış ve arkadaşının cansız bedeniyle karşılaşmıştı. Hemen olay yerine gittiğimizdeyse kadını, yaşlı bir kadın olan komşusunun kollarında ağlarken bulmuştuk. Hâlâ şoktan çıkamadığı her halinden belliydi.

Karındeşen Jack ~ Minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin