Bugün okula gitmeyip kendime izin verdim o yüzden bölümü şimdi atacağım. 🎀🧸
İyi okumalar dilerim herkese...⏳
•••
Ne istiyorsan al , ne alabiliyorsan al, ne hoşuna gidiyorsa al. Umursama. Bu kanında var
Dedektif Nicolas Wild'ın Ofisi, Scotland Yard, Londra
10 Aralık 1888
Saat 08.45•
Genç dedektif Nicolas Wild önünde oturan ve geldiğinden beri ağlayan küçük kıza bakarken bir yandan da parmaklarını masasına vurup ritim tutuyordu.
Küçük Gloria bu vakadaki ilk ve tek görgü tanıklarıydı, ağzından çıkacak her kelime büyük önem arzediyordu ve onu korkutacak herhangi bir hareket istemiyordu.
Bu yüzden soruşturmayı hem tek görgü tanığı olmasında hem de henüz çok küçük olmasından kaynaklı olarak dedektif kimliğine bürünerek yürütemezdi. Zaten bu yüzden sorgu odasında değillerdi ve odasının hemen köşesindeki koltuklarda Gloria'nın anne ve babası oturuyordu. Tamamen olmasa bile güvende hissetmesi için ellerinden geleni yapmışlardı.
Masada ritim tutmayı bırakıp yüzündeki anlayışlı gülümsemeyle biraz öne eğildi.
"Gloria, istersen dışardaki abilere sana dondurma getirmelerini söyleyebilirim. Hm, ne dersin?" Ancak Gloria kafasını hayır anlamda sallamıştı. Genç dedektif züntüyle iç çekti, küçük kızın üstünde travma kalması kaçınılmaz görünüyordu.Masasının çekmecesinden bir kağıt, kalem ve mürekkep çıkardı; eğer bir şey anlatmaya karar verirse yazabilmek için. Ancak Gloria'nın bir süre daha konuşmaya niyeti yok gibiydi.
Gözleri küçük kızın ailesine kaydı. Onlar da perişan görünüyorlardı. Annesi Lucy elini ağzına kapatmış üzüntüyle kızına bakıyor ve hıçkırıklarının dışarı taşıp duyulmasına engel olmaya çalışıyordu. Babası Felipe ise bir eli eşinin omzunda diğer eli göğsünde sıkıntılı bir ifadeyle kızına bakıyordu.
Gloria sabahın erken saatlerinde bir yandan ağlayıp bir yandan bağırarak yanlarına gelmiş ve onları uykularından zıplatmıştı. Uyku sersemliği ve Gloria'nın "Gördüm! Gördüm!" Diye bağırması hariç düzgün bir cümle kuramamasından dolayı ne dediğini ilk önce anlayamamışlardı. Sonra bir eliye annesinin diğer eliyle babasının elini tutup onları evin dışına sürüklemişti. Bunları yaparken bile aynı şeyleri tekrar ediyordu.
"Gördüm. Gördüm."
Gloria'nın anne ve babası dışarı çıkıp mahallelerindeki dehşeti gördüklerindeyse derhal Scotland Yard dedektiflerine haber vermişlerdi. Sonrasında ünlü dedektif Nicolas Wild'ın Scotland Yard'a gelmesiyle kızlarının birde onun tarafından sorgulanmasını istemişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karındeşen Jack ~ Minsung
Fanfic1888 yılında Londra'da Karındeşen Jack lakabını alan seri katil birçok kadının eceli oldu. Bıraktığı tüm ipuçlarına rağmen dedektiflerin bu kana susamış katili asla bulamayacaklarını kim bilebilirdi ki? • Bu cinayetler silsilesinden tam 135 yıl sonr...