Podziękowanie

168 28 3
                                    

Witajcie, Kochani!

Druga część przygód Louisa i Jacka za nami. Pomimo tego, że całość publikowałyśmy kilka miesięcy, ten czas minął mi w oka mgnieniu. Chciałabym bardzo podziękować Wam za to, że byliście z nami przez całą tę podróż, okazując wsparcie liczną aktywnością. Nic nie motywowało mnie jak ślad, który po sobie pozostawialiście i jestem przekonana, że nie opuściłam żadnego napisanego przez Was komentarza. Mam nadzieję, że Wy również dobrze bawiliście się śledząc losy naszych bohaterów. Że przeżywaliście z nimi te trudne chwile i cieszyliście się z tych dobrych.

Na koniec drugiej części, mogę Wam zdradzić, że postać Jacka jest moją osobistą, życiową porażką. Te sześć lat temu obiecałam Ann stworzyć bezwzględnego i okrutnego pirata, co – wydaje mi się, że na szczęście – się nie udało. Teraz nie wyobrażam sobie, by któryś z nich był kimś innym. Zarówno Louis, jak i Jack, stali się nieodłącznym elementem naszego życia i mam nadzieję, że tak będzie jeszcze przez jakiś czas.

Przed nami część trzecia przygód Jacka i Lou. Ta część różni się od pozostałych tym, że jeszcze nie jest napisana. Będziemy więc wspólnie przeżywać losy naszych bohaterów. Przed nami kolejna ekscytująca podróż, pełna wzlotów i upadków, humoru oraz zwrotów akcji. Zostańcie z nami do końca!

                                                                                                          – Lov (ta od Jacka~)


Pierwsza publikacja na Wattpadzie: kwiecień 2023

Pierwszy komentarz: 24.04.2023 (@xmcvza 🖤 You are still our first love) 

Całość opublikowana w 7 miesięcy i 10 dni

Ostatni rozdział opublikowany: 04.12.2023

Napisanych 119 159 słów

Powieść powstała dzięki współpracy dwóch autorów: Ann i Lov

W dniu zakończenia: 9 tyś. wyświetleń 👀, 1,5 tyś. gwiazdek ⭐ i 1,7 tyś. komentarzy 💬

Echo Przeznaczenia (zakończone) Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz