"Anlaşma yapmak ister misin?"
Baekhyun bedeninin karanlığa hapsolduğunu hissetti. Ona bakan koyu gözler zifiri ve boğucuydu. Bir şeytan size nasıl fırsatlar sunabilirdi? Sizi hayatın en mutlu insanı yapabilir miydi? "Bu ne demek oluyor?"
Chanyeol uzattığı elini geri çekti. "Dilediğin her şeye karşılık bana hizmet edeceksin." Köle olmak Baekhyun için sorun değildi. Ancak bir şeytanın kölesi olmak onun için ne gibi sonuçlar doğururdu? "Zaman geçiyor Baekhyun. Tik tak tik tak." Üzerindeki baskıyı kaldıramadı. Kardeşi daha önemliydi. Bir şeytanın kölesi olmak da umrunda değildi.
"Bir şeytana nasıl güvenebilirim?" Chanyeol'un elinde bir hançer belirdi. "Güvenemezsin ama sözleşme yapan bir şeytan dileğini yerine getirmek zorunda." Baekhyun'un gözleri hançerdeydi. "Arin'in bedeninin çürümesinin başlamasına çok az kaldı Baekhyun."
"Kabul ediyorum. Ama bu dileğin gerçekleştiğini gördükten sonra anlaşmayı yapacağım." Chanyeol'un ne düşündüğünü anlamak zordu. "Zamanında varamayacağız." Chanyeol'un ayağa kalkmasıyla üzerindeki baskının da azaldığını hissetti Baekhyun. "Bu kolay."
Baekhyun'u ayağa kaldırdı. Baekhyun'un gözlerini örttü. Baekhyun bütün vücudunun titrediğini hissetti. Sanki kanının akış yönü değişmişti. Parmak uçları yanıyor gibiydi. Chanyeol'un eli gözlerinden çekilirken birkaç ağlayış sesi duydu. "Prensesim!"
Koşarak içeri girdi. İlk önce tavana asılı bir ip gördü, ardından yerde yatan Arin'i. "Onun yanında değil miydiniz!?"
Arin'in yardımcısı hıçkırarak ağlamaya başlarken diğer yardımcı cevap verdi. "Yalnız kalmak istedi majesteleri. Verilen emre karşı gelmek haddimize değildi." Baekhyun buna sebep olanın kendisi olduğunu kabul edemiyordu. Suçu başkasına yükleyerek vicdan azabı çekmemesini umuyordu. Ancak bütün ailesinin bu hale gelmesinin bir tek sebebi oydu. Çaresizdi.
"Onu bana geri getirirsen kabul edeceğim." Chanyeol'un suratına bakmıyordu. "Onun bedenini yaşatacağım ve sen de benim kulum olacaksın. Kabul ediyor musun?"
"Kabul ediyorum." Chanyeol, Baekhyun'un sol elini tuttu ve hançerle derin bir kesik attı. Baekhyun bunu beklemediği için yüzünü buruştururken Chanyeol aynı işlemi kendisi için de uyguladı. Baekhyun'un kesik eliyle kendi kesik elini birleştirdi. Birleştirdikleri an ellerini siyah bir duman sardı. Ardından Baekhyun'un bedeninin sol tarafını baştan aşağı sarmaya başladı. Chanyeol'da oluşan şekiller Baekhyun'da da oluşmaya başladı. "Bunlar da nedir böyle?"
"Merak etme. Kimse göremez."
Baekhyun göz devirdi. Bu cevabın içini rahatlattığını mı sanıyordu bu şeytan? "Bu anlaşma yaptığımızın kanıtı. Ya da şöyle diyebilirim, senin bana ait olduğunun." Baekhyun yerde yatan kardeşine baktı. "Anlaşmayı yaptığımıza göre bunu kardeşimi bana geri ver."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan ile Anlaşma
FanficBaekhyun hayatı boyunca kız kardeşini korumaya çalışır ve hayatını gizlice yaşar. Ancak bir gün kız kardeşini kaybeder ve şeytan ile anlaşma yapmak zorunda kalır. Gündüzleri takı satıp geceleri suikastçılık yapan Baekhyun, şeytan tarafından nasıl bi...