17. Bölüm

34 6 0
                                    

bu bölümde artıonsekizlik varmış

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bu bölümde artıonsekizlik varmış. kandil kandil pek olmadııı


herkese hayırlı kandillerrr


Baekhyun güzel bir uyku çekse de sabah rahatsız bir şekilde uyanmıştı. İçinde kendine konduramadığı duygular vardı. Giyindiği gibi Chanyeol'un odasına gitti. Kapıdan duran bir şeytan Baekhyun'un geldiğini haber verdi. Baekhyun içeri girince Chanyeol'un göğsünün yarıçıplak olduğunu gördü. Chanyeol'un yüzüne bakınca eskiye nazaran daha yumuşak baktığını fark etti.

"Merak ediyorum bana bunu neden yaptınız? Nasıl bir amacınız olabilir ki?" Chanyeol'un gözleri Baekhyun'un yüzünde dolaştı. "Ne hakkında konuştuğunu söylersen cevap verebilirim." Ses tonu da bakışları kadar yumuşaktı. Chanyeol genellikle ifadesiz takılırdı. Baekhyun böyle davranmasının nedenini merak etti. "Gösterdiğiniz rüyalardan bahsediyorum."

"Böyle davrandığım için üzgünüm. Fakat bu yaptığımın bir sebebi var." Baekhyun şaşkınlığın daniskasını yaşıyordu. "Ne?" Baekhyun elinde olamadan böyle bir tepki verdi. "Senden hoşlanıyorum Baekhyun." Baekhyun bunun başka bir rüya, hayır kabus olduğunu düşündü. Bu şeytan onunla alay ediyordu. Utanç ile sinirin verdiği kızarıklık boynunu sarmıştı. "Uzun zamandır yaşıyorum ve daha önce hiçbir varlığa ilgi duymadım. Sevgimi nasıl gösteririm diye düşündüm ve insanların cinsel birliktelik yaşayınca daha fazla birbirlerine bağlandıklarını gözlemledim. Ama hata ettim. Sana karşı dürüst olmalıydım."

Baekhyun engel olamadığı bir kahkaha krizine tutuldu. Öyle çok güldü ki gözlerinde biriken yaşlar yeri ıslatmaya başladı. "Amacınız ne bilmiyorum ama bu inandırıcı değil." Chanyeol ona yaklaştı. "Gülüşünü görünce bu derece atan kalbim de mi inandırıcı değil?" Chanyeol Baekhyun'un elini tutarak kalbine koydu. Baekhyun'un elinin altındaki kalp hızlı bir şekilde atarken Chanyeol aralarındaki mesafeyi daha da azalttı. "Beni kabul edemez misin?"

Chanyeol nefesini Baekhyun'un dudaklarına üfledikten sonra dudaklarını onunkine bastırdı. Aralarındaki çekime kapılan Baekhyun dudaklarını hareket ettirme hatasında bulundu. Bu onun için büyük bir hataydı ve hatanın neresinden dönülürse kârdı. Chanyeol'un dudaklarından ayrıldığı gibi odayı terk etti. Giderken Kang'a da çarpmış ve özür dilemişti. Odasının bulunduğu koridora girince hiç görmediği bir vazoya çarpıp düşmesine neden olmuştu. Vazonun parçalarını toplarken parmağını kesti. Kan bir parçaya damlarken kırık parçada şekiller oluştuğunu gördü. Şimdi parçayı inceleyecek kadar aklıselim olmadığı için iç cebine yerleştirerek diğer parçaları topladı.

Akşama kadar odasında kaldı. Bu itiraf karşısında ne yapacağını düşündü ve hiçbir çıkış yolu bulamadı. O sırada cebindeki parçayı da inceledi ve daha önce böyle harflerle karşılaşmadığını fark etti. Bunun neden farklı bir dilde yazıldığını düşünürken kapısı çaldı ve içeriye en son beklediği kişi Chanyeol geldi. "Yarın yola çıkacağımızı haber vermek için geldim ve yemek yemediğini duydum." Elinde bir tepsi vardı. "Bunu neden yapıyorsunuz?" Chanyeol tepsiyi masaya koydu. "İnsanlar sevdikleri kişiler ile ilgilenir."

Şeytan ile AnlaşmaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin