Baekhyun'un beynini kemiren düşünceleri vardı. Bu düşünceler şeytanlaşıyor ve damarlarında kol geziyordu. Bazen onları evcilleştiriyor, çoğunlukla vahşileştiği durumlar da oluyordu. Aldığı her nefes sakıncalıydı onun için. Rahat bir nefes almak için de kendi katil birliğini kurmamış mıydı? Mor Akrep'in başlangıcının anıları sızdı zihnine usulca.
Babası öleli kaç yıl olmuştu, hatırlamıyordu. O zamanlar annesi bir aşevinde çalışıyor, kendisi de insanların resmini çizerek satıyordu. Aldıkları para çoğu zaman yetmediği için aç kaldığı günleri biliyordu. Annesi çalıştığı için Arin'e yeteri kadar süt verememişti. Bu yüzden Arin her zaman hassas bir kız olmuştu.
Yetişkinliğe yeni yeni adım atmıştı. Eski günlerdeki gibi maddi zorlukları yoktu. Artık resim çizmiyor, süs eşyası tasarlıyordu. Yanında çalıştığı zanaatkar ona bildiği her şeyi öğretmişti. Yaptığı takıları pazar yerinde sattığı bir gün soylu biri ve askeri yanına gelmişti. Tezgahtaki eşyaları incelemiş ve askerinin eşyaları toplaması için işaret ettiğini görmüştü.
"Hainin oğlu." Baekhyun bu sözü ve yüzündeki tükürüğü unutamıyordu. O zamanlar kim olduğunu bilmiyordu o adamın. Sonradan öğrenmişti ki hariciye nazırıydı. Çok fazla sinirlenmişti. Uzun zamandır babası hakkında bir şey duymayıp sonrasında böyle kötü bir sözün şahidi olmak onu ateşte yanan kızgın bir demire çevirmişti.
İçinde harlanan intikam ateşini söndürmek için birliğini kurma planları yapmaya başlamış, soyluların haksızlık yaptığı insanları birliğine almıştı. Yürüdüğü bu yolda en büyük destekçisi Eunwoo olmuştu. Onların güvenini kazanmak yapılan haksızlıkları telafi etmiş ve aralarındaki bağları sağlamlaştırmıştı.
Her şeyin tamam olduğuna karar verdikten sonra öldürmüştü onu. Ve ondan sonra hiçbir şekilde kişisel amaçlarını karıştırmamıştı işlerine. Her ölüm onun için rahat bir nefes olmuştu. Çünkü şeytanları susuyordu. İnsanlara ettiği işkenceler onun şeytanlarını susturuyordu.
Aldığı o mesajdan sonra avare şekilde dolaştı. Kimse ona dokunmaması gerektiğini biliyor gibi yoluna çıkmıyordu. Namjoon'un arkasından dediği gibi ölü bakıyordu etrafına. Joseon'un tenha sokaklarında yürürken bağırış duydu. Bir kadının çığlığı. Ses kulaklarında çınlarken hemen onu bulmak için sesin geldiği yöne ilerledi.
Görüş açısına acımasızca kadının boynunu ısıran bir vampir girdi. Kadını kurtarmak için bir şansı yoktu ancak onun intikamını almak için her zaman bir şansı olacaktı. Vampirin yüzünü iyice ezberledikten sonra geri çekildi ve vampirin oradan ayrılmasını bekledi.
Vampir hareket edince peşinden gizlice takip etti. Vampirin taktığı kolye güçlerini kısıtlıyor olacak ki Baekhyun'un varlığından şüphelenmemişti. Baekhyun onu bir gisaeng evine kadar takip etti. Önceden insanların eğlence yeri olan bu ev, şimdi şeytanların olmuştu. Baekhyun buraya yakın boş bir arazi olduğunu biliyordu bu yüzden hazırlanmak için oraya gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan ile Anlaşma
FanficBaekhyun hayatı boyunca kız kardeşini korumaya çalışır ve hayatını gizlice yaşar. Ancak bir gün kız kardeşini kaybeder ve şeytan ile anlaşma yapmak zorunda kalır. Gündüzleri takı satıp geceleri suikastçılık yapan Baekhyun, şeytan tarafından nasıl bi...