O günden sonra şehrin yeniden canlanması için planlar yapılmıştı. Kral sadece kendi sarayının güzel gözükmesinin değil, bütün ülkenin güzel gözükmesini istiyordu. İhtişamı fazlasıyla seviyordu.
Meclis üyelerine 7 üye daha seçilmişti. Ancak bunlar şeytanlardan oluşuyordu. Baekhyun'un duyduğu bilgilere göre 7 şeytan da oldukça güçlüydü. Şeytanların da hiyerarşisi vardı. Baekhyun bunu az çok tahmin ediyordu ama hiyerarşilerinde 7 basamak olduğunu bilmiyordu. Yine de herkes bu olanlardan memnundu. Ayrıca Baekhyun bir üyeyi takdir etmişti. Kim Namjoon denilen adamı birkaç kez görmüştü. Bir saray müfettişiydi. O dileğini esir alınan kadınlar ve çocuklar için kullanmıştı ki bu oldukça onurlu bir davranıştı.
Şimdi ise kız kardeşini görmeye gidiyordu. İçinde çok fazla özlem ağır basıyordu. Onunla bir araya gelmesi için 1 hafta varken bu kalkınma planları yüzünden 2 haftaya çıkmıştı. Sonunda evin bahçesine girdi. Atı ona doğru gelen şeytana bırakırken eve girdi. Kapıda onu Eunwoo karşıladı.
"Uzun zaman oldu." dedi Baekhyun'a sarılırken. Baekhyun'un yokluğunda buradaki şeytanlardan her zaman neler yaptığına dair duyumlar almıştı ve o gelene kadar yüreği ağzına gelmişti. Baekhyun'un artık olmayışı düşüncesi onu derinden yaralardı. Baekhyun'a göre o değer verdiklerine karşı çok duygusal bir adamdı.
"Bir sorun var mı?" Eunwoo ilk birkaç saniye bekledi. Bu bekleyişten Baekhyun elbette bir garipliğin olduğunu anlamıştı. "Arin-" Baekhyun'un aniden artan gerginliği sesine de yansıdı. "Hasta mı oldu? Yoksa tekrar intihar etmeye mi çalıştı?" Eunwoo'nun bakışları bunların hiçbirisi olduğunu gösteriyordu. "Peki ya ne?" Eunwoo kesilen cümlesini tamamladı. "Fazla cüretkar." Baekhyun kaşlarını çattı. "Cüretkar derken?" Eunwoo açıklama gereği duymadı. "Görseniz daha iyi olacak." diyerek arkasındaki kapıyı açtı.
Arin bir kolunda garip bir bebekle eli kanıyor şekilde duruyordu. Şaşkın bakışlarını abisine çevirdi. "Isırdı." Bebeğin havalanmaya başlaması da ayrı bir şoke ediciydi. Bebek Baekhyun'un yanından geçerek arkadaki bedenin kollarına indi. "Kızı tedavi edin." Baekhyun gelen sesle irkildi. Chanyeol'un geldiğini bile hissetmemişti. Sezgilerini her zaman güçlü diye adlandırırdı fakat Chanyeol bu tabiri yerle bir etmişti.
"Bu bir kan emici mi? dedi bebeğin kırmızı gözlerine bakarak. Chanyeol onun tükürürcesine söylediği kelimeyi fark etmişti. Baekhyun ise kardeşini ısıran bir bebeği nasıl karşılamalıydı emin değildi. "Ben olsam vampir derdim. Adı Mara, vampir ve insandan doğma. Vampirlerin kısır olma durumundan dolayı bu çocuğun doğması bizim için bir mucize. Bu yüzden onunla ilgilenmeye karar verdik. Belki ileride işe yarar."
Baekhyun onlarım tam iyi bir şey yaptıklarını düşünecekti ki son cümleyle iyi kelimesini tamamen aklından sildi. Şeytanlar için işe yararlılık en önce geliyordu. Sonuçta kendisi de işe yararlılık kategorisindeydi. O bebekten pek de farkı yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan ile Anlaşma
FanfictionBaekhyun hayatı boyunca kız kardeşini korumaya çalışır ve hayatını gizlice yaşar. Ancak bir gün kız kardeşini kaybeder ve şeytan ile anlaşma yapmak zorunda kalır. Gündüzleri takı satıp geceleri suikastçılık yapan Baekhyun, şeytan tarafından nasıl bi...