At arabaları şehre girerken etraf oldukça sessizdi. Gün daha aymamıştı. Baekhyun Chanyeol'un omzunda uyuklarken Arin de Suho'nın bacaklarına uzanmıştı. Suho ve Arin'in yakınlaşmasında Chanyeol'un da payı vardı. Suho Arin'e ilgili davranıyordu ve Chanyeol bu fırsattan yararlanmıştı. Baekhyun bu durumdan hoşnut kalmasa da Arin'in mutluluğu şu an için önceliğiydi.
Diğer bir mesele ise Enji'ydi. Baekhyun onun bu yaptıklarından sonra kovulacağını düşünmüştü. Ancak Chanyeol hiçbir harekette bulunmamıştı. Baekhyun bunu sorgulasa da Chanyeol çoğundan kaçınmıştı. Enji'yi neden yanında tuttuğunu merak ediyordu. Enji Chanyeol'un ne işine yarardı?
Sonunda saraya vardıklarında Felix gerinerek arabadan indi. "Oh, burası oldukça soğukmuş." Suho Arin ile birlikte arabadan indi. "Herkes gitmeden önce toplantı yapacağım." Jaewook koşarak onların yanına geldi. "Meclisi topla. Konuşmamız gerekenler var." Jaewook verilen emri uygulamaya giderken herkes ana salona yürümeye başladı. "Arin seninle kalsın. Buradan ayrılmayın." dedi tambihleyerek. Chanyeol ise Arin'e gösterilen bu ilgiyi kıskanıyordu. Her ne kadar bu doğru olmasa da kıskançlık bir şeytan için çok uçarı bir şey değildi.
Chanyeol Baekhyun'un belinden tutarak yanına oturtturdu. Kalkmasın diye de elinden sıkıca tuttu. Baekhyun ve Sehun salona giren üyelere gülümserken diğerleri de onlara gülümsedi. Sehun'un anlatacağı çok şey vardı. Suho en sonunda gelerek baş köşeye oturdu. Baekhyun Suho'nun nasıl ilk gelip geç kaldığını merak ediyordu.
Suho herkesin kendisini dinlediğini varsayarak konuştu. "Savaşları durdurma kararı aldık." Salonda oturanlar bu karara şaşırdı. Birkaç gün önce bu şeytanlar hedeflerini gerçekleştirmekte epey ciddilerdi. "Bir anda verilen bu kararın sebebi nedir?" diye cesaretle sordu Namjoon. "Yamato'yu da aramıza kattıktan sonra orada ve burada bazı düzenlemeler yapılması gerektiğinin kararını verdik. Ayrıca Joseon halkının güvenini kazanmamız gerektiğini de düşünüyorum."
"Bu kararı kimle verdiniz? Meclisi bir süs niyetine oluşturduğunuzu düşünmüyorum." Baekhyun'un dediğini Sehun da söyledikleri ile destekledi. "O kadar plan boşuna mı hazırlandı?" İkisinin sorusu ortamı gerginleştirdi. "Biz sürekli sizin kararlarınızdan dolayı bir ileri iki geri olmak zorunda mıyız?" deyince Chanyeol masanın altından uyarı amaçlı tuttuğu eli sıktı.
"Kral sen olsaydın o zaman? Güçlüye boyun eğmek zorundasın." dedi Enji. "Sen konuşma çocuk." diye karşılık verdi Baekhyun onun kendisinden küçük olduğunu bilerek. "Sen bunu bilerek buraya geldin Baekhyun. Chanyeol'a sahip olmandan dolayı bir itiraz hakkı doğmaz sana." dedi yan taraftan Kai.
"Ben güç elde etmek için başkalarına ihtiyaç duymam. Bu meclis kralın her kararında düşüncelerini dile getirmezse burası eski Joseon gibi olur. Meclis de bu yüzden kuruldu. Kralın da halkı temsil eden bizlerin de ortak bir karara varabilmesi için." dedi Baekhyun nefes almadan konuşarak. "Kimsenin burada birilerine güvenerek bulunduğunu düşünmüyorum. Enji senin burada üzerine alınmana gerek yok. Meclise üye olabilmek için canımızı ortaya koyduk. Kendi aranızda karar vererek bizim kabul etmemizi bekleyemezsiniz." dedi Sehun Kai'ye bakarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan ile Anlaşma
FanfictionBaekhyun hayatı boyunca kız kardeşini korumaya çalışır ve hayatını gizlice yaşar. Ancak bir gün kız kardeşini kaybeder ve şeytan ile anlaşma yapmak zorunda kalır. Gündüzleri takı satıp geceleri suikastçılık yapan Baekhyun, şeytan tarafından nasıl bi...