ליאו
"אליייי את מאחרת לכי כבר לבית ספר" צעקתי לאלי אחותי בת ה12 שהתעכבה יותר מידי בלהכין לה אוכל.
"אולי תיקח אותי וזהו?" שאלה.
"אני לא יכול אני עוד מעט יוצא גם, ואסור לי לאחר" עניתי לה.
היא עשתה לי פרצוף כועס ויצאה מהבית. "בהצלחה בבית ספר תתקשרי אליי כשתגיעי" צעקתי לה מהחלון לפני שהתרחקה.
"סתום" צעקה לי בחזרה.
"גם אני אוהב אותך גמד" אמרתי לה בזמן שהיא עשתה לי אצבע משולשת.
אני ואלי חיים לבד מאז שההורים שלנו נטשו אותנו לפני שנה וחצי בערך מאז אני דואג לה, אני גדול ממנה ב8 וחצי שנים אז ככה שאני מסתדר עם כל הדברים של הבית, כסף אוכל וכל מה שרק צריך.
אבא שלי אנס את אלי בזמן שאמא שלי עמדה בצד וצחקה כשהיא הייתה בת 10 ומאז היא בטראומה, אני באותו זמן הייתי בעבודה מנסה להשיג כסף לאוכל, משהו שההורים שלי אף פעם לא עשו.
לא סיפרתי להם שאני עובד כי הם היו לוקחים לי את הכסף הזה כדי ללכת לעוד מסיבות ומועדונים וכדי לקנות עוד אלכוהול והייתי צריך את הכסף כדי שאני ואלי נוכל לחיות.
נכנסתי לרכב אחרי רבע שעה בערך לא מבין למה אלי עדיין לא התקשרה, זה 7 דקות הליכה לבית ספר שלה היא הייתה צריכה כבר להגיע, אולי היא כועסת עליי?
לא, אלי תמיד מתקשרת אליי כשהיא מגיעה גם אם היא תשנא אותי היא תתקשר.
החלטתי לנסוע לכיוון הבית ספר שלה לבדוק עם השומר אם הוא ראה אותה נכנסת.
השומר מכיר אותנו ויודע על כל מה שעברנו וקצת בזכותו אני מצליח לשמור על אלי אצלי, באמת שאני חייב לבן אדם הזה המון בלעדיו כבר היו לוקחים ממני את אלי למרות שאני כבר בן 20 ויכול לשמור עליה לבדי.
הגעתי אחרי 2 דקות לבית ספר שלה אמרתי שלום לשומר ושאלתי אותו אם הוא ראה אותה.
"האמת שלא ראיתי אותה נכנסת ואני לא זזתי מפה מהרגע שהבית ספר נפתח בבוקר, למה קרה משהו?"אמר לי והדאגה התחזקה.
אלי לא הגיעה לבית ספר איפה היא יכולה להיות?!
"לא לא הכל טוב, היא בטח הלכה לאחת החברות שלה כדי לבוא איתה ביחד" אמרתי לו וניסיתי להסתיר את הדאגה שבתוכי לא רציתי להטריח אותו.
נכנסתי לאוטו אכול דאגה לא יודע מה לעשות החלטתי לנסוע באזור אולי היא מתעכבת באיזה חנות או משהו.
"פאק אלי איפה את לעזאזל?!" צעקתי על הטלפון כשהיא לא ענתה לי בפעם ה40 אולי.
המשכתי לחפש בכל מיני מקומות שהיא יכולה להיות בהם, התקשרתי לכמה מהחברות שלה אבל הן אומרות שלא ראו אותה.
עברתי ליד מקום שומם כזה שאין בו כמעט ואף אחד, הסתכלתי לצדדים כל הזמן לבדוק אולי אני אראה אותה באחת הסמטאות אבל כלום, עד שתפסה את עיני קבוצה של איזה 15 גברים בערך בני 30 בערך עומדים מסביב למשהו, התקרבתי קצת עם הרכב לבדוק את זה עד ששמעתי צרחה איומה של ילדה.
עיני נפערו כשהבנתי שזאת אלי.
יצאתי מהאוטו בריצה לכיוון שלהם ושמעתי פתאום מישהי מאחורי אומרת לי "זוז" לא הבנתי מה היא רוצה ולא התעמקתי בה ממש לא היה לי זמן לזה אלי עומדת להיאנס על ידי 15 פאקינג גברים לא 1 לא 2 15, לא הקשבתי לה והמשכתי לרוץ לכיוונם ראיתי שחור בעיניים עד שברגע אחד נפלתי על הרצפה. היא דחפה אותי והצמיד אותי לאדמה.
"הם חמושים, אתה תקבל כדור לראש לפני שתצליח להגיע אליהם, תן לי לטפל בזה" אמרה קולה שלה היה שקט ועצבני.
"זאת אחותי הקטנה שם, אני צריך להוציא אותה משם" אין סיכוי שאני משאיר למישהי זרה לטפל בכמה גברים ענקיים.
"תסמוך עליי, אני מבטיחה שהיא תהיה בסדר" לחשה, נעמדה והתחילה להתקדם אליהם.
הם הסתכלו עליה במבט מחורמן ויכולתי להבין למה, היא הייתה יפיפייה, עיניים ירוקות, שיער שחור חלק שמגיע לה עד לאגן ופוני וילון שיושב עליה מושלם, גופה היה מחוטב באופן מדהים, וואו.
יצאתי מהמחשבות שלי וניסיתי להבין מה קורה כאן, באתי לקום לעזור לה הרי אני מתאמן להתקבל למאפיה של ניו יורק כבר 8 שנים ואף אחד עדיין לא הצליח להביס אותי או אפילו לגעת בי.
אני לא אתן לאף מזדיין מחורמן לגעת באחותי הקטנה היא עברה מספיק בחיים והטראומה שיש לה מהאדם שאמור להיות אבא שלנו לא תורמת למצב.
קמתי והתחלתי להתקדם לכיוונם גם, בדיוק שנייה אחרי שהיא הלכה אליהם עד שהרגשתי יד גדולה מונחת על כתפי ועוצרת אותי הסתובבתי וראיתי שני גברים בגובה וכנראה שגם בגיל שלי, גופם היה שרירי לא פחות משלי, שערם היה חלק שהגיע להם למצח ועיניים חומות מבריקות, כמוני.
אבל לא היה לי זמן להתעמק בזה, הסתכלתי על הבחור ששם את ידו על כתפי ונתתי לו מבט שואל.
"אל תדאג לה היא יודעת מה היא עושה ואם היא הבטיחה לך משהו תדע שהיא תקיים את זה גם במחיר חייה, סמוך עליה" אמר ולא הבנתי למה התכוון, התעלמתי והתחלתי להתקדם גם לעבר הבחורים.
הוא תפס בזרועי ומשך אותי לעבר קיר הבניין שהיה מאחוריי, הוא השעין אותי על הקיר ותםס בי חזק.
"היא תסתדר, אם תתערב עכשיו אתה תהרוס לה הכל" לחש עליי הצעקה.
הם היו 15 גודזילות לעומת בחורה אחת יפהיפה.
"אני צריך להוציא משם את אחותי" אמרתי מעיף אותו ממני.
"אתה רוצה את אחותך בחיים נכון? עכשיו שב בשקט ונתערב כשהיא תתן לנו סימן" מה לעזאזל אני צריך לעשות??
מי הם בכלל??
למה הם לא נותנים לי ללכת להציל את אחותי הקטנה ומי זאת הבחורה הזאת?
כל כך הרבה שאלות עברו לי בראש שאני חייב שניתנו עליהם תשובות.
בלית ברירה הרגעתי את עצמי והבטתי במה שהיא עושה שם, הדרך ומוכן להתערב כשצריך כדי לא להרוס לה.. מה שזה לא יהיה.
"אתם בטוחים שהיא תסתדר?" רציתי לוודא, בכל זאת מדובר באחותי הקטנה.
"אנחנו בטוחים רק תשב בשקט ותסתכל" אמר לי ועשיתי כדבריו.
"שחררו אותה ולא יקרה לכם כלום" אמרה.
"חחחחח ומי את חושבת שאת אה?!" אמר אחד הבחורים שהיו שם בזמן שהתקרב אליה והרים את סנטרה לכיוונו, רוכן כדי לנשק אותה.
"אחחחחחחחח משוגעת אחת מה את עושה???" צעק בכאב בזמן שהיא מסובבת לו את היד יותר ממה שהיד יכולה להסתובב.
"אתה משחרר אותה?" שאלה אותו.
"לאא" צעק לכיוונה.
"אל תתנו לה לקחת את הילדה תהרגו אותה אם צריך" פקד על הקופים שלו שהחזיקו באלי שעינייה היו כבר נפוחות ואדומות.
"הזהרתי אותך" אמרה בשקט לבחור וסובבה לו את המפרקת משליכה אותו על הריצפה, אחד מהקופים שלו לקח את אלי והתחיל לברוח איתה.
"רוצו אחריו, אני אטפל בהם" צעקה לג'ון וטיילר שנדרכו תוך שנייה והתחילו לרוץ אחרי זה שמחזיק את אלי.
לקחתי את זה כסימן והתחלתי לרוץ אחריהם גם.
"אני אשאר פה לעזור לה, תצילו את אחותי" הרגשתי שאני יכול לסמוך עליהם.
רצתי לכיוון השני בו הייתה הבחורה נלחמת ב13 גודזילות ענקיות, והתפלאתי לראות אבל היא הסתדרה יופי לא היה צריך את העזרה שלי בכלל.
קפצתי על איזה מזדיין שבא לתפוס אותה מאחורה נותן לו אגרוף לפרצוף ומעיף אותו על הרצפה.
"ראיתי אותו לא היית צריך לטרוח" אמרה לי תוך כדי שהיא בועטת ממש חזק לאחד מהם בפרצוף בזמן שרץ אליה עם סכין ביד.
"זה בסדר, התגעגעתי ללכסח לאנשים את הצורה" החזרתי לה בזמן שהעפתי מעליי עוד מזדיין.
"אה באמת? מתי הייתה הפעם האחרונה שלך?" שאלה.
"אתמול בלילה" עניתי וקרצתי לה, היא חייכה וגילתה לפניי את הגומות שלה, וואו היא יפה רצח.
סיימנו לטפל בהם אחרי שהם לא הפסיקו לקום שוב ושוב, היא התמתחה.
"אמה, נעים להכיר" אמרה והושיטה לי את ידה.
"ליאו, נעים להכיר גם אותך" עניתי לה ולחצתי את ידה.
"יכולתי לטפל בהם בעצמי את יודעת לא הייתם צריכים לבוא" אמרתי לה מיד אחרי זה.
"זה בסדר" ענתה.
"מה עשיתם פה בכל מקרה, זה מקום שכמעט ואף אחד לא מכיר?" שאלתי.
"היינו בדרך לעשות את המבחנים של המאפיה שאתה היית בדרך אליה ועברנו פה כדי לקצר את הדרך" אמרה ועיניי נפערו.
"אי.. איך את יודעת מזה?" שאלתי אותה המום.
"אני יודעת עליך הכל ליאו, ראש מאפיה צריך לדעת על האנשים שרוצים להתקבל למאפיה שלו לפני שהוא מקבל אותם, לא?" היו לי כל כך הרבה שאלות על המשפט שהיא אמרה עכשיו אבל החלטתי לשאול רק אחת מהן.
"את ראשת המאפיה של ניו יורק?" שאלתי אותה בקול קצת צרוד.
"האחת והיחידה" ענתה לי "אל תהיה המום מזה שאישה היא ראשת המאפיה" המשיכה לומר.
"אני לא המום מזה, אני המום מזה שפגשתי אותך אישית, ואת עוד הצלת את אחותי" אמרתי אחרי כמה שניות שניסיתי לעכל בהם את מה שהיא אמרה לפני רגע. "חחחחח אל תדאג לזה, ברוכה הבאה למאפיה" אמרה והסתכלתי עליה במבט שואל.
"למה את מתכוונת?" שאלתי אותה מנסה להבין מה היא אמרה.
"אני מקבלת אותך למאפיה שלי, ראיתי למה אתה מסוגל והחלטתי שאתה מתאים, אני אדבר עם ג'ון וטיילר ואגיד להם שיבטלו את המבחנים" אמרה בזמן שהסתכלה לצדדים.
"ג'ון וטיילר?" שאלתי לא מבין.
"הבחורים שהיו איתי" אמרה בלי להסתכל עליי.
"איפה הם באמת, הם היו צריכים כבר לחזור" המשיכה ואני התקרבתי אליה עד שהייתי סנטים אחד ממולה היא הגיעה לי לכתף ככה שהיא לא ממש נמוכה ממני.
"את.. את.. בטוחה?" גמגמתי.
"כן, אני בטוחה" אמרה בחיוך קטן, הרמתי אותה לחיבוק חזק והיא חיבקה אותי בחזרה.
"תודה תודה תודה תודה תודה, אני מבטיח לא לאכזב אותך" אמרתי לכתפה. היא צחקקה ואמרה "אני יודעת" ירדה ממני ונתנה לי נשיקה בלחי, אני מאוהב.
לא ידעתי מה לומר, מצד אחד הייתי מאושר עד השמיים שהיא הקאפו ואני התקבלתי למאפיה ומצד שני אני מבולבל מאוד כי לא חשבתי שהקאפו הוא אישה כל כך יפה, אם לנסח את זה טוב יותר, לא חשבתי שאני אתאהב בקאפו.
"חשבתי שהקאפו של המאפיה יהיה מפחיד יותר" אמרתי, מדמיין מולי בחור ענק ושרירי, קר ומפחיד.
"יש לי את הרגעים שלי, תלוי עם מי אני נמצאת ענתה בחצי חיוך.
הלכנו לאוטו שלי ונשענו עליו, מחכים להם.
"אתה יודע? חוץ מכמה גברים ממש קרובים אליי אתה הגבר החוצני הראשון שנתתי לו לגעת בי" הרגשתי מיוחד.
"למה?" שאלתי מסקרנות.
"הכרתי המון גברים בחיים שלי, רובם הפכו לי את החיים לקשים, מאז אני נרתעת מגברים ומהמגע שלהם, חוץ ממך" הבנתי ישר, אנסו אותה גם.
"למה דווקא לי?" הסקרנות גברה עליי וניסיתי לא לגעת בנקודה רגישה.
"אני מרגישה שזה לא הסוף בין שנינו, בגלל זה" אמרה והסמקתי מבין למה היא מתכוונת.
"אתה חמוד שאתה מסמיק" אמרה עם חיוך ונתנה לי שוב נשיקה בלחי והסמקתי עוד יותר, היא שמה את ראשה על כתפי ועצמה עיניים, לא רציתי שהרגע הזה יגמר לעולם.
אחרי רבע שעה ג'ון וטיילר הגיעו עם אלי, אמה הרימה את ראשה מכתפי, וחיכתה בדיוק כמוני שהם יבואו עד אלינו.
"ליאוווווווווו" צעקה אלי עם דמעות בעיניים בזמן שרצה אליי וחיבקה אותי חיבקתי אותה בחזרה.
"את בסדר? מה קרה? איך הגעת למקום הזה? הם נגעו בך?" שאלתי אותה את כל השאלות שעלו לראשי באותו הרגע.
"אני בסדר, הייתי בדרך לבית ספר ואז פתאום מישהו בא אליי ושאל אותי מה השעה ובאתי להסתכל בטלפון לבדוק ואז הרגשתי מישהו תופס אותי מאחורה ושם לי יד על הפה והם הכניסו אותי לתוך רכב שחור גדול והביאו אותי לפה, בהתחלה הם רק רבו מי יתחיל לאנוס אותי ראשון ואז אתם הגעתם והמכוער הזה תפס אותי והתחיל לרוץ איתי בין הסמטאות ואז שני הבחורים החתיכים האלו באו והצילו אותי והוא לקח אותי לצד כדי שאני לא אראה מה השני עושה לו" אמרה מהר והצביעה על שני הבחורים וידיו של אחד מהם היו מוכתמות בדם, נשמתי מנסה להרגיע את עצמי ולא להרוג את המזדיינים שחטפו את אחותי הקטנה בפעם השנייה.
"הכל בסדר עכשיו את בטוחה ביחד איתי" אמרתי לה וליטפתי את שערה נותן לה תחושת ביטחון.
"ליאו תכיר, אלו ג'ון" הצביעה על הבחור עם הידיים מלאות הדם "וזה טיילר" הצביעה על הבחור השני שלא היה נראה כמו מישהו במאפיה.
"ליאו" הושטתי להם את ידי והם לחצו אותה אחד אחרי השני.
הודיתי להם ודיברנו קצת.
"מה לקח לכם כל כך הרבה זמן?" שאלה אמה את ג'ון וטיילר שעמדו לידה אחרי כמה דקות.
"המזדיין קרא לחברים" אמרו שניהם ביחד ואמה הנהנה בהבנה.
"בואו, הולכים" אמרה לכולנו.
"לאן?" שאלתי.
"לגלידה" אמרה ותפסה בידה של אלי. "את בסדר ילדה יפה?" שאלה אותה ואלי הנהנה לחיוב.
"אלי, תגידי להם תודה הם הצילו אותך" אמרתי לה, היא הלכה לג'ון וטיילר אמרה להם תודה והביאה להם חיבוק קטן. "תגידי גם לה תודה היא גם הצילה אותך" אמרתי לאלי שחזרה לעמוד לידי והצבעתי על אמה.
"באמת?" שאלה אלי והנהנתי לה, היא חייכה והלכה לאמה אמרה לה תודה ונתנה לה חיבוק גדול.
"את יפה, ואני חושבת שאח שלי מאוהב בך" אמרה לה אחרי שהתנתקה ממנה.
נהייתי אדום ורציתי להרוג את עצמי באותו הרגע.
"את חושבת?" שאלה אותה אמה.
"אני יודעת" ענתה לה אלי, אמה ציחקקה מתשובתה ואז הפנתה את מבטה אליי מחייכת חיוך מהפנט, בזמן הזה ג'ון וטיילר הלכו להביא את הרכב שלהם בזמן שאנחנו חיכינו להם ליד הרכב שלי.
"אני יכולה להיות חברה שלך?" שאלה אלי את אמה עם מבט מתחנן.
"בטח שאת יכולה, אני מאוד אשמח להיות חברה שלך" ענתה לה בחיוך אמה וגרמה לי לחייך גם, אלי קפצה עליה בחיבוק ואמה חיבקה אותה בחזרה. "מהיום אנחנו החברות הכי טובות" אמרה אלי ואמה ציחקקה.
"נכון, אנחנו בסטיות" ענתה לה בחזרה.
אחרי 2 דקות ג'ון וטיילר הגיעו עם הרכב, "תיקחו את אלי לגלידה אני צריכה לדבר עם ליאו" אמרה להם והם הנהנו בחיוך, אלי התקדמה לכיוון הרכב שלהם עם מבט שמח ומחוייך.
"אנחנו הולכים לעשות כיף, ואני אתן לך לשים שירים ונשגע את ג'ון, רוצה?" שאל אותה טיילר ואלי הנהנה עם חיוך מאוזן לאוזן, הם נכנסו לרכב והתחילו לנסוע אני ואמה נישארנו שם נישענתי על הרכב וכך גם היא.
"על מה את צריכה לדבר איתי?" שאלתי מסוקרן.
"כמה דברים" ענתה והנהנתי.
"אני יודעת שאתה מחפש בית לך ולאלי, ואני גם יודעת שאלי יודעת מכל עיניין המאפיה שלך והיא גם אמרה לי באוזן בזמן שחיבקה אותי שהיא יודעת שאני ראשת המאפיה כי ג'ון וטיילר סיפרו לה, אז אני מציעה שתבואו לגור ביחד איתי עם טיילר וג'ון, מה אתה אומר?" שאלה וחיכתה לתשובה ממני.
"אני לא יודע" עניתי אחרי דקה.
כל כך רציתי להגיד כן אבל אני צריך לבדוק קודם עם אלי.
"קח לך את הזמן לחשוב אני לא רוצה להכריח אותך" אמרה וחייכתי אליה.
"אני צריך גם לשאול את אלי מה דעתה" היא הנהנה ונכנסה למושב הנהג ברכב שלי.
"מה את עושה?" שאלתי וציחקקתי מהמעשה שלה.
"כנס, אני נוהגת" ענתה בחיוך וסימנה לי לשבת במושב לידה.
נכנסתי לרכב ואז היא אמרה "הולכים לג'ון טיילר ואלי לשאול אותה" הנהנתי ולפני שהיא התחילה לנסוע עצרתי אותה. "סליחה שהטרחנו אתכם בכל הבאלגן הזה עכשיו ובאמת תודה שעזרתם לנו ועל ההצעה לגור איתכם" אמרתי מהר, מרגיש שאני חייב.
לא באמת, סתם רציתי למרוח את הזמן כדי להיות איתה לבד יותר.
"מי אמר שהטרחתם אותנו? עשינו את זה כי רצינו, ואני שמחה שעשינו את זה ככה השגתי לעצמי חברה וזכיתי להכיר אותך אישית" אמרה וחייכה ואני הסמקתי, שוב..
"כבר אמרתי שאתה חמוד כשאתה מסמיק?" שאלה ואני הסמקתי עוד יותר, היא צחקה ונתנה לי עוד נשיקה ללחי, היא אוהבת לראות אותי מסמיק או מה?!
היא צחקה מזה שהסמקתי עוד יותר ואז התחילה לנסוע.
אחרי רבע שעה הגענו לגלידריה וראיתי את אלי וטיילר עם גביע ענק מפוצץ בגלידה ואת ג'ון יושב לידם וצוחק עם כוס גלידה גדולה.
"התפנקתם לכם אני רואה" אמרה אמה ולקחה מג'ון את הכפית וטעמה מהגלידה שלו.
"לכי תקני לעצמך עזבי לי את הגלידה" אמר לה ג'ון בזמן שלקח ממנה את הכפית לפני שהיא תגמור לו הכל.
"קמצן" אמרה לו אמה ותפסה בידי ולקחה אותי איתה אל תוך הגלידריה.
"אממממממ אני רוצה כוס גדולה ותשים לי גם שוקולד ווניל עוגיות" אמרה למוכר שהסתכל עליה בחרמנות.
"תעיף תעיניים ותביא לה מה שהיא ביקשה" אמרתי לו באיום, אף אחד לא יסתסל ככה על מה שיהיה שלי.
היא הסתכלה עליי צחקה ואמרה "תודה, לא היית צריך" הודתה לי בחיוך.
"אני יותר מצריך, לא אוהב שמסתכלים ככה על בחורות ועלייך בכלל" הפעם היא הסמיקה ורכנתי לתת לה נשיקה ללחי בדיוק כמו שהיא עשתה לי כשהסמקתי. "את חמודה אפילו יותר כשאת מסמיקה" אמרתי ונתתי לה עוד נשיקה בלחי היא הסתכלה עליי מופתעת וקרצתי לה, היא צחקה ואז סימנה לי להזמין גם לעצמי גלידה, הזמנתי לי ואז יצאנו לבחוץ לשבת עם השאר.
אחרי כמה דקות שדיברנו, הכרנו, צחקנו ואכלנו את הגלידה החלטתי לשאול עכשיו את אלי.
"אלי, אני צריך לשאול אותך משהו" אמרתי לה ואמה הבינה למה התכוונתי ולפי הפרצופים הבנתי שגם ג'ון וטיילר יודעים מזה.
"מה אתה רוצה לשאול?" שאלה אלי אחרי כמה שניות.
"את רוצה שנעבור לגור עם אמה טיילר וג'ון?" שאלתי אותה מקווה שהיא תגיד כן.
"לגור עם אמוש???" צחקתי מהכינוי שנתנה לה ואמה הנהנה לחיוב.
"אני רוצה".
YOU ARE READING
ראשת המאפיה
Romanceהוא פוגש אותה בפעם הראשונה כשהיא הצילה את אחותו מאונס קבוצתי ומתאהב בה בלי להכיר אותה בכלל ומבלי לדעת מי היא בעצם.