פרק 37

55 3 8
                                    

ליאו

אני לא מאמין שהוא עשה לי את זה.
הבן אדם שהיה הכי קרוב אליי בתקופות הכי קשות של החיים שלי, בגד בי וניסה להרוס לי את הנישואים, את החיים, את הכל.
בתקופת התיכון היה לנו ילד בכיתה, שנינו לא סבלנו אותו בכלל, הוא היה מתבריין עלינו, מציק לילדים, מתחיל עם כל אחת שרק היה רואה, הוא אפילו ניסה להתחיל פעם אחת עם הבת זוג של החבר הכי טוב שלו, מה שמאוד הזכיר לי את מה שתיאו עשה אתמול במועדון.
לא הצלחתי להוציא את זה מהראש שלי, האגרוף שלי נפגש בחוזקה עם פניו היה משהו שהמשיך לרוץ לי בראש בלופים בלי שום גבולות או הפרעות.
ויתרתי בבוקר על ארוחת בוקר ובקושי פתחתי את הפה כדי לדבר או לחייך, אני מנסה להבין מה לעזאזל אני מרגיש, מה לעזאזל קורה כאן, הוא באמת חשב שאני אוותר על אשתי ועל הבן שלי בשבילו?? על המשפחה שלי?
אני בחיים לא אעזוב אותם, לא משנה מה המחיר וכמו שאמרתי לו אתמול אני אמכור הכל בשבילה, אני אמכור את הנשמה שלי לשטן בשבילה.
והדבר האחרון שאני אעשה זה לעזוב אותם, אין שום סיכוי בעולם.
"אתה בסדר?" ידה הונחה על מאחורי ראשי.
"אני לא יודע" לא הצלחתי לחשוב על כלום.
"תנסה לשכוח מאתמול, כאילו אתמול זה היום וכל מה שקרה אתמול היה סתם חלום" העבירה את ידה על גבי.
"אבל יש רגעים שאני לא רוצה להשאיר אותם כחלום" אמרתי, נזכר בכל הדברים הטובים שקרו אתמול, ואני מדבר רק על אתמול בלילה.
"אז תשמור את הרגעים האלה כאן" הניחה את ידה על ליבי "ואת השאר תמחק כלא היו" המשיכה בחצי חיוך.
"הוא קרא לך זונה אמה, פעמיים" רק מלהיזכר בזה עולים לי העצבים.
"ואז? הוא קרא לי זונה, זה לא כזה ביג דיל, זה שהוא קרא לי ככה לא הופך אותי לאחת כזאת" ניסתה להרגיע אותי.
"אולי זה לא כזה ביג דיל בשבילך, אבל זה כן בשבילי, אני לא אעמוד בלי לעשות כלום ואתן לאנשים להגיד עלייך כל מה שהם רוצים, לא כל עוד אני נושם" התכוונתי לזה.
"אני אוהבת אותך אתה יודע את זה?" הצמידה את ראשי אל גופה.
"אני אוהב אותך יותר Mon amour" כרכתי את ידיי סביבה.
היא הניחה לי נשיקה על המצח והתנתקה ממני.
"לאן את הולכת?" שאלתי אותה כשהיא התחילה להתרחק ממני.
"ג'יי ג'יי מחכה לנו" אמרה.
ג'יי ג'יי? בשביל מה?
"למה?" שאלתי ונעמדתי אחריה.
"אתה לא זוכר?" שאלה בחזרה.
ניסיתי להיזכר אבל שום דבר לא עלה לראשי.
"שון.. קעקוע.." ניסתה להזכיר לי ואז זה היכה בי.
"אהה נכון" נזכרתי.
היום הייתי צריך ללכת לקעקע את הורד ושני החיצים על הזרוע כדי לסמל שאני גם הקאפו ואני ואמה החלטנו שאם אנחנו כבר הולכים אז נוסיף לקעקוע של השמות את שמו של הסמל לאהבה שלנו.
נכנסנו לרכב, פתחתי את השער והתחלנו לנסוע לאולם הראשי.
הנחתי את ידי על הירך שלה והיא הניחה את ידה על ידי, מלטפת אותה בעדינות עם אגודלה.
הגענו אחרי 10 דקות של נסיעה שקטה והלכנו ישר לחדר של ג'יי ג'יי.
הסקיצה כבר הייתה מוכנה ועכשיו רק נשאר לקעקע אותה.
אני זוכר את הקעקוע הראשון שלי, הלכתי לעשות אותו עם תיאו בגיל 17.5, עשינו קעקוע של ヅ מאחורי האוזן.
כמה ימים אחרי שאני ואלי עברנו לגור אצלהם סיפרתי לה עליו ואז היא הראתה לי את הקעקוע שלה יש מאחורי האוזן אבל לא דיברה עליו, זה היה קעקוע של כנפי מלאך.

ראשת המאפיה Where stories live. Discover now