פרק 3

83 2 0
                                    


ליאו

"אנחנו צריכים לדבר איתך" פאק, על מה לעזאזל הם רוצים לדבר איתי, אולי זה משהו שקשור למאפיה או לאמה אני לא יודע.
"זה בקשר ל..." התחיל טיילר להגיד אבל אמה שבדיוק נכנסה למטבח קטעה אותו. "זזים לאימון בחורים" אמרה בזמן שלקחה את אחד המפתחות שהיו תלויים על המתלה עם עוד איזה 101 מפתחות.
היא יצאה מהבית וככה אנחנו אחריה, היא נכנסה למושב הנהג ג'ון לידה ואני וטיילר התיישבנו מאחורה.
"ג'ון, המזרק שלי אצלך נכון?" שאלה אמה את ג'ון ונסיתי להבין על איזה מזרק לעזאזל היא מדברת.
"את יודעת שהוא תמיד עליי" ענה לה ג'ון עם חצי חיוך.
"מתי נחזור?" שאלתי את אמה אחרי כמה דקות של שקט.
"מאוחר, מאוד מאוחר" היא ענתה.
"מה עם אלי?" שאלתי כשנזכרתי שאלי בבית ספר.
"אל תדאג לה, היא בידיים טובות" ענה לי טיילר וטפח על כתפי.
"מה טובי?" שאלה אמה אחרי שענתה לטלפון.
"הילדה משגעת אותנו, אני לא יכול כבר תשלחי מישהו אחר" ענה לה.
כנראה שהוא נמצא עם אלי.
"תישארו איתה ואל תעזבו אותה לשנייה לא אכפת לי כמה היא משגעת אתכם" ענתה לו בחזרה עם קול קצת עצבני.
"זה רק עד שהיא תסיים את הבית ספר, תחזירו אותה לבית ומשם מקס ודי ג'יי ידאגו לה" אמרה לו אחרי שהוא התלונן עוד קצת
"כן בוס" אמר וניתק את השיחה.
"הוא עם אלי?" שאלתי את אמה אחרי שנרגעה קצת."כן" ענתה.
"מי זה טובי?" שאלתי את טיילר אחרי כמה דקות.
"אחד החיילים הכי טובים שלנו, הוא וסם שגם הוא אחד הטובים שלנו שומרים על אחותך" הנהנתי והנחתי את הראש על החלון.
"תתקשר למקס, תגיד לו שהוא ודי ג'יי עושים בייביסיטר היום" אמרה אמה לג'ון בזמן שהחנתה את הרכב.
ג'ון הנהן לחיוב ומיד הוציא את הטלפון והתקשר.
נכנסנו לבניין הראשי של המאפיה וירדנו במעלית לחניון למטה שבסוף התגלה גם כמגרש אימונים ענק.
"תחליפו לבגדי אימונים ונתחיל, ג'ון אתה תהיה עם ליאו וטיילר איתי, נחליף זוג כל 3 שעות" הנהנו והלכנו למלתחות להחליף לבגדי אימונים ואחרי 5 דקות כבר יצאנו והתחלנו באימון.

אלי: ליאו איפה אתה? כבר מאוחר ואתה לא עונה לי.(23:28)
ליאו: אני לא אגיע בזמן הקרוב, לכי לישון כבר מאוחר.(23:32)
אלי: אה, לילה טוב אח גדול.(23:34)
ליאו:לילה טוב נסיכה אני מבטיח שברגע שיהיה לי זמן פנוי אני ואת נלך לבלות ביחד, אוהב אותך אחות קטנה שלי.(23:43)

"וואי כבר ממש מאוחר, או שיותר נכון להגיד ממש מוקדם" אמר טיילר בשעשוע אחרי שהביט בשעון שבטלפון שלו. השעה הייתה כבר 5:30 בבוקר התאמנו כל כך הרבה זמן וזה עדיין לא נגמר.
הגענו לבית ואמה אמרה "לכו לנוח, ב13:30 נמשיך את האימון אז תשנו כמו שצריך" שלושתינו הנהנו להסכמה והתפזרנו לחדרים.
אחרי כל כך הרבה זמן של אימונים חשבתי שאני ארדם תוך שניות אבל לא, 45 דקות שאני שוכב במיטה ולא מצליח להירדם, החלטתי ללכת לבדוק אם אמה ערה.
יצאתי מהחדר והתחלתי להתקדם לכיוון חדרה, פתחתי טיפה את הדלת לבדוק אם היא ישנה אבל היא לא היתה במיטה שלה, פתחתי את הדלת ונכנסתי לחדר סוגר ונועל אחריי את הדלת.
התחלתי לחפש אותה בכל החדר, היא לא הייתה בארון או בשירותים ולא במרפסת, איך לעזאזל חדר יכול להיות כל כך גדול?! המשכתי לחפש אותה עד שלפתע שמעתי "56,55,54..." התקדמתי לכיוון הקול וראיתי אותה על הרצפה בחדר צדדי שהיה לה בתוך החדר, כמו חדר כושר קטן.
"מה את עושה?" שאלתי אותה המום אבל היא לא ענתה.
התכופפתי לחצי ישיבה מולה ורק אז היא שמה לב אליי.
היא הוציאה את האוזניות וחייכה חיוך חושף שיניים.
"למה אתה לא יושן?" שאלה כשעזרתי לה לקום מהרצפה.
"אני צריך לשאול את השאלה הזאת" אמרתי "מה לעזאזל את עושה?" המשכתי. "מתאמנת" היא ענתה את המובן מאליו. "התאמנת עכשיו מעל 22 שעות רצוף" החזרתי לה.
"זה כלום בשבילי, אני בדרך כלל מתאמנת 38 שעות רצוף" ענתה כאילו זה נורמלי
הסתכלתי עליה עם פרצוף המום.
"מה?" שאלה אחרי ששמה לב למבט המופתע שלי.
"מה מה? את צריכה גם לנוח מתישהו את לא חושבת?" שאלתי את הדבר הראשון שעלה לי לראש.
"בואי, הולכים לישון" אמרתי לה ותפסתי בידה מתחיל ללכת איתה לכיוון המיטה. "אבל לא סיימתי את האימון" רטנה.
לא עניתי לה והמשכתי לגרור אותה למיטה.
"לך אתה לישון, אני לא עייפה, ואני צריכה לסיים את ה..." לא נתתי לה לסיים את המשפט וישר משכתי אותה אליי ונישקתי אותה בגעגוע.
התנתקתי ממנה אחרי כמה שניות.
היא השתתקה ונתנה לי לקחת אותה למיטה.
הרמתי אותה כמו כלה והנחתי אותה על המיטה עולה מעליה ומניח את ראשי על החזה שלה, היא הרימה לי את הראש ומשכה את פניי אליה מנשקת אותי נשיקה קצרה ואז מנשקת את ראשי ונותנת לי להניח שוב את ראשי עליה, היא שיחקה בשערי ביד אחת ובידה השנייה ליטפה את פניי.
"למה לא הלכת לישון?" היא שאלה אחרי כמה דקות של שקט.
"לא הצלחתי להירדם אז באתי" עניתי לה. "למה המשכת להתאמן במקום ללכת לישון?" שאלתי אותה בחזרה.
"לא הצלחתי לישון גם"
"אז למה לא באת אליי לחדר?"
"חשבתי שכבר הלכת לישון"
הסתכלתי על פניה היפות אומרת את זה ולא הצלחתי להחזיק את עצמי וטרפתי את שפתיה מנשק אותה כאילו אין מחר, מרגיש כאילו חוזר לי האוויר.
התעוררתי אחרי כמה שעות, רואה שהיא עדיין לא התעוררה ופשוט מביט, המלאך היפה הזה ישן מתחתיי.
"על מה אתה מסתכל?" היא שאלה אחרי נצח שמסתבר שהיו כמה דקות ורק אז שמתי לב שהיא התעוררה.
"כלום" עניתי לה והנחתי את ראשי מהר בחזרה עליה.
היא ציחקקה ואמרה "תחזור לישון יש לנו עוד 3 שעות לנוח".
היא נישקה את ראשי והניחה את ראשה בחזרה על הכרית.

ראשת המאפיה Where stories live. Discover now