אמה
הספקנו לישון אולי 4 שעות לפני שנאלצנו לקום בשביל הפגישה של ליאו עם הזקנים.
נתתי לזוג הנשוי הטרי ולשני הבנים להמשיך לישון עוד קצת בזמן שאני וליאו נלך לפגישה וכשנחזור נעיר אותם.
יש לנו המון דברים להספיק היום וחשוב שהם ישנו כמה שיותר כי הם לא ילכו לישון בזמן הקרוב.
"אני מקווה מאוד שאחרי הפגישה הזאת את תתני לי גם ללכת לישון" ליאו אמר והניח את ראשו על האי במטבח.
"תלוי מתי נחזור" אמרתי לו והנחתי לפניו את הצלחת עם האוכל שהכנתי לו.
הלכתי אל הצד השני של האי בו ליאו יושב או יותר נכון ישן, כרכתי את ידיי סביב בטנו והנחתי את ראשי על גבו, עוצמת אח עיניי נותנת לעצמי להירגע קצת לפני שנצא.
הוא הניח את ידו על ידיי שהיו כרוכות סביבו וליטף אותן בעדינות.
"מתי יהיה לנו קצת זמן, רק לנו?" שאל ולא פקח את עיניו.
"בקרוב מאוד" עניתי לשאלתו וראיתי מזווית עיני שהוא מחייך.
"קדימה, תאכל ונזוז" הרמתי את ראשי מגבו ואמרתי.
"חייב?" שאל והנהנתי להסכמה כשהוא הרים את ראשו וקירב אליו את הצלחת.
התיישבתי בכיסא לידו עם הצלחת שלי, אכלנו מהר והתחלנו בנסיעה אל בית הזקנים, שם הפגישה אמורה להיות.
"תירגע, הם רק ישאלו אותך כמה שאלות ויבדקו אותך מנטלית" הרגעתי אותו כשהוא התחיל להיראות כאילו הוא עוד רגע פותח את דלת הרכב ובורח.
"אני יודע, אבל למה זה עדיין מלחיץ?" שאל.
"לא יודעת, אבל אם הם יראו אותך ככה הם יחשבו שאתה לא מתאים, אתה צריך להיכנס לשם בביטחון מלא ולא להראות לחץ, אתה הרי הקאפו שלהם עכשיו גם, הם יחשבו שאין להם סיבה לפחד ממך וידרכו עליך ועל ההחלטות שלך" הסברתי לו והוא הנהן ונרגע קצת.
כשהגענו שני חיילים ליוו אותנו אל החדר בו כל הזקנים יושבים ומחכים לנו.
נכנסנו לחדר וראינו את כל שבעת הזקנים יושבים בשולחן חצי עיגול כזה וראש הזקנים באמצע שהוא במקרה גם אבא של לוקה.
"אמה, אני רואה שגם את הגעת" אמר.
"רציתם להיפגש עם הקאפו, שנינו הקאפו" עניתי לו.
ליאו הקשיב לי ונכנס בביטחון מלא ושנינו ניטרלנו את הרגשות בשנייה שנכנסו לחדר.
"כמובן" אמר אחרי שלא היה לו מה להגיד.
"אני רואה שאתם מצפים ליורש" אמר אחד הזקנים והצביע עם עיניו על הבטן שלי.
"אתה רואה נכון" עניתי לו והוא חייך.
"אמה, מה קרה פתאום התחתנת? לפני שלוש שנים אמרת שלא תתחתני עם אף אחד חוץ מהגבר שתאהבי באמת" אמר אחד אחר.
"נכון, זה מה שעשיתי" הוא שתק.
"קודם כל מזל טוב על החתונה ועל ההריון ועכשיו אנחנו נבדוק אותך ליאו" אמר ראש הזקנים, קם ממקומו והתקדם אל ליאו.
"במראה חיצוני אתה נראה מתאים, אנחנו נבדוק עכשיו את הפנימי" בחן את גופו.
"ואיך תעשו את זה?" שאל.
"פשוט, נספר לך כמה סיטואציות ותגיד לנו מה היית עושה בהן" אמר וחזר למקומו בזמן שאני הלכתי להתיישב באחת הפינות.
"בואו נתחיל" התיישב וכל אחד מהזקנים הרים פתק.
"גילית שהחבר ההכי טוב שלך מהילדות בוגד, מה היית עושה איתו?" התחיל הזקן שישב ראשון בחצי הימיני של החצי עיגול.
"כולא אותו, שואל אותו בשביל מי הוא עובד ולמה מתחקר אותו עוד ואז הורג אותו" ענה להם בביטחון מלא וחייכתי מהתשובה שלו.
"יפה, מה קורה אם הוא לא מספר שום דבר?" המשיך.
"מענה אותו עד שהוא מתחיל לדבר ואם הוא לא עונה בכלל נותן לו ללכת בשביל לעקוב אחריו ולראות לאן ולמי הוא הולך ואז הורג אותו"
וואו הוא טוב.
"יפה מאוד" הוריד את הפתק ועכשיו תורו של הזקן שישב לידו.
"נסגתם ממבצע כלשהו שלא עודכן נכון, אחד החיילים נותר מאחור פצוע ועל סף מוות, אל תחזור להציל אותו תסכן את כל הקבוצה, מה תעשה?"
"אשים את אחד החיילים הבכירים שיהיו בתור האחראי ואחזור להציל אותו בזמן שנשאר יוצאים מכלל סכנה" ענה ולא הראה שום רגש על פניו.
הזקנים שיבחו אותו על התשובה ועכשיו תורו של השלישי.
"חוטפים אותך ומענים אותך במשך ימים ולילות בעינויים הכי קשים שיש רק בשביל שתספר להם על המאפיה"
"אם יש סיכוי שאני אחולץ משם אני אשתוק עד שזה יקרה, אם לא וגם אין לי איך לברוח אני מוצא דרך להתאבד והורג את עצמי"
אחרי שהוא עבר בהצלחה את ששת השאלות הראשונות היה תורו של ראש הזקנים לשאול את השאלה האחרונה.
הוא קם שוב ממקומו והתקדם אל עבר ליאו.
"אמה, בואי לפה בבקשה" ביקש ממני והצביע ליד ליאו.
קמתי ונעמדתי איפה שהוא סימן לי ליד ליאו.
הוא הוציא אקדח ממאחוריי גבו והושיט אותו לליאו.
"תירה לה בבטן או שתירה לעצמך בלב" אמר לו.
פערתי את עיניי ובאתי לפצות את פי להגיד משהו כי ידעתי שליאו ירה לעצמו אלף פעמים בלב לפני שיעשה לי משהו אבל ראש הזקנים השתיק אותי.
ליאו הסתכל לי בעיניים וחייך אליי חצי חיוך לפני שסיבב את האקדח וירה לעצמו בלב.
אבן בגודל בניין ששוקל 80 טון ירד לי מהלב כשזה היה כדור סרק ולא כדור אמיתי.
נשמתי לרווחה והסתכלתי על ראש הזקנים במבט רצחני.
"תירגעי, בחיים לא הייתי הורג את הקאפו שלי" טפח על כתפו של ליאו והוא החזיר לו את האקדח.
"לא יכולנו לבקש קאפו מתאים יותר ממך בוס" אמר לליאו ולחץ את ידו וככה כל שאר הזקנים באו ולחצו את ידו של ליאו.
דיברנו עוד קצת ועידכנו אותם על ההתקדמות בתכנית למבצע ברוסיה ואז אני וליאו יצאנו לבחוץ וראש הזקנים ליווה אותנו.
"איך לא סיפרת לי על ההריון אתמול?" שאל אותי כשנעמדנו ליד הרכב.
"איך לא ראית?" שאלתי בחזרה והצבעתי על הבטן הקטנה שיצאה לי והוא ציחקק כשהבין למה התכוונתי.
"רציתם לדבר איתך כבר אתמול אבל לא הספקתי אז אני אגיד לך עכשיו, אני מכיר את אמה מהרגע שזק אחי הביא אותה אל הבית שלנו, אני גידלתי אותה ביחד איתו ואני יכול להבטיח לך, בחיים לא ראיתי אותה מאושרת כמו שהיא מאושרת איתך, תשמור עליה" אמר לליאו וליאו חייך חיוך גדול.
"אני אעשה את זה" אמר והם התחבקו חיבוק כזה מוזר של גברים.
"אה ו.. הקאפו שהיה לפני זק ירה באח שלו בשאלה האחרונה, הוא כמובן הודח מהתפקיד וזה עבר אל זק, קיוויתי מאוד שלא תעשה אותו דבר, אני ממש מחבב אותך" אמר אל אוזנו והתנתק ממנו.
"בחייך לא הייתי עושה את זה גם" ליאו אמר לו לפני שהוא חזר אל הבית.
"אני יודע" צעק לו לפני שנכנס בדלת ונעלם.
"בואי נל.." התחיל אבל קטעתי אותו שכבר לא יכולתי להחזיק את זה וחיבקתי אותו.
כרכתי את ידיי סביב צווארו ונשמתי אותו, הודיתי כל רגע שהוא בעלי.
הוא כרך את ידיו סביב מותניי והצמיד אותי אליו.
"אני אוהבת אותך" לחשתי אל תוך אוזנו.
"אני אוהב אותך" לחש לי בחזרה ונישק את כתפי.
YOU ARE READING
ראשת המאפיה
Romanceהוא פוגש אותה בפעם הראשונה כשהיא הצילה את אחותו מאונס קבוצתי ומתאהב בה בלי להכיר אותה בכלל ומבלי לדעת מי היא בעצם.