פרק 6

68 4 4
                                    


אמה

זהו זה.
התחתנתי.
אף פעם לא הייתי נשואה למישהו.
אף פעם לא היה לי מישהו.
מה עושים עכשיו?
מה אם אני לא אהיה אישה מספיק טובה?
מה אם הוא לא יאהב אותי יותר?
מה אם הוא לא ירצה להיות איתי יותר?
מה אם אני אפגע בו?
מה אם אני אוציא עליו את העצבים שלי?
הוא עדיין ירצה להיות בעל של מישהי כמוני?
מה אם הוא יבגוד בי?
מה אם הוא ימצא מישהי יותר טובה?
מה אם אני אעשה משהו שלא ימצא חן בעיניו?
מה אם הוא לא ירצה להיות עם מישהי שיש לה עבר כמו שלי?
הוא עדיין ישאר איתי אחרי שאני אספר לו?
"הֶלווווו, אמהההה, את מקשיבה לי בכלל??" שאל טיילר והוציא אותי ממחשבותיי.
"כן, כן, אני מקשיבה" אמרתי למרות שלא שמעתי מילה ממה שהוא אמר.
"אה כן? אז על מה דיברתי?" שאל.
"דיברת על, אממממ, מזג האוויר?" אמרתי את הדבר הראשון שעלה לי לראש.
מאז אתמול בלילה, אחרי החתונה, המחשבות והשאלות האלה לא מפסיקות להגיע ולהתרוצץ לי בראש.
"דיברתי על זה שאת וליאו עומדים לקרוא לילד הראשון שלכם טיילר ג'וניור" טיילר אמר בהחלטיות.
"חחח, חי בסרט, הם יקראו לו מיני ג'ון" אמר ג'ון כשבדיוק חזר עם ליאו מהפטרולים.
"שניכם חיים בסרט, כשיהיה לנו ילד ראשון אנחנו כבר נחליט איך קוראים לו, לבניתיים לכו להכין פופקורן לסרט שאתם חיים בו" אמרתי בגיחוך וטיילר וג'ון שלחו אליי מבט מאוכזב.
בזמן הזה ליאו התקרב אליי, נתן לי נשיקה בראש והתיישב לידי ואני חייכתי אליו בתגובה והשענתי את ראשי על כתפו.
"דיברת כבר עם הזקנים?" שאל אותי ג'ון אחרי שהתיישב מולי ליד טיילר.
"עדיין לא, אני אתקשר אליהם יותר מאוחר, אין לי עצבים אליהם עכשיו"
עניתי.
"אני הולך להתקלח כולי מזיע" אמר ליאו אחרי כמה דקות שישבנו ודיברנו והנהנתי לחיוב.
הוא רכן לכיווני, נתן לי נשיקה קצרה בשפתיים ועלה לחדר שלנו להתקלח.
"נראה לי שכדאי שגם אני אלך להתקלח, אני מסריח מזיעה" אמר ג'ון.
"באמת כדאי, מריחים אותך עד לפה" אמר טיילר וכיווץ את אפו בגועל.
ג'ון בתגובה החטיף לו בראש, בא אליי, נתן לי נשיקה בלחי ועלה לחדרו.
נשארנו רק אני וטיילר כמו קודם.
טיילר קם ממקומו ובא להתיישב לידי.
"אני גאה בך שככה לא העלבת את ג'ון" אמר ושלחתי לו מבט שואל.
"שלא אמרת לו שאת כבר הולכת לקרוא לילד הראשון שלך טיילר ג'וניור" אמר כאילו את המובן מאליו עם פרצוף גאה.
נאנחתי בייאוש ונתתי לו נשיקה בלחי.
"אל תעלב אבל אני לא אקרא לו טיילר ג'וניור, אבל אני אתן לך לעזור לנו לבחור שם" אמרתי לו וטפחתי את הברך שלו.
הוא עשה לי פרצוף חמוץ ונעמד "בואי נלך לשבת על הספה, לא נוח כאן" אמר והושיט לי את ידו.
תפסתי בידו ונעמדתי גם, הולכת אחריו לכיוון הסלון.
התיישבתי בקצה של הספה וסימנתי לו לשים את ראשו על הרגל שלי, הוא נשכב על הספה והניח את ראשו על רגלי.
שיחקתי בשערותיו והוא עצם את עיניו ונח.
אחרי כמה דקות ג'ון הגיע כרך את זרועו סביב צווארי מאחור, חיבק אותי ואז נתן לי נשיקה בראש והתיישב על הכורסה ליד.
"סיפרת לו כבר?" שאל ג'ון, וכשהבנתי על מה הוא דיבר ירד לי החיוך מהפרצוף.
"עדיין לא" אמרתי, עוצרת את הדמעות מלהגיע.
"הוא בעלך עכשיו, הוא צריך לדעת" המשיך טיילר.
"אני יודעת, התכוונתי לספר לו השבוע" אמרתי.
"לספר לי מה?" שאל ליאו כשנכנס בדיוק לסלון.
"זה לא משנה עכשיו, אני אספר לך אחרי שנוריד את הרוסים מהראש שלנו, יש לנו הרבה עבודה, מה עם אלי, דיברת איתה?" אמרתי וניסיתי לשנות נושא.
"את לא תתחמקי מזה, בסופו של דבר הוא ידע, אז פשוט תספרי לו עכשיו, שיש לנו קצת זמן לנוח עד התדרוך" אמר ג'ון והעביר לי בקולו שהכל בסדר ושהוא פה איתי.
"שב" אמרתי לליאו, חושבת איך להתחיל לספר לו.
"זוז טיילר, תן לו לשבת לידה" אמר ג'ון לטיילר וסימן לו לקום מרגלי ולעבור לשבת לידו.
"טוב, אוף" רטן והתיישב ליד ג'ון.
ליאו התיישב לידי וחיכה שאני אתחיל לדבר.
ואני התחלתי לספר.

ראשת המאפיה Where stories live. Discover now