1. Bölüm: Yeni Başlangıçlar

560 6 0
                                    


     Gün batımı renkleriyle büyülesede arkasından gelecek karanlık beni düşündürüyor her seferinde. Küçüklüğümden beri karanlıkla aram iyi değil. Her akşam olduğunda bağrışmalar başlıyordu. Kendimi odaya kapatıp. Kulaklığımı takıp son ses müzik dinliyordum. Bitecek miydi bu bağrışmalar bir gün? Evet bitecekti. Ama bu bitiş beni daha mı üzdü karar veremiyorum. Annem ve babam artık kavga etmekten yorulmuş birbirlerine tahammülleri kalmamıştı. O gün geldi ve çattı. Ayrıldılar. Bir yanım belki buruktu ama artık ev sessiz, geceler ıssızdı. Evet o gürültüyü hiç sevmiyordum ama bu sessizliği de sevmedim. Annemle birlikte Bursa'dan taşındık. Ankara'ya yerleştik. Lise son sınıfta yeni bir okula geçmek beni zorlasada yapmak zorundaydım. 

     Derslerime öyle bir yoğunlaşmıştım ki hayatımda olanları düşünmeye zamanım olmuyordu. Yoğun geçen bir senenin ardından. Sınava girmiş. İstanbul'da bir özel okulda  istediğim bölüm olan Mimarlığı kazanmıştım.

     İstanbul'da bir yurtta kalmak istiyordum ama abim buna müsade etmedi. Kendisi üniversiteyi bitirdikten sonra İstanbul'a yerleşip kendine arkadaşıyla ortaklaşa bir ofis açmıştı. Beni de yanına taşınmam için ikna etti.

     Artık benim için yeni bir dönem başlıyordu. Arkamda her şeyi bırakıp önüme bakacaktım. 

     Üniversite hayatı eğlenceliydi, tabi abimle yaşamakta öyle ahh bir de bölümüm beni bu kadar zorlamasaydı ama olsun. Ben bu mesleği seviyorum ve başarmak için elimden geleni yapacağım. Yıllar o kadar çabuk geçti ki 3. Sınıf olmuştum bile. Vize haftam gelmişti. Dersler çok yoğundu. Sınavlar teslimler derken yine stresli bir haftaya girmiştim.

     Abim(Ulaş) günlerdir. Gece dışarı çıkıyordu. Ortağı Onur abi ile. Ona sınav haftam olduğunu ve bu hafta evde olmasını istediğimi söylesemde 4 gündür gece dışarıdaydı sabaha karşı geliyordu. Bu durum canımı çok sıkmaya başladı. Abimi aradım ama telefonu kapalıydı. (Bir de telefonu kapalı beni çıldırtmak istiyor. Allahım yaa.) Biraz düşünüp Onur abiye mesaj atmaya karar verdim.

-Onur abi, abim yanında mı?

    -Yok abicim yeni ayrıldık gelir birazdan.

    -Deniz, Ulaş geldi mi?

    -Uyudun mu Deniz?

    -Eh be kızım merakta bıraktın.

-Uyuya kalmışım yeni gördüm kusura bakma

    -Sana da günaydın cimcime

    -Tamam sıkıntı yok. Sarhoştu biraz evin yolunu bulabildimi diye merak etmiştim.

-Gün aymadı bana sizin yüzünüzden

-Camış gibi yatıyor bulmuş demekki

    -hayırdır

    -Öküz gibi içti yatar tabi

    -Sen bana trip mi atıyorsun

    -Şşş bak bir de görüldü atıyor.

    -Bacaksız getirme beni oraya

-🙄

    -Senin havan kime kızım

-İşine bak Onur abi seninle uğraşamam hiç havamda değilim.

    -hayırdır diyoruz cevap versene kızım

-Düzgün konuş benimle kızımlı mızımlı ne o öyle. İsmim var benim ismimle hitap et!!

     -Allahallah bacaksıza bak sen

BEN 'BİZİ' ÇOK SEVDİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin