3 Bölüm: Odama dalmasan mı artık?

173 3 0
                                    

     -Bende size geliyorum beraber ineceğiz

-Hayırdır? Yine dışarı mı çıkacaksınız?

     -Ee bana kahve sözün vardı ondan geliyorum

-Başka zaman yaparım ben bugün müsait değilim.

     -Alt tarafı bir kahve yapsan eline yapışmaz 5 dk nı almaz bence

-İyi tamam gel ( dedim ve gözlerimi devirerek kapıyı açmaya yöneldim. O sırada parfümünün buram buram koktuğunu farkettiğimde bu koku neden bu kadar tanıdık diye düşünürken kokuyu alıp duraksadığımı farketmedim ama Onur abi farketti tabiki)

     -Senin aldığın parfüm o yüzden tanıdık geldi galiba

-Hıh? Haaa ondaaan. ( diye saçma bir tepki verdim evet! sonra kafamı duvara vurmamak için kendimi ikna etttim. Zor oldu😒 )

     -Biraz daha koklarsan üstümde kokusu kalmayacak. Bütün kokuyu çektin maşallah

-Koku nereden geliyor anlamaya çalışıyordum. Abartma o kadar çekmedim yaa

(Dedi ve eve girdik ben odama geçtim hemen eşyalarımı bıraktım kendimi iki tokatladım sonra odadan çıkıp salona gittim. Onur abi tek bir noktaya bakıyordu. Dalgın ve düşünceli gözüküyordu. O an yüz hatlarını ellerini incelerken buldum kendimi sonra kendine gel Deniz ne oluyor sana diye kendime telkinde bulundum. Tabi o sırada nasıl gözüküyorum bilmiyorum ama Onur abi bana gülerek 'Ne oldu cimcime niye daldın öyle' dedi. 'Aklım son girdiğim sınavda hala' dedim. 'Kötü mü geçti' deyince. 'Konuşmayalım şimdi bunu kahve yapıyorum içiyorsun değil mi' dedim. 'Yap yap içeriz, Ulaş nerde kaldı alt tarafı arabayı otoparka çekecekti.' Diye çıkıştı.

Ben hızla mutfağa gittim kahveyi hazırlamaya başladım. O sırada abim geldi içeri girdi. Onur abi ile aralarında işle ilgili olduğunu düşündüğüm bir konu geçti. Ben gelince sustular. 'Hayırdır niye ben gelince sustunuz' dediğimde 'bir şey yok işteki bir durumu konuşuyorduk.' Diye beni geçiştirdiler. Daha sonra kahvelerimizi içerken biraz muhabbet ettik. Onur abi geç oldu ben artık gideyim dedi. Yemeğe kalması için ısrar ettim ama spora geçeceğini zamanı olmadığını söyledi. Abim ona pis bir gülüş attı ama sorgulamadım. Onur abi gidince abimle sofrayı hazırladık. Yemek yerken beklediğim soru geldi tabiki)

     -Abim seni sıkmak istemiyorum ama bilmek istiyorum. Sametle aranızda ne var?

-Abicim sadece arkadaşım aramızda hiç bir şey yok.

     -Her arkadaşın seni öpüyor mu? Kızacağımı mı düşünüyorsun?

-Abicim sevgilim olsa sevgilim derim bana ne zaman bununla ilgili kızdın ki senden saklıyım.

     -Tamam abim inanıyorum sana sadece sizi samimi görünce sormak istedim. O yoldasınız sanki ama

-Abicim biliyorum öyle gözüküyor ama öyle bir şey düşünmüyorum. Samet beni bir anda öptü bende anlamadım. İyi bir çocuk ama şu an bu yönde bir düşüncem yok. Olursa söz ilk sana söyleyeceğim. (Dedim ve abimin yanağına bir öpücük kondurdum.)

     -Tamam abim benim bir kaç işim var odamdayım. ( dedi ve başımdan öptü odasına geçti.)

Bende odama geçtim ve yatağa uzandım sınavlarım bitti proje teslimlerim bitti. Eğer sınavlardan kalmazsam uzun bir tatil olacak ne yapsam acaba diye düşünürken. Onur abinin gözleri geldi aklıma. Kap kara kocaman gözler, upuzun kirpikler, sinirlendiğinde anlında beliren o damar sahi niye o kadar sinirlendi? Neyse Deniz saçma sapan şeyler düşünme. Bursaya mı gitsem Ankaraya mı? Ya da Bekle beni İstanbulun gece hayatıı.. Ama sinirlenmesi için bir sebep yoktu. Yani ona ne ki Samet beni öptüyse. Off Deniz kendine iş çıkarıyorsun. İşle ilgili bir dertleri var ondandır. Çok uykum var. Bu düşünceler kafamda çınlarken uykuya dalmışım.

Sabah gözümü açtığımda içerden tabak sesleri ve konuşma sesleri geliyordu. Çok mu geç uyandım diye düşünüp saate bakmak için telefonu elime aldım. Sametten mesaj gelmiş

     -Günaydın güzellik.

(Günaydın mı güzellik? Off bu Samet saracak gibi duruyor. Evet güzel zaman geçirdik ama içimde ona karşı bir şey yok hissedemiyorum. Arkadaşlıktan öteye geçemiyorum. )

-Günaydın

     -Dün abin bir şey dedi mi?

-Yoo demedi.

     -Bizi öyle görünce sen telaş yaptın o yüzden merak ettim.

-Yok telaş yapmadım ama senin hareketin beni şaşırttı. O an şaşkınlıktan ne yaptığımı bilemedim.

     -Peki iyi anlamda mı kötü anlamda mı bu şaşkınlık.

('Off hiç istemediğim bir yere gidiyor muhabbet açık açık söyliyeyim bence. İyi bir çocukta kırmakta istemiyorum ne desem ne desem?' )

Ben bu düşünceler içerisindeyken abim kahvaltı hazır diye seslendi. Tam cevap verecektim ki Onur abinin sesini duydum. 'Dur ben onu uyandırayım en iyisi' diyerek odamın kapısını açtı. Bende telaşla saçımı başımı düzeltip yataktan hızla kalktım. Onur abi gözlerini kocaman açtı önce sonra bir anda kafasını çevirdi. ' Kusura bakma düşünmeden daldım bende. Uyanıksan niye ses vermiyorsun kahvaltı hazır hadi üstüne bir şey alda gel' dedi ve kapıyı kapatıp çıktı.

'Üstüne bir şey al? Niye öyle dedi şimdi ne var üstümde diye baktım. Üstümde bralet ve şort vardı. Evde sıcak ama üşürüm diye düşündü heralde. Neyse diyip önce lavaboya gittim. Sonra mutfağa geçtim.

'Allahım bu koku bu koku Onur abii kuymak mı yaptın' dedim. 'Yavru köpek hemen aldın mı kokuyu. Hadi geç bakalım' derken arkasını dönüp üstümü süzdü sonra 'kızım git üstüne düzgün bir şey giy sabah sabah töbe yaa' diye çıkıştı. 'Ne var üstümde yaa defileye mi çıkacağım evdeyim ev hali ne yaa' dedim. O sırada abim odasından çıktı 'Sabah sabah ne üzerine inatlaşıyorsunuz vallahi kafa bu yaa hadi yapalım kahvaltıyı çok acıktım . Açlıktan elim ayağım titriyor size patlıcam şimdi.' Diyerek masaya oturdu. Bende hemen baş köşeye geçiyordum ki..

Onur abi kulağıma eğilip 'ya üstüne düzgün bir şey giyersin ya da kuymağa el sürmek yok' dedi. Bende kuyruğumu kıstırıp suratına 😒🙄 böyle ifadeler atıp odama geçip üstüme bir sabahlık alıp mutfağa geçtim. Onur abinin gözlerine kitlendim. Üstümü hızlıca süzdükten sonra 'Ehh işte geç bakalım' dedi. 'Ahh kuymak olmayacaktı var yaa sen görürdün' diye mırıldandım.'Bir şey mi dedin cimcime' diye pis bir gülüş attı. Bende yalandan bir gülücük attım. Kahvaltı sonrası bulaşıkları abime kitledik. Çayımızı alıp salona geçtik Onur abiyle.

——— 3. Bölüm Sonu ———

BEN 'BİZİ' ÇOK SEVDİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin