İkinci dönem başladı. Okula geldim. Sametle karşılaşır mıyım diye ufak bir endişem olsada umursamamaya çalıştım. Bir kaç derse girdikten sonra Arkadaşlarımla kahve içmem için okulun kafesine gittik oturduk. Ece hemen yanıma oturdu. Kulağıma eğildi 'İyimisin aşkım. Normalde cıvıl cıvıl şakıman gerekirdi. Yüzüğünü gözümüze gözümüze sokup çatlatman gerekirdi. Sen ise suratını asıyorsun sabahtan beri. Neyin var?' dedi. Ben bilmediğim bu sorunun cevabını nasıl vereceğim ki? 'Aşkım bende bilmiyorum ki neyim olduğunu.' Ece iç çekerek söze girdi.'Tamam aşkım şimdi kalkıyoruz baş başa kalacağımız bir yere geçiyoruz.' dedi ve arkadaşlarıma veda edip ayrıldık. Okuldan çıkıp bir kafeye geçtik.
-Aşkım anlat bakalım ne hissediyorsun? İçinden çıkamadığın ne?
-Ahh yavrum bende bilmiyorum ki.. Onur ailesi ile konuşmuş ama ben annem ve babamla konuşmaya hazır hissetmiyorum kendimi..
-Niye aşkım sence? Verecekleri tepkiden mi korkuyorsun? Yoksa işlerin bu kadar hızlı gitmesinden mi?
(Bunu bile hiç düşmedim ki? Neyden korkuyorum ben gerçekten?)
-Aşkım daldın yine?
-Aa evet daldım kusura bakma. Ben bu soruları kendime sormaya bile korkmuşum.. Ben Onuru çok seviyorum ama onu üzmek istemiyorum. Ben bu kadar hızlı olmasını istemiyorum.
-Aşkım okulun bitmesini bekleyeceksiniz. Nesi hızlı daha 1,5 yıl var okulun bitmesine.
-Öyle ama söz nişan yapalım istiyor.
-Yapın aşkım ne olacak?
-Bilmiyorum ki ben hiç bunların hayalini kurmadım.
-Çok alemsin Deniz yaa.. Millet sevgilisinden evlilik teklifi almayı bekler sen beklemeden almışsın ne yapacağını düşünüyorsun!!
-Öyle mi diyorsun?
-Aşkım sen bu adamı sevmiyor musun?
-Seviyorum hemde çok seviyorum.
-Tamam aşkım daha ne istiyorsun? Allahtan belanı mı istiyorsun? Adam sana evlilik teklifi etmiş, üstüne okulunu bekleriz kendini ne zaman hazır hissedersen söz nişan yaparız demiş. Daha nee??!!
-Ya pişman olursa acele ettiğini düşünürse?
-Ondan mı emin değilsin?
-Emin olmamak değilde ne bileyim evlilik aşkı öldürür felan muhabbeti geliyor aklıma.. Annemle babamda çok aşık olarak evlenmişler ama sonları ortada ya bizde..
-Ayy aşkım içim şişti!! Bak Deniz bu adam seni seviyor sende onu seviyorsun. Evet sonrası ilerleyen zamanda ne olur kimse bilemez! Buna siz karar verip siz belirleyeceksiniz. Önünde kötü bir örnek olabilir ama dünyada bir sürü iyi örneğide var!! Ayrıca anlaşamazsanızda ayrılırsınız ucunda ölüm yok ya! Sırf sonunu bilemediğin için bu aşkı yaşamayacak mısınız? Ya da söz nişan evlilik olmasa yine bu olasılıklar olmayacak mı?
-Doğru söylüyorsun..
-Aşkım 3 günlük dünya için 5 günlük planlama yapmayacaksın.! Anı yaşa boşver gerisini zaman belirlesin..
-Aşkım çok teşekkür ederim..
(Boynuna sarıldım hemen. Gerçekten içimdeki sıkıntıyı hemen dağıtmıştı. Her şey olacağına varır. Ben şu an sevgilimle olmak onunla yaşamak istiyorum.)
-Rica ederim aşkım ne demek her zaman.
Ece ile ayrıldık. Hemen eve geçtim abim daha gelmemişti. Annemi aramaya karar verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN 'BİZİ' ÇOK SEVDİM
Teen FictionBazı bölümlerde rahatsız edebilecek(+18) yerler var lütfen ona göre hikayeme başlayın 🙏🏻