-Abiiii
-Denizimm sen mi geldin?
-Yok abi kilimcinin kör oğlu. Başka kim olacak.
-Ne şaka ne şaka.. Aman benim tripli bücür koca gözüm mü gelmiş. Aman da aman abisine çok mu kızmış.
( bir yandanda beni sıkıştırıp gıdıklamaya çalışarak sinir ediyor)
-Ya abi bir dur çek ellerini zaten sinirliyim sana iyice sinir ediyorsun. Ayaklarıma kapanıp affet beni Denizim ben ettim sen etme ne istersen yaparım söz bir daha olmayacak diye yalvaracağına yaptığına bak.
-Hadi len ordan abartma özür diledim ya öyle denk geldi daha dikkatli olurum. Hadiii asma suratını bücürük.
-Off abi ben sana göstereceğim sen dur sınavlarım bitsin o zaman (sesimi hafif yalvarma efekti ile) ben ettim sen etme ben ettim sen etme diye ayaklarıma kapanacaksın.
-Ya Deniz bir .iktir git (diyerek odasının kapısını sertçe kapattı)
Bir gün daha bitiyordu. Sınavım olduğu için erken yatıp erken kalktım. Sonra da sınava girdim.
Sınavdan çıkarken Samet (sınıf arkadaşım) seslendi.
-Deniz. Deniz bekle
-Efendim Samet
- O kadar seslendim arkandan duymadın m?
-Sınavda kaldı aklım kusura bakma soruları düşünüyordum hala
-Nasıl geçti?
-Nasıl geçti anlamadım desem. Saçma sapan bir sınavdı sen anladın mı nasıl geçtiğini?
-Yok ben de öyle soruları öyle değişik sormuş ki bildiğimi unuttum yazamadım ahahh
-Al benden de o kadar
-İşin yoksa kahve içelim mi?
-Yok aslında Son sınavı da atlattığımıza göre bir kahveyi hakettik.
-Yeni bir kahveci açıldı seni oraya götüreceğim. Ben çok beğendim salaş bir mekan bakalım sen beğenecek misin
-Olur merak ettim şimdi gidelim.
( Gerçekten güzel loş ortam alttan hafif bir müzik lezzetli bir kahve daha ne olsun. Sametle uzun zamandır baş başa kalmamıştık. Okulun ilk yılı bir yakınlaşır gibi olduk sonra ben geri çektim kendimi şu an yeni bir ilişkiye girmek istemiyorum demiştim. O da çok üstelememişti. Saygılı, efendi bir çocuk. 3 saat oturup muhabbet etmişiz zaman nasıl geçti anlamadım. Abimin aramasıyla saati görünce şok olmuştum.)
-Denizim nerdesin abim eve geçiyoruz Onurla okuldaysan alalım seni.
-Yok abicim okulda değilim Sametle sınav sonrası kahve içmeye geldik. Eve yakınım ben geçerim( derken Samet 'Ben eve kadar bırakırım seni yalnız yollamam' dedi)
(Abim de hoparlörden konuştuğu için Onur abinin 'o kim be' dediğini duydum.)
-Abi sağolsun Samet bırakacak beni siz zahmet etmeyin geçin evde görüşürüz öpüyorum by
-Tamam abim evde görüşürüz
(Abimde durumdan çok memnun değilmiş gibi tamam dedi ama çokta umrumda değildi)
-Samet artık kalkalım mı?
-Tabi ki kalkalım geç oldu saati farketmedik
(Eve 10-15 dklık mesafedeydik. Samete 'ben geçerim lütfen zahmet etme' diye ısrar etsemde 'şimdi abinede öyle dedik eve kadar geleceğim' dedi.
Sitenin önüne geldiğimizde Sametle sarıldık. Teşekkür ettim beni bıraktığı için. 'Benim için çok keyifli bir sınav sonrası oldu umarım senin içinde öyle olmuştur' diyerek gözlerimin içine baktı. Bende olumlu yönde başımı sallayarak tebessüm ettim. O da bunu fırsat bilip yanağımdan hızlıca öptü. Beklemediğim bir şey olduğu için şaşırdım. Ama asıl şaşırdığım bu anı abimin ve Onur abinin görmesi oldu. 'Hay benim şansıma diye içimden saydırırken abimlerin arabayı parkedip bize doğru yürüdüğünü görünce Apar topar Sameti yolladım.)
-Abim bana söylemek istediğin bir şey var mı?
-Ne gibi abi?
-O çocuk se-(abim cümlesini tamamlayamadan Onur abi atladı lafa)
-Sevgilin mi?
-Off sizene yaa sevgilim ya da değil sizi ne ilgilendirir.
(Diyerek arkama bakmadan hızlıca eve doğru yürümeye başladım. Tam o sırada güvenlik abime arabayı oradan çekebilir misiniz gibi bir şey dedi. O an kurtulduğumu düşündüm. Hızla binaya girdim asansöre binip yüzümü kapıya çevirdiğimde karşımda Onur abiyi görünce gözlerimi kocaman açtım şaşkınlıkla)
-Deniz o çocuk sevgilin mi gerçekten? (Diye sordu. O kara gözlerinden ateş fışkırıyordu sanki. Belkide bana öyle geliyordu. Ben öyle mi olsun istiyordum ya daa diye düşüncelere dalmışken tekrarladı)
-Deniiiz sana soruyorum o çocuk sevgilin mi?
-Kapıda cevap vermiştim diye hatırlıyorum.
-Kapıda lafı yuvarladın ve kaçtın bir cevap vermedin Deniz. (Dedi ama ben o an söylediklerine odaklanamadım. Kirpikleri çok uzun değil mi yaa bir erkeğin neden bu kadar uzun kirpikleri olur. Sakallarını mı kısaltmış sanki.. ben bu düşüncelere dalmışken yine Onur abinin 'Deniz!' Diye bağırmasıyla irkildim.)
-Oooffff hayır değil arkadaşım sadece
-Arkadaşın öyle mi?
(Hayır dalmamalıyım düşünmemeliyim bakma artık yeter diye kendime telkin vermeye başladım)
-Evet Onur abi bir sakıncası mı var ne bu sorgu anlayamadım?
-Yok sorgu değil bilelim ona göre davranalım diye dedim.
-Bilince ne oluyor nasıl davranacaksınız anlamadım
-Hiiiç hiç abicim tamam bak işine anladım ben anlayacağımı
-Ne anladın ben bir şey anlamadım
-Tamam cimcime( dedi ve saçlarımı dağıttı)
-Yaa saçlarımdan ne istiyorsun 😡
-Hoşuma gidiyor
( Hoşuna mı gidiyor? Beni sinir etmek mi saçlarımı dağıtmak mı? Ayy ben yine kendi kendime konuşuyorum hadi deniz kendine gel hadiii)
-Ne oldu ne diktin o koca gözlerini yüzüme
-Yok bir şey geldim ben müsade edersen ineyim.
——— 2. Bölüm Sonu ———
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN 'BİZİ' ÇOK SEVDİM
Teen FictionBazı bölümlerde rahatsız edebilecek(+18) yerler var lütfen ona göre hikayeme başlayın 🙏🏻