35. Bölüm: Sevgilim Anneme Söyledim

49 2 0
                                    

Onurun gözünden;

Denizle Ulaş gittikten sonra etrafı toparladım. Duş aldım ve yatağıma uzandım. Yorgundum ama uykum yoktu. Mutluydum hemde çok mutluydum ama içimde bir burukluk vardı. Deniz acele ettiğimi mi düşünüyor. Beni kırmamak için söyleyemiyor belki de. Ben bugün evlenelim dese evlenmeye hazırım. Onu zorlamak istemiyorum. Benim gibi istemesinide beklemiyorum. Okulu varken kafasına başka şeylerde takılsın istemiyorum.

Peki Ulaşın söylediği... Ailelerimizin düşüncelerini hiç düşünmedim. Annem gerçekten geleneklerine düşkün bir kadın ama benim sevdiğim kadına karşı geleceğini düşünmüyorum. Yarın annemi arayıp her şeyi anlatacağım. Denizin ailesi.. Tamer amca Bursaya gittiğimde anlamamış mıydı? Yaşım gerçekten önemli mi?

Offff başım çatlayacak. Kendi düşüncelerinde boğuluyorsun Onur! Yaşa ve gör! Kim karşı çıkarsa çıksın sen Denizin elini bırakmayacaksın! Ya Deniz? Saçmalama Onur!!! Deniz de seni seviyor. O da aynısını yapacaktır! Yapacak değil mi? Yapar ya.. Yapar...

Kafamda dönen konuşmalar beni uyutmuyordu. Baş ağrım iyice artmıştı. Bir ağrı kesici aldım. Gözlerimi kapatıp sadece sevgilimin bugün ki halini düşündüm. O kadar güzeldi ki. Önce kapıdaki kıskançlığı, içeri girince insanları görünceki şaşkınlığı, bana döndüğünde... Bunu hiç beklemiyordu.. Aklında ufacık bile bir beklenti yoktu! Gözlerimin içine o kadar derin baktı ki. Onu hatırla Onur. Evlilik düşünmedi belki evet ama karşımda gözlerimin içinde kayboldu. Beni gerçekten seviyor. O da bunu biliyor. Ahh sevgilim seninle aynı evde olmayı beraber yatıp beraber uyanmayı çok istiyorum. Bunun için çok zaman var biliyorum ama seni istediğin kadar beklemeye razıyım. Sonunda kavuşacaksak beklemenin hiç önemi yok.

Düşüncelerim artık beynimi yormuyordu. Göz kapaklarım yavaşça kapandı ve uykuya daldım. Sabah rüyamda sevgilimi gördüğüm için keyfim yerinde uyandım. Hemen telefonumu aldım ve annemi aradım.

-Anacuğum..

     -Ahooo Uşağum kara kuzum

-Anacuğum nasilsun?

     -Nasi olayum uşağum? Nereyesun kaldık hep sensuz burda?

-Anacum iş güç biliysin etma böyla da..

     -Tamam uşağum sen çaliş bakma bağa ben hasretlendum da öyla dedum.

-Anacum ben sağa bir şey diyicuğum..

     -De bakayim ne diyicusun.

-Anacum benum bi sevduğum var.

     -Uyy çalsunlar kemençeyü üflasunlar tulumii horon edeceğum.

-Ahaha anacum dur da..

     -Uşağum de bağa kim idu kimlerden du??

-Anacum ortağum Ulaşun gardaşu du.

     -Ne deysun uşağum sen? Söyleduğuni kulağun duyay mi?

-He anacum ne diyisem o du..

     -Hau pok yiyenun uşaği bizden olmayani ben sağa kari diye alur miyum da?

-Anaa ben sevdalandum çok seviyrum. Onsuz olamam ana!!

     -İyi pok yedun! Sevdalanmuş!! Ula bir pok yedun sevdalandun ne diye beni araysin ikinci poku yersun! Hayatta olmaz sen bağa demadun ben heç duymadum! İsteduğun haltu et ama evlenemazsun!!

-Anacum ne diysun da? Ben bu kizla evleneceğum sen istesenda istemesenda bu kiz benim karim olacak!

     -Tüüh sağa git evlan ama bilku anan yoğidur.

-Anacum etma eylema seviyrum diyrum niye anlamiysun?

     -Sen emicemin kizi Fadimeyi gördün mi? Çok güzel kiz oldu. Boyi boyina huyu huyina.. İlla evlenmek istiysan onu alalım sağa. Alduğunida seversun zamanla!

-Anacum ne saçmalaysun da!! Ben sevduğumi alacağum. Acelemiz yok idu. Okulu bitsun öyle evleneceğuz. Önden bir söz yabalum istiyrum ondan sebep aramiş idum..

     -Oyy başima gelenler hauraya oturdum kaldum. Söz diyi bidaa..

-Anacum tanisan sende seversun etma böyla ha?

     -Ula ben sağa ne diyeyum sen kararinu vermişsun!!

-Anacuğum benum.. Allah bee o zaman ben tarihu bellu edeyum biletlerunizi alurum.

     -Uyhh siçtun kulağuma bağarma da!! He oldi abunlerlede koniş pagalum onlar nediyler..

-Tamamdur anacum ellerundan öpiyrum. Hepsuyle konişirum sen merag etma.. Oldi Allaha emanet anacuğum..

      -Oldi senda..

Annemle konuşmamdan sonra 2 abimide arayıp haber verdim. Onlar annem gibi uzatmadılar hemen gelip isteyelim kızı dediler. Beni tebrik ettiler. Sonra hazırlanıp sevgilimin yanına gittim.

Denizin gözünden;

Yatağımdan kalkıp hemen bir duş aldım üstümü giyindim. Abime baktım hala uyuyordu. Bende kahvaltı hazırlamaya başladım. Kapı çalınca sevgilimin geldiğini düşünerek koşup hemen açtım. O gelmişti kocaman parlayan gözleriye bana bakıyordu..

-Hoşgeldin sevgilim.

      -Hoşbulduk. Günaydın sevgilim..

-Günaydın..

     -Ohh miss gibi kokular geliyor. Ulaş mı mutfakta?

-Yok abim uyuyor. Bugün kahvaltı bende.

     -Keşke yormasaydın sevgilim. Dışarda yapardık bugün kahvaltıyı.

-Akşamı yeriz dışarda..

     -Tamam sevgilim nasıl istersen. Sevgilim..

-Efendim..

     -Sevgilim ben annemle konuştum.

-N-ne? Annemle mi konuştun?

(Bir anda söyleyince afalladım. Bu kadar çabuk mu konuştu?)

     -Evet sevgilim acele ettirmiyorum seni sakın kendini mahcup hissetme ama ben daha fazla içimde tutamazdım. Annemle paylaşmak istedim.

-Peki ne tepki verdi?

(Bunu gerçekten korkarak sordum. Alacağım cevap hoşuma gitmeyecek gibiydi.)

     -Annem beklemiyordu şaşırdı. Bizde memleketlin dışında biri olunca yadırganır annemde başta bizden değil olmaz felan dedi sonra ben seni sevdiğimi söyleyince kabullendi. Abinlere de haber ver dedi. İsteme için zaman belirle haber ver dedi.

-Abinlere de haber verdin yani?

      -Evet sevgilim..

-Şu an isteme için zaman bekliyorlar?

     -Evet sevgilim ama acelemiz olmadığını söyledim evlilik için okulunun bitmesini bekleyeceğimizide söyledim.

-Onur ben ne diyeceğim bilmiyorum. Ben annemle babama ne zaman nasıl söylerim bilmiyorum.

     -Tamam sevgilim sen kendini ne zaman hazır hissedersen o zaman söylersin.

Onur coşkuyla ailesine haber verdi ama ben? Ben niye aynı coşkuyu hissetmiyorum. Ben hemen bu durumu paylaşmak istemiyorum. Ben de mi sorun var? Acele etmek istemiyorum ama nasıl mümkün olacak? Onurun hevesini kırmak istemiyorum ama benim hevessizliğim ne olacak?


——— 35. Bölüm Sonu ———

BEN 'BİZİ' ÇOK SEVDİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin