6. Bölüm: Nerde uyandım ben?

137 3 0
                                    

-Hadi iyi geceler rüyanda beni gör Onurcum.

( dedim ve yanağına bir öpücük kondurdum. Sonra yaptığıma bende şok olup bir duraksadım. Onur da şok oldu. Göz göze geldik sanki bir şey diyecekti ama yutkunmakla yetindi. Sonra tam kapıya yöneldim beni çevirip kapıya yasladı kulağıma eğilip 'Tehlikeli sularda yüzüyorsun yapma' dedi. Ben ne diyeceğimi bilemedim geri çekildiğinde tekrar kapıya yönelip açtım ve bir şey demeden çıktım.)

Eve geldiğimde nefes nefese kalmıştım. Abim görmesin diye. 'Abi ben geldim odamdayım' diye seslendim. Hızla odama geçtim. Aynaya baktığımda yüzüm kıpkırmızıydı. Sıcak bastı resmen. Aldı beni bir milyon düşünme hadi bakalım Deniz çık çıkabilirsen işin içinden.

Ne demek istedi 'tehlikeli sularda yüzüyorsun yapma' beynimde çınlıyor resmen ' Tehlikeli sulaar yapma! Yapma!'

Peki kendimi gaza getirmeme kaç puan? Bazen gerçekten saçmalama konusunda üzerime yok😵‍💫 neden öpüp rüyanda beni gör dersin birde Onurcum dedim üstüne🤦🏻‍♀️ Ya gelip bana neden öyle dedin derse? Ööff derse desin o benimle şakalaşırken iyi. 'Yolun uzak kal bence' dedi. Ya tamam diyip kalıyorum deseydim. Ayy saçmala Deniz yaa🙄🙄

Kolumdan tutup beni kapıya yasladığında öpecek zannettim. Kalbimin atışını kesin duymuştur. Kulağıma eğilince ayaklarım boşa çıktı. Kolumdan tutmasa yere yığılırdım heralde😂😂

Kafamı biraz netleştirmek için çıktığım yolda tepe taklak oldum. Sabaha kadar yarım yamalak uykuyla her uykuya daldığımda saçma sapan rüyalarla geceyi geçirdim.

Sabah kalkınca kendime gelmek için duş aldım. Duştan çıktığımda abimin seslenmesinin arkasından yine kapım tıklandı ve açıldı. Karşımda Onur vücuduma sarılı havlu kombinasyonu ile şok üstüne şok geçirdim.

     -Çok çok özür dilerim. Ben düşü-(lafını bitirmesini beklemedim)

-Ya genç kız odası burası her kafana estiğinde dalamazsın!

     -Çok haklısın çok özür dilerim ben kahvaltı için uyandıracaktım. Çıkıyorum hemen

( kıpkırmızı olmuştu suratı dünün intikamı gibi oldu ohh olsun ama benide bu şekilde görmeseydi iyidi. Hızlıca hazırlanıp kahvaltıya geçtim.)

     -Şükür abim nerdesin sen? Hadi otur hemen yumurta soğuyor. Onuurrr hadi be oğlum nerdesin biri geliyor biri gidiyor.

-Dur ben bakayım bak sucuklar yanacak dikkat et

     -Aa tamam tamam çağır şunuda oturun hadi.

Banyo tarafına gittim. Tam seslenecektim ki banyodan çıktı. Göz göze geldik rengi hala biraz pembeydi. Gülmemek için kendimi zor tuttum. 'Kusura bakma Deniz ben-' sözünü keserek 'Onur abi sıkıntı yok bilerek yapmadın sonuçta' dedim. 'Onurcuma ne oldu abiye mi döndük 'diyerek üstüme doğru yürüdü. Bende hemen arkamı dönüp mutfağa geçtim. Onur da hemen geldi oturdu.

Abim ikimizinde suratına bakıp 'Ev çok mu sıcak ikinizde kıpkırmızı olmuşsunuz' dedi. Onur da 'evet yaa baya sıcak çayda demleniyor o da ısıtıyor' ben sadece başımı sallayıp güldüm. Kahvaltı yaptıktan sonra abim 'Ufak bir işim var ben çıkıyorum mutfak ellerinizden öper' dedi çıktı.

(Bu aralar abimde de var bir şeyler ama hadi hayırlısı. Onur bana mı bakıyor acaba? Baksam mı? Göz göze gelirsek 🤔 ayy yok bakamıycam)

     -Deniz ben toparlarım buraları sen gidip saçını kurut hasta olacaksın bu şekilde.

-Yok ya bir şey olmaz alışığım ben

     -Denizcim. Hadi canım git o saçları kurut!

-Yaa sucuk koktu üstüm, saçım tekrar duşa gireceğim.

BEN 'BİZİ' ÇOK SEVDİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin