22. Bölüm: Her Fırsatı Değerlendirelim

110 3 0
                                    


Bölümde +18 detaylar var rahatsız olan okuyucularım lütfen okumasın ( en azından giriş kısmını🫣🤭)


Dudaklarımız ilk defa kavuşuyor gibi ateşliydi dillerimiz kavuşmayı uzun zamandır bekleyen aşıklar gibi dolanmıştı. Bir eli kalçamı sıkarak kendine doğru çekip yeterince sertleşen jr.ı nı aşkına kavuşturmuş, diğer eli göğüsümü sıkıyor, arada ucunu çekiyordu.

İnlememe engel olamıyordum. Ben inledikçe Onur daha da sertleşiyordu. Dudağımdan çeneme doğru inip çenemi emdi. Sonra boynuma inip emmeye başladı. İpleri biraz elime almak istedim. Onuru göğüsünden itmeye başladım duvara doğru yasladım. Gözlerini açıp heyecanla bekliyordu. Alt dudağını biraz emdikten sonra ufak bir ısırmayla ayrıldım. Boynundan aşağı doğru gitmeye başladım.

Göbeğindeki kaslarda hem dilimle hem elimle geziyordum. Eğildiğimde jr göğüslerimin arasına denk geliyordu. İki elimle göğüslerimi sıkıştırdım. Jrı arasına aldım. Onur zevkten dört köşe bir şekilde ileri geri hareket etmeye başladı. Bir süre sonra elime aldım ve başını yalamaya başladım. Yalarken gözülerimi Onura diktim. Saçlarımı iki eliyle tek eline topladı. 'Çok fenasın sevgilim' saçlarımı sıkıca tutarken başımı ileri geri yapmaya başladı. ağzım mı küçük jr mı büyük bilemedim🤭 hepsini ağzıma almak çok zordu.Onur bir anda çıktı ağzımdan.

      -Biraz daha devam edersen boşalacağım.

-Boşalabilirsin.

     -Seninle birlikte boşalmak daha zevkli. Birlikte titreyelim..

Getirdiğim prezervatifi buldu ve taktı. Beni kucağına alıp duvara yasladı. İçime yavaşça girdi. Yavaş yavaş ileri geri yapmaya başladı. Başını boynuma gömmüştü arada ısırıyordu arada öpüyordu. Bir süre böyle devam ettik. Benim içimdeki coşku artmıştı. Onurun ıslak vücudu, köprücük kemiği, kaslı kolları beni daha da coşturuyordu. İnlemem artmıştı. 'Hızlan!' diye bilmiştim. Onurda hızlanmıştı. Coşku patlaması yaşamıştım. Onurda bende titriyorduk. Onur hala hareket etmeye devam ediyor. Bende titrememe engel olamıyordum. İçimden çıktı. Ayaklarımı bıraktı. İki elini yanaklarıma koydu ve dudaklarımı kendine çekti. Daha sonrada anlımdan öptü.

Birbirimizi yıkamaya başladık. Onur iç çekerek bana sarıldı. Kulağıma eğilip

     -Sen bana ne yaptın güzel surat! 🤤

-Ne yapmışım?🤭

     -Beni bu hale nasıl getirdin.🤤

-Nasıl hale?

     -Bu hale işte. Yeni birlikte olduk ama hala seni arzuluyorum...🤤

-Aklım hala yapamadıklarımda diyorsun🤭

     -Ahahaha öyle galiba😁😁 Seni çok seviyorum sevgilim..

-Bende seni çok seviyorum sevgilim...

Duşumuzu aldıktan sonra çıktık. Yanımda kıyafetim yoktu. Çıkardıklarımı giymek istemiyordum. Onur heyecanla bana tişörtlerinden verdi.

      -Bütün tişörtlerimi sana giydirip fotoğrafını çekmek istiyorum🤤

-Aşkım benim beni korkutma seninki sapıklık boyutuna doğru ilerliyor😂😂

     -Beni bu hale sen getiriyorsun..

-Ne yaptım ben yaa😒

     -Çok güzelsin, her bir zerrenle dikkatimi çekiyorsun, sana yükselmediğim bir anım yok.. En büyük zaafımsın..

BEN 'BİZİ' ÇOK SEVDİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin