39. Bölüm: Kahvaltı zamanı

40 3 0
                                    

Herkes gidince ailecek kalmıştık. Annem daha fazla kendini tutamadı ve ağzından çıkanları kulağına uğratmadan bana yollamaya başladı.

     -Deniz çıkar Allah aşkına şu üstündekileri! Kuyumcu gibi geziyorsun ortalıkta gördükçe sinirlerim bozuluyor.

               -Leyla!! Sakin olur musun lütfen.

     -Nasıl sakin olayım Tamer şunun haline bak!

               -Ya insanlar kızlarının kolları dolsun diye ortalığı yıkar. Sen doldu diye ortalığı yıkıyorsun!

    -Görgüsüz müyüz biz Tamer!? Ne gerek vardı böyle bir şeye?

              -İçlerinden gelmiş takmışlar Leyla!

                       -Bu kadar içlerinden gelmesi şov bence

'Sen sus Ulaş!' İkiside abime bir anda çıkıştı. Hemen araya girdim.

-Lütfen herkes sakin olsun! Abime de gereksiz çıkışmayın. Benim açımdan bir sıkıntı yok! Hediye alınmış olana niye aldınız denilmez!Hani nezaket anne??

     -Kızım ben..

-Tamam yeter artık. Devam etme lütfen. Yarın kahvaltıya gideceğiz orada da böyle konuşma lütfen! Rica ediyorum anne!

Herkesi susturmuştum. Az önce eğlence yapmadıkta cenaze kaldırmışız gibi (Töbe est.)

Odama geçip duş alıp giyindim ve yattım.

Onurun Gözünden;

Denizlerden çıkınca bize geçtik. Abimlerle vedalaştık. İşleri olduğu için memlekete dönmek zorunda kaldılar. Annemle baş başa kaldık.

-Ana nerdan çikardun kahvaltiyi?

     -Uyy pok yiyenin uşaği sağada yaranmaz olduk heptan. Dedum güzel gelunumlen yakindan tanişayum..

-Güzel dema anacuğum?

     -Hıhh çoğuk güzel kizdur. Ama biraz fazla süsli.

-Ee anacuğum sağa da süsli gelun yakişur.

     -Eyy gi di bağa ne süsi lağzumdu. Süsi etsun sağa. Bagalum elu lezzetlu midur.

-Anacuğum kizi testa mi tabi tutaysın?

     -Hea testa tutayrum ne yababilursun?

-Anaa atturma benum tepemun tasini! Akşem akşem boğaltma benu daa. Bak geliyler bağa ha..

Annemin yapacaklarını tahmin edemiyordum. Söz iyi geçmişti ama yarın ki kahvaltıda kıyamet kopmayacağının garantisi yoktu. Denizin üzülmesini, kırılmasını istemiyorum. Ahh Deniizz sevgilimm.. Çok özledim sevgilimi bugün beyazlar içinde o kadar güzeldi ki.. Doğru düzgün sarılamadım, öpemedim.. Beni bir ateş bastı ben bir duşa gireyim..😁

Ertesi gün..

Sabah uyandım. Mutfaktan sesler geliyordu. Yataktan kalkıp mutfağa geçtim. Annem kahvaltı hazırlığına başlamış.

-Anacum oyy neler ettun habole

     -Uşağum çok mu ses ettum da. Yat az daha

-Yok anacum aldum uykumi

     -Eyi pagalum yika eluni yüzüni da sağa çay koyayrum.

-Tamam anacum ama duş alacağum acela etma.

     -Tamam uşağum bak keyfina

Annemin yanından ayrıldım. Duş alıp hazırlandım. Sevgilime mesaj attım.

BEN 'BİZİ' ÇOK SEVDİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin