-Onur!
(Diyerek kendimden ittim. Bana şaşkın şaşkın bakarken.)
Lütfen dur. Ben sana karşı koymakta zorluk çekiyorum ama pişmanda olmak istemiyorum.
-Pişman olacağını mı düşünüyorsun?
-Bilmiyorum Onur çok hızlı olmadı mı sencede?
-Hızlı olsun. Sen aramızdaki çekimin farkında değil misin?
-Farkındayım ama
-Ama ne? Deniz ben çok düşündüm. Ben sana kardeşim gözüyle hiç bakamadım. Seninle ilk tanışmamızı hatırlıyor musun?
(Başımı sallayarak onay verdim)
İstanbula ilk geldiğin gün Ulaşla işle ilgili bir sorun olduğu için görüşmemiz gerekiyordu. 'Kardeşim geldi gelemiyorum sen bize geç evde konuşuruz' dedi. Evde sizi beklerken işteki problemden ötürü o kadar gerilmiştim ki. Gelecek günü buldu diye sinirlenmiştim.
(🤭🤭)
Sonra geldiniz. Ulaş beni valizlere yardım edeyim diye çağırdı. Yanınıza geldim. Sen arabada oturup telefonla konuşuyordun. Ben sinirli ve stresli bir şekilde Ulaş'a acele etmemiz lazım dedim ve yanındaki 4 koca valizi görünce 'oğlum bu ne sadece kardeşin gelecek zannediyordum sülalen geldi heralde' dedim.
(Ee abart sende taşınıyordum bir bohça yapıp mı gelseydim. Daha yarısı bile değildi getirdiklerim🙄🙄)
Zaten sinir olmuştum, valizleri görünce sinirim katlandı. Daha sonra telefonla konuşmayı bitirip arabadan indin. Öyle bir indin ki gözlerimi alamadım senden. Tatlı bir tebessüm ettin. O gamzelerin ortaya çıktığında bende ne sinir ne stres kaldı.
(Aman yarabbi didim de diyecek misin😂😂)
'Merhaba ben Deniz' dedin. O kocaman ela gözlerinle bana bakarak. Ben adımı unuttum gözlerine mi bakayım gamzelerine mi bakayım derken aklım gitmişti zaten. Sadece 'Merhaba' diyebilmiştim. O an abin yine araya girerek. 'Hadi tanışma faslını geçinde taşıyalım şu valizleri' diye sonlandırdı konuşmamızı.
Daha sonra eve geçtik sen odana geçtin. Ulaş konuşabiliriz artık diyor ama benim aklım gözlerinde, gamzelerinde kaldı. Kafamı toparlayamadım. Ulaş ' Hem telaşlandırıyorsun beni hem kaşıma geçip oturuyorsun anlat artık mesele ne?' dediğinde bile mesele neydi? Sorun neydi? Hepsi uçtu gitti kafamdan. En son Ulaş beni kovdu git kafanı toparla diye.
(Ahh şapşal benim içinde çok güzeldi🫠🫠)
Daha sonra seni görmek için bir kaç kere daha geldim. Ya evde yoktun ya odandan hiç çıkmadın. Sonunda seni gördüğümde bana 'Onur abi hoşgeldin' dedin ama abi dediğini duyduğum gibi suratım düştü toparlayamadım. Sonra da benden hoşlanma ihtimalinin olacağını hiç düşünmedim. Sonra bana Onur dediğinde, hatta Onurcum dediğinde kalbim senin için tekrar atmaya başladı. Daha sonrasını biliyorsun zaten.
( 'yaa onurcuğum muyum gerçekten 'yapsaydın ne gülerdim😂😂 Ciddi bir şey konuşuluyor, Deniz kendine gel. Saçmalamaa
Odaklaan!)
Baktığında o kadar da hızlı olmamış aslında.(dedi ve gülücük attı şapşiğim🫠)
-Onur o kadar güzel anlattın ki. Anlattığın Deniz ben miyim gerçekten inşallah benimdir. diye geçirdim içimden.
(Yok bence biraz daha düşünürsen daha saçma bir cevap bulursun Deniz🙄🙄)
Aklımda bir sürü soru işareti var. Endişeliyim. Korkmadığımı düşünüyordum ama korkuyorum Onur hem de çok korkuyorum.
-Sor bana sorularını belki cevapları bende vardır. Neyden korkuyorsun güzel gözlüm söyle konuşmadan halledemeyiz.
(Seni ısırırım çocuk dikkatimi dağıtma sensin güzel göz🤤)
-Bizden korkuyorum. Bizden olur mu? Ya olmazsadan korkuyorum.
-Güzelim benim niye olmasın bizden hemde ne güzel olur. Boyu boyuna huyu huyuna bir çift oluruz hemde.
-Güldürme beni yaa ciddi bir şey konuşuyoruz şurda🤭🤭
-Ee öyle ama.
-Benim çok ilişki tecrübem yok ama olanlarda çok uzun sürmedi en uzun 1 ay oldu oda uzatmalarla. Ya ilişki içinde heyecanımızı kaybedersek birbirimize olan ilgimiz azalırsa. Sen benim için dışardan bir insan değilsin. Hadi bitti dediğimizde hayatımızdan çıkaramayız. Bende senin için öyle. Benim yüzümden abimle aranızdaki ilişkide zarar göre bilir.
-Bu dediklerine evet öyle olur ya da hayır öyle olmaz diyemem ama denemeden de bilemeyiz.
-Onur ben abimi kırmak, üzmek istemiyorum. Eğer abim müsade ederse..
-Tamam ben gidiyorum(dedi ve montunu alıp kapıya doğru ilerledi.)
-Dur nereye?
-Ulaş'ın yanına gidiyorum.
-Saçmalama Onur.
-Abim müsade ederse kabul edeceksin doğru mu anladım.
-Evet ama
-Tamam işte aması yok gidip konuşacağım.
(Deli bu çocuk yaa😂)
-Yaa bir dur ne acelen var geldiğinde konuşuruz.
-Ben daha fazla beklemek istemiyorum Deniz.
-Lütfen sakinleş biraz. Abim akşam gelsin önce ufaktan bir çıtlatayım. Sonra da söyleriz.
-Akşam a çok var Deniz.
-Ahahah 😂 Onur yaa (artık tutamadığım kahkahamı patlattım gitti😂😂) Çok tatlısın Onur ama biraz sakinleş lütfen( dedim ve ona sarıldım. Hemen ellerini belime doladı.)
-Sen bana böyle sarıldığında, gözlerimin içine böyle baktığında, o gamzelerin hep gözükürken nasıl sakinleşmeyeyim.
( gözleri dudaklarıma ilişti ve yaklaşmaya başladı onu hemen durdurdum.)
-Önce abimle konuşalım Onurcum😊
-Tamam güzel surat önce abinle konuşalım.(dedi ama rahat durmadı yanağımdan öptü)
Akşama kadar birlikte vakit geçirdik. Abimle konuşma planları yaptık. Sonra film açıp izledik. Abim geldi ve Onur heyecandan yerinde duramamaya başladı. Benimde tedirginliğim artmıştı. Abim lavabodayken Onur anlımdan öptü 'Merak etme abin anlayacak bizi' diyerek beni bir nebzede olsa rahatlattı. Abim mutfağa yanımıza geldi. 'Ee ne yapıyorsunuz anlatın bakalım' diye hızlı bir giriş yaptı. Onur konuşmaya atlamadan ben giriş yaptım.
-Abi seninle konuşmak istediğimiz bir şey var.
-Dinliyorum abim gönder gelsin.
-Abi ben birinden hoşlanıyorum.
(Onur gerçekten böyle mi girdin konuya diye bakış attı ama ne yapalım der gibi omuzlarımı kaldırdım)
-Ee ne güzel abim o da senden hoşlanıyor mu? Platonik mi takılıyorsun (dedi ve güldü birazdan o gülüşün solabilir abicim diyemedim tabi😶)
-Karşılıklı abicim.
-Tamam ne güzel hayırlı olsun o zaman.
-Biz senin onayın olursa..
-Ne onayı abim sen ne zaman onay aldın ya da ben senden böyle bir şey istedim.
-Ama bu sefer ikimizinde senin onayına ihtiyacı var. Çünkü ikimiz içinde sen çok değerlisin senin kırılmanı üzülmeni istemiyoruz.
-Ben niye kırılayım abim kim ki bu çocuk?
(Eveett zurnanın zart dediği yere geldik haydi bismillah!)
——— 12. Bölüm Sonu ———
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN 'BİZİ' ÇOK SEVDİM
Teen FictionBazı bölümlerde rahatsız edebilecek(+18) yerler var lütfen ona göre hikayeme başlayın 🙏🏻