16. Bölüm: Yakınlaşmak İçin Fırsat Bulduk❤️

109 3 0
                                    

Banu, üniversiteden arkadaşım Samet'in ablası .. Daha önce bir kaç kere karşılaşmıştık. Abim ile Onur nerden tanıştığımızı merak ederken, ben Banuyu karşımda gördüğümde aklımdan çıkmış olan Samet'in bana ilanı aşk mesajından Onur'a hiç bahsetmemiş olmamı düşünüyordum. O süreçte Onurla aramızda bir şey yoktu. Şimdi ise anlatmalı mıyım bilmiyorum. Neyse... Abim ve Onur a tanışmamızı anlattıktan sonra kahvaltıya geçtik. Uzun, keyifli bir sohbet oldu. Daha sonra abim ve Banu çıktılar. Onurla baş başa kaldığımızda Onur bana bir şey sormak istiyor gibiydi..

-Bir şey mi söyleyeceksin?

     -Evet ama nasıl söyleyeceğimi bilemiyorum.

-Gönder gelsin😊

     -Sevgilim. Daha önce sormuştum biliyorum ama bu soracağım sorunun seni kırmasından endişeliyim.

-Bir tık gerildim ama.. Sorsan mı artık!

     -Banunun kardeşi ile daha önce görmüştük seni. Aklıma geldikçe sinirleniyorum! Bir kaç gün sonrada sana mesaj attığını görmüştüm. Telefonun yanımdaydı istemeden gördüm.

(Hah ne diyeceğim şimdi içeriğini görmedi eminim ama anlatsam bu sefer aklı takılacak. Nasıl çıkacağım bu işin içinden? )

      Benimle birlikte değilken olmuştu biliyorum ama sonra oldu mu ya da devam edecek misin onunla arkadaşlığa?

-Onur ben aramızda bir şey olmadığını söyledim. En azından benim için yok ve olamazda..

     -Yani Samet için bir şeyler var?

-Sana söyleyip tadımız kaçmasını istemiyorum ama madem konu açıldı anlatacağım. Beni sakince dinle olur mu?

     -Elimden geldiğince sakin kalmaya çalışacağım.

-Bizi gördüğünüz o günden sonra bana mesaj attı. Benden hoşlandığını söyledi. 'Hızlı bir cevap verme şehir dışına ailemin yanına gidiyorum dönünce yüz yüze konuşuruz' diye mesaj attı. Ben mesajını gördüm ama hiç bir şey yazmadım. Sonra zaten seninle birlikte olduk Banu yu görünceye kadarda aklıma gelmemişti.

(Onur derin derin nefes alıp vermeye başladı. Ama hiç bir şey söylemiyordu. Bu saçma konunun aramızı bozmasına müsade etmeyeceğim!)

Onur ben seni seviyorum, başkaları umrumda değil ben senin elini tutuyorsam inan başkalarını konuşmaya bile değmez.

     -Biliyorum sevgilim ama o çocukla aynı okuldasın sürekli karşılaşacaksın onun gözlerinin bile sana değdiğini düşünmek canımı sıkıyor.

-Sevgilim dışarda bir sürü insan var seninde çevrende bir sürü insan var bizi beğenenleri mi dert edeceğiz. O zaman ben oturup ağlıyım!! Ofiste çalışan bir çok kız var. Sana hayran hayran bakan, sırf seni görmek için gelen müşterileri saymıyorum bile..

     -Tamam sevgilim belli oldu ben bu konuşmadan borçlu çıkacağım. Ben seni çok seviyorum ama bu hayatı ikimize zindan etmeyeceğim. Sana güveniyorum sen nerede nasıl davranacağını bilirsin.

-Hah şöyle yaa yola gel yoksa ısırırım seni.

     -Isırsana🤤

-ahahah sevgilim sen böyle erirsen karşımda, ısırırım tabi.

     -🤤🤤🤤🤤

Koltukta oturup benim ısırmamı bekleyen sevgilimi üzmek istemediğim için( kendim için bir şey düşünüyorsam..🤭🤭 hep sevgilim için hep😁) yanında otururken koltuğa sırtını yaslaması için ittirip kucağına oturdum. Gözlerindeki heyecanı tarif edemem ama bence anladınız🤭 Şimdi biraz oyun vakti Onuru çıldırtmak hoşuma gitmeye başladı ama bundan haberi yok🤫🤭🤭 dudağına doğru tam gidecektim ki sonanda başımı çevirip yanağından öptüm. 'Oyun bozanlık yok Sevgilim.' diyerek ellerini belime doladı kendine çekti ama benim aklımda başka şeyler vardı. Yanağını öperek kulağına doğru gittim. Biraz kulağına fısıldadım( ama çok aramızda şeyler fısıldadım🤭) biraz titredi ve hoşuna gittiğini anladığımda boynuna doğru dudaklarımla inmeye başladım. Boynunu ufak ufak ısırıyordum. Bir eliyle kıyafetimin altından elini belimde dolaştırıyor diğer eliyle kalçamda geziniyordu. Isırdıkça kalçamı sıkıyordu.

BEN 'BİZİ' ÇOK SEVDİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin