17. Bölüm: Bu Sefer Kavuşuyoruz Galiba🤭

106 3 0
                                    


    -Seni çok seviyorum sevgilim. Seni istiyorum sende istiyor musun?

-Bende seni çok seviyorum sevgilim. Bende istiyorum ama..

     -Ne oldu sevgilim?

-Bu benim için ilk biraz gerilmiş olabilirim..

(Onur gözlerini kocaman açıp duraksadı)

     -Senin için ilk..

-Evet ilk. Daha önce hiç kimseye bu denli yaklaşmadım, yaklaşmalarınada müsade etmedim. Seninle her şey çok başka senin ilkim olmanı istiyorum..

(Anlımdan öptü ve şaşkınlığını üzerinden atmaya çalışıyor gibi bir hali vardı)

Sevgilim? Bir şey mi oldu?

     -Özür dilerim..

-Ne için?

     -Senin tedirginliğini göremediğim için ben acele ederken, senin sakinleşmem için beni uyarmak zorunda kalman..

-Sevgilim nereden bile bilirdin ki ?

     -Deniz..

-Efendim sevgilim..

     -Sevgilim, güzel suratlım ilkin olmayı çok istiyorum, seni ne kadar arzuladığımı biliyorsun ama özel olsun istemeni yeni anladım özür dilerim.

-Sevgilim özür dilemeyi bırakır mısın kotan doldu seninde!

     -Sevgilim... Seninle tatile gidelim mi?

(Onurun bir anda durup konuyu değiştirmesini anlamaya çalışıyordum benim korkularımı bastırmak için mi kendi korkularını bastırmak için mi? )

-Olur gidelim..

     -Senin için her şey özel olsun istiyorum düşüncesizliğimi telafi edeceğim söz veriyorum.

(Ahh canım yaa yerim ben bu çocuğu ama beni yanlış anladı🤭🤭)

-Sevgilim çok düşüncelisin teşekkür ederim. Tamam tatilede gideriz ama ben senden özel bir şeyler planlayıp öyle birlikte olalım istemedim ki. Ben seni çok seviyorum senin olduğun her ortam benim için güzel. Ben oldu bitti olmasın acele etmeyelim demem istemiştim. Ayrıca seni daha fazla bekleyemeyeceğim...

-Nasıl yani?



- - - -

Sevgili okuyucularım :

Bu bölüm biraz fazla detaylı rahatsız olabilecek okuyucularım buradan sonrasını lütfen okumasınlar🥰🥰🥰

- - - -



Kollarından tutup üstüme doğru çektim. Bir şey diyecek gibi oldu öperek susturdum. Gerçekten istediğimi anladığında o da kendini daha fazla dizginleyemedi. Elbisemin ince askılarını omuzlarımdan kollarıma doğru indirdi. Boynumu öperek aşağı doğru inmeye başladı. Göğüslerimi avuçlarken 'ahh büyük olduklarını tahmin ediyordum ama bu his..' 😊 Beni yatakta ters çevirdi. Saçlarımı bir tarafta toplayarak boynumdan sırtıma doğru öperek indi. Elbisemin fermuarını yavaşça açtı. Elbisemi çıkarmada ona yardım etmeye çalışırken beni durdurdu. 'Şimdi değil' belimi öpmeye başladı sütyenimin kopçasını açtı ve kenardan çıkardı. Elbisemin fermuarını tekrar kapattı.

Beni sırt üstü çevirdi. Sütyenim çıktığı için saten elbisede göğüs uçlarım belli oluyordu. Onur bu durumdan çok hoşlanmıştı. Elbisemin üstünden göğüs uçlarımı ısırmaya başladı bir yandan elleriyle elbisemin altından külotumu çıkarmaya başladı. Kalbim o kadar hızlı atıyordu ki..

BEN 'BİZİ' ÇOK SEVDİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin