18. Bölüm: Ahh Abi..

107 3 0
                                    


    -Benim gelmeyeceğim kesinleşince hemen Onur' u mu çağırdın Deniz!

(Onur cevap vermeme fırsat vermemişti)

-Ulaş biz sevgiliyiz birlikte olmamız kadar doğal ne var.

     -Sen herhangi biriyle sevgili değilsin Onur! Benim kardeşimle sevgilisin! Normal felan değil!

-Ulaş ne alakası var! Sen de Banu da kaldın Banunun da kardeşi gelip sana aynı şeyi söylese 'evet çok haklısın burda olmamam gerekiyordu' mu diyecektin?

    -Aynı şey değil Onur sende biliyorsun

-Neyi aynı şey değil!! Ben Denizi seviyorum!

     -Onur benim tepemi attırma!

-Atmış zaten senin tepen!

('Ben odama gidiyorum. Daha fazla ikinizide dinlemek istemiyorum!' dedim ve odama gittim.)

     -Deniz gel buraya benim söyleyeceklerim bitmedi!

-Denizi rahat bırak Ulaş! Senin derdin ne söylede bilelim. Hıncını bizden çıkaramazsın.

     -Ya bir gün evde yokum. Eve geliyorum kardeşimle yatakta.. Töbe yaa

-Ulaş bu şekilde görmen hoş olmadı belki ama biz seviyoruz birbirimizi sen nasıl dayanamıyorsan bizde dayanamadık!

    -Sus yaa.. Suratıma söyleme bari biraz utanman olsun.

-Ulaş biz birbirimizin her haltını biliyoruz. Denizi üzmeyeceğimi biliyorsun. Bu doğal bir süreç böyle gelişti.

     -Bak hala devam ediyor!

-Senin derdin ne senin gecen iyi geçmedi heralde!

     -Sınırını aşıyorsun yapma!

-Belli enerjini atamamışsın..

(Ulaş, Onurun yakasına yapışarak)

     -Bana bak Onur çok ileri gidiyorsun.

-Sende öyle ikimiz arasındaki şeye karışamazsın! Ben sana laf edince çıldırdın. Ben kendimi sakin tutmaya çalışıyorum Deniz için onu üzmemek için!

     -Ben de kardeşim üzülmesin istiyorum ama benim evimde bir daha olmaz! Olmasın!

-Tamam Ulaş konu çok uzadı..

     -Onur o daha çok küçük! Sevgilisiniz evet ama o daha çok küçük bunu aklından çıkarma!!

-Onun kılına bile zarar vermem..

Bir süre odamda oturdum ne konuştuklarını merak ediyordum ama ikisinin aradında kalmak istemiyorum. Güzel geçen gecemin sabahı böyle olmamalıydı. Beraber kahvaltı hazırlayacaktık. Belki sabah tekrar... Off Deniz kendine gel yine başladın. Bir sıcak bastı beni sanki. Dün akşam yetmedi bana galiba kısa mı sürdü sanki? Ahh kahvaltı yapsaydık ben ona bal, pekmez, fındık, fıstık Allah ne verdiyse dayardım. (🤭)

Off Deniz yaa abimle sevgilin içerde birbirine girdiler sen burada oturmuş düşündüğün şeye bak!!

Kapım tıklandı. Onur içeri girdi.

     -Sevgilim iyi misin?

-Daha iyi günlerim oldu🥺

    -Sevgilim konuştuk abinle o da abi olarak haklı kendince ama biz de haklıyız. Üzme kendini 2 güne unutur.. Sen niye kızardın bu kadar ateşin mi var yoksa?

(Var ateşim var ama içimde söndürsene🤤🤤 Deniiiizzz!! Kendine gel abin içerde!)

-Stres yaptım heralde ondandır.

BEN 'BİZİ' ÇOK SEVDİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin