Dudaklarının yumuşaklığıyla kendimden geçmişken alt dudağımı ısırmasıyla vücudumun bir çok yerinde şimşek çarptı. Bacaklarından tutup havaya kaldırıp kucağıma aldım. Kapı ile göğüsüm arasında sıkıştırdım. Bir eli ile belime tırnaklarını geçirirken diğer eliyle saçlarımı dağıtıyordu. Öpüşmemiz sertleştikçe bende sertleşen başka şeyler oluyordu.😅
Kapıdan çekip kucağımda öpüşmeye devam ederken yatağa doğru ilerlemeye başladım. Tam o sırada makyaj masası dikkatimi çekti. Aynanın karşısında giyinip süslenip kendisini izlediğini düşündüğümde çıldırdığım zamanlar aklıma geldi. Şimdi o anıları başka bir düşünce ile değiştirme zamanı gelmişti😏
Yatağa yönelmeyi durdurup makyaj masasına doğru gittim. Masanın üstündekileri kenara itekleyerek Denizi masaya oturttum. Dudaklarımızı ayırdıktan sonra boynuna doğru indim. Ahh bu koku..🫠 Üstündekinden kurtulduğumda karşımdaki manzara karşısında ölünür ama ölmek için çok gencim diyerek önce ellerimle yoğurduğum göğüslerini dişlemeye başladım.
Kısık kısık inlemesiyle daha da çıldırdığımda önce onu sonra kendimi tamamen soydum. Ellerimi sıcaklığında dolaştırdım. Islaklığı beni daha da azdırdı. Aletimi ıslaklığında gezdirdim. İnlemesi arttıkça tırnaklarını kollarıma geçiriyordu.
Yavaş yavaş içine girmeye başladım. Bir kaç ileri geri hareketinden sonra köküne kadar girmiştim. Ateş gibi sıcacık ve daracık🤤🫠 İleri geri devam ederken yüzünü izliyordum. Kendinden geçişi, alt dudağını ısırışı, dağılan saçlarının bir kaç teli yüzüne yapışmış. Göğüslerinin sallanışı🤤🤤
Bir süre devam ettik sonra yatağa geçmek için ayrıldık. Önümden geçip yatağa doğru gidiyordu. Onu izlemek o kadar güzel ki. Kalçalarının yürürken hareketlenmesi saçlarının savruluşu bu kadın beni kendimden geçirmek için varolmuş adeta. 🫠
Arkasından sarılıp boynundan öpmeye başladım. Yatağa ellerini yasladığında yine içine girdim. Önümde kıvrım kıvrım kıvranıyordu. Saçını elime dolayıp kendime doğru çektim. Diğer elimle göğsünü avuçladım. İnlemesi çığlığa dönmüştü. İsmimi haykırıyordu. Onun bu hali beni daha sert ileri geri yapmaya itiyordu. Oda da vücutlarımızın çarpma sesi ve Denizin çığlıkları yankı yapıyordu. Kendimi dizginlemek için zorluyordum. Bu anın bitmesini istemiyordum. Bir süre sonra Deniz ayrıldı. Beni kolumdan tutup yatağa attı. Üstüme geldi. Kollarımı başımın altına aldım bu manzarayı izlemek bile boşalmamı sağlayabilirdi. Hareket ettikçe göğüsleri yukarı aşağı hareket ediyordu.
Kollarımı başımın altından çekip belinden tuttum. Kendini arkaya doğru eğdi. Belinden sıkıca kavrayıp aşağı yukarı hareket etmesini sağladım. Sonra ellerini öne doğru getirip üstüme uzandı. Kulak mememi emmeye başladı. Kısık kısık arada inliyordu. Nefes alıp verişi hızlanmaya başlayınca kulağıma 'daha hızlı sevgilim...' dedi. Daha fazla kendimi tutamayacaktım zaten hızlandıkça hem o hem ben kendimizden geçiyorduk. Daha da hızlandım. Üzerimde titreyerek nefesini tutmaya çalışması ile ben boşalmaya başladım. Vücudumdaki basınç kulaklarımı tıkamıştı. Kasılmalarını hissediyordum. O kasıldıkça daralıyordu ben zevkin doruklarında kendimi kaybediyordum.
İkimizde kendimizi saldık üzerime kendini bıraktı. Tüy gibi hafiflemiştim. Uzun bekleyişin ardından ona kavuşmanın verdiği mutlulukla sıkıca sarıldım.
-Eyvaahh!!
-Ne oldu sevgilim?
-Onur kendimizi kaybettik. Kondom kullanmadın!!!
-Evet sevgilim çok güzeldi. Kullanmayalım bir daha zaten bu şekilde olsun.
-Onur saçmala!! Ben korunmuyorum!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN 'BİZİ' ÇOK SEVDİM
Novela JuvenilBazı bölümlerde rahatsız edebilecek(+18) yerler var lütfen ona göre hikayeme başlayın 🙏🏻