9. Bölüm: Öpmeye Doyamamışım Maşallah🧿

139 3 0
                                    


Tamam en baştan başla Deniz Barda ne oldu?

Bunun cevabını Ece den alabilirim. Hemen telefonumu kaptım ve Eceyi aradım.

-Alo Ece?

     -Efendim Aşkım

-Napıyorsun tatlım?

     -Evdeyim aşkım oturuyorum sen napıyorsun?

-Bende evdeyim takılıyorum. Ece yaa ben sana bir şey soracağım. Dün akşam ben çok içmişim ne yaptığımı hatırlamıyorum. Anlatsana bana neler oldu?

     -Aşkım dün bende çok içtim bende de pek net değil. Sen çılgınlar gibi dans ediyordun Oğuz'la sanırım o sırada Onur geldi. Oğuzla biraz itiştiler. Ben Oğuzu kenara çekip söyledim kim olduğunu o da kenara çekildi. Sonra siz konuşuyordunuz. Bende çok sarhoşum kafam çokta yerinde değil

-Ee canım devam et

     -Sonra Onur kolundan çekiştirdi. Sende yaa bırak kolumu gelmiyorum felan dedin. Ben Ece de kalıcam bugün dedin. O da bana dönüp. Ece ben Denizi götürüyorum akşam bekleme dedi. Senin beline dolandı. Aldı çıktı.

-Bu kadar mı başka bir şey yok mu?

     -Hatırladığım bu kadar aşkım ne oldu bir şey mi oldu?

-Yok canım yaa dünü hatırlamıyorum hiç ne oldu sorayım dedim yarın bir gün çocuklarla bir araya geliriz ayıp olmasın diye sorayım dedim.

     -Aman ne ayıp olcak aşkım yaa. O Oğuz zaten bir ara senin içine düşecekti. Onur gelmese onun niyeti kötüydü.

-Saçmalama Ece yaa neyse boşver sen şimdi Oğuzu başka bir şey hatırlarsan haber verirsin hadi öptüm bayy.

Eceden umutluydum ama öpüştüğümüzü bile görmemiş.😣 Bir arabaya bindiğimizi hatırlıyorum. Beni koltuğa oturttu sonra ben ben tekrar indim park vardı parka doğru koşturdum. Ayyy Deniz ayy fıskiyeler yüzünden ıslandın. Tamam güzel ilerliyorsun. Sonra beni yine kolumdan çekiştirip arabaya oturttu kemerimi bağlarken Ayyy Aaayyy ben ben yine yine öptüm onu. Bir şey dedi orada ne dedi yaa bir şey dedi güldüğümü hatırlıyorum sadece ne dedi?? Ahhh başım ağrımaya başladı. Tamam derin derin nefes al sakinleş sakinleş. Düşün sonra ne oldu arabada bir şey oldu mu? İnince peki? Off hatırlamıyorum! ( başımı ellerimin arasına alıp saçlarımı karıştırarak ayaklarımlada adeta tepinerek) Çıldırıcaaaamm ne oldu başka ne ne neee??

Odanın kapısı bir anda tıklandı. Onur ' Deniz gelebilir miyim' Ne diyeceğim ki uyuyormuş gibi mi yapsam. Belki 2 sn önce tepinmeseydim inanırdı. 'Gel' diye seslendim.

     -Abin çıktı Deniz salona gelir misin?

(Ne abim çıktı mı??? Yalnız mı kaldık yine?)

-Şeyy ben tam yatacaktım.

     -Deniz dün olanları hatırlamıyorsun burada hatırlamaya çalışacağına ben sana anlatayım ister misin?

(Oyoyoy ne ile karşılaşacağımı tahmin edemiyorum gerçekten senden dinlemek ister miyim?)

-Evet merak ediyorum ama yüzleşmeye hazır mıyım bilmiyorum.

     -Çok bir şey olmadı korkma.

-Tabi canım seni 2 kere tabi bu da benim hatırladığım 2 kere öpmem dışında sıkıntı yok

(Ha.iktir yine yaptım yine içimden söyleyeceğime dışarı söyledim. Ağzın büzülsün Deniz ,kapansında konuşama!! Töbe töbe İptal iptal iptal)

     -3

-Efendim?

     -3 kere oldu.

(Tabi hatırlamıyorum salla bakalım tutarsa ohh ne ala)

     -Hangisini hatırladın arabadakini mi evdekini mi?

-Evdeki mi?

     -Anladım. Islandığın için üstünü çıkarmıştım.

(Ayy buraya girmesek elbisemi çıkarmışsın yaa ne gerek vardı ıslak yatardım ben😖)

     -Ben kendi tişörtümüde çıkardım ıslandığı için. Sana temiz kıyafet getirmek için dolaba gittim. Arkamı döndüğümde sen dikilmiştin karşımda tam kendine geldiğini düşünerek tişörtünü uzatacaktım yanaklarımdan tutup kendine çekip öptün. Sonra sızdın bende seni giydirip saçını kurutup yatırdım.

( yani gece bir şey olmamış. Yani Deniz onca şey olmuş daha ne olsun. Hala bir şey olmamış diyorsun yaa)

-Ben ben çok özür dilerim. Biraz fazla kaçırmışım. İlk defa bu kadar .arhoş oldum. İlk defa kendimi bu kadar kaybettim. Çok özür dilerim.

     -Tamam Deniz özür dile diye anlatmadım. Eceyi, başkasını arayıp saçma sapan hallere girme diye anlattım. O değil de sen neden o kadar içtin?

(Kapıyı mı dinledin be adam?!😟)

-Bilmiyorum ki kafamı dağıtmak istedim. Zaten bir yerden sonra anlamadım nasıl devam ettiğimi.

     -Peki konuşabilir miyiz artık hazır hissediyor musun?


——— 9. Bölüm Sonu ———


BEN 'BİZİ' ÇOK SEVDİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin