43. Bölüm: Ben 'BİZİ' Çok Sevdim (FİNAL)

111 5 0
                                    

Düğün günü...

Bütün hazırlıklar tamamlanmıştı. Saçım yapıldı. Makyajım yapıldı. Giyindim. Aynaya baktığımda onca yorgunluğa rağmen iyi gözüküyordum. Şimdi yanında olmam gereken biri vardı. Onun hazırlıkları bitti mi acaba? Kendi hazırlığıma daldım onu unuttum.

Aceleyle hemen giyinme odasından çıkıp salona yanına gittim. Etrafında bir sürü kişi telaşlı dönüp duruyor. O heyecandan bambaşka bir haldeydi. Onu sakinleştirmek için yanına giderken aynadan beni gördüğü gibi o kocaman gülümsemesi eşliğinde bana seslendi..

     -Denizim canım çok güzel olmuşsun.

-Ahh aşkım asıl sen çok güzel olmuşsun.

     -Oldu mu gerçekten?

-Hem de çok güzel olmuşsun❤️❤️

     -Teşekkür ederim canım benim inş abinde beğenir.

-Beğenmek ne demek seni görünce düşüp bayılmasa bari..

     -Ahahaha😂 yok canım bayılmasın o kadar da değil😂

-Aşkım bayılsın bırak ne olur. Yıllarca dalga geçerim abimle aahhahah😂😂

     -Kıyamam ben ona yaa..

-Ayy iyi bee..

Sıla'nın hazırlıkları bittikten sonra onu kardeşine teslim edip abimlerin yanına geçtim.

-Abi..

               -Abimm.

-Oy oy oy abime bak bee. Bu ne yakışıklılık yiğidim seninle tanışmak isterim😂😂

( bir çift kıskanç gözün üzerimde gezindiğini hissettiğimde Onur'a doğru döndüm.)

     -Onun başı bağlı güzelim ama benimle tanışabilirsin.

-Ahahaah kıskanç seni. Olur yakışıklı seni de beğendim😂

               -Oo hemen satış.

-Ne yapalım yakışıklı sen başlattın ilk satışı😂

     -Sevgilim çok güzel olmuşsun.

-Teşekkür ederim sevgilim. Sende iyi görünüyorsun. Yanıma yakışacaksın😅

     -Öyle mi diyorsun?

-Hı hıı..

               -Abim Sıla hazır mı? Nasıl oldu? Bir şeye ihtiyacı var mı? İstediği bir şey felan?

-Abi biraz yavaşla motorun soğusun! Pata pata, pata pata ne bu böyle

               -Ben galiba heyecanlanmaya başladım..

     -Galiba mı? Aahahahhaha

(Onur gülmeye başlayınca bende kendimi tutamadım. Abimi sakinleştirmemiz gerekiyorken daha da strese sokmuştuk😅)

               -Gülün gülün ben sizide göreceğim. Son gülen iyi gülecek devam edin..

-Oyy benim abim stres mi yapmış. Oyy benim ponçiğim oyy benim minnoşum..

               -Deniz .iktr git abim. Elimde kalma bugün. Olur mu abim? He mi abim?

-Tamam abii yaa

     -Sevgilim gel hadi biz son hazırlıklara bakalım ne durumda Ulaşta sakinleşsin biraz.

               -Çok oyalanmayın beni yalnız bırakmayın.

-Tamam abi hemen geliriz.

Onurla son hazırlıklara bakmak için abimin yanından ayrıldık. Yapılacak son bir kaç işi halledip salona baktık. Misafirlerimiz gelmişti. Annem ve babam misafirlerle ilgileniyordu. Bizi görünce yanımıza geldiler.

     -Ne durumdalar hazırlar mı?

-Evet ikisi de hazır.

     -O zaman Tamer hadi gidelim.

Annemlerle birlikte önce abimin yanına gittik sonra abimide alıp Sılanın yanıma geçtik. Bir takım merasimler yapıldı. Sonra biz salona geçtik ve onların gelmesini bekledik.

Düğün giriş gelişme sonuç şeklinde ilerledi. Gece için başka bir mekanda arkadaşlarımızla organizasyon yaptık. Düğün sonrası oraya geçip çılgınlar gibi eğlendik. Abimi mutlu görmek bana çok iyi geliyordu. Bu son 1 yıllık süreçte Sılayı daha da iyi tanımış ve sevmiştim. Ailesinin abimi sahiplenmeside çok güzeldi. Bu dünyada damat olmak kazım bile dedim.😅

Günler günleri haftalar haftaları kovalıyordu. Okulu bitirmek için yoğun bir çalışma içerisindeydim. Okul sonrası ofise gidip abimle Onurun bana pasladığı işleri yapıp biraz piyasa hakimiyeti kazanmaya çalışıyordum. Düğün için bir tarih almamıştık ama Onur sürekli artık tarih alalım diyordu. Annemler lafını bile açtırmıyordu. Onur'un anneside aynı şekilde. Bu süreci nasıl geçireceğiz bilmiyorum abimin düğün hazırlıklarında bile canım çıkmıştı. Şimdi her şey ben ve Onurla ilgili kaçışımız yoktu.

Abim gittiğinden beri evde takılıyordum. Onur arada geliyordu. Tek yaşamak daha güzel olurdu diye düşünüyordum ama hiç umduğum gibi olmadı. Abimle atışmalarımızı çok özlüyordum. Onun o sabah sabah suratsız suratını görmeyi bile özlüyordum. Arada evlerine baskına gidiyorum ama benimle aynı evde olduğu gibi olmuyor. Sıla da zaten hemen kocişini koruyordu. Haa hakkını yiyemem bana da hiç laf söyletmiyor yengecim❤️

Abimle ikisini görmek beni çok mutlu ediyor ve onları gördükçe Onurla ikimiz aynı evde evli nasıl oluruz diye düşünürken buluyorum kendimi. Onura bu düşüncemi söylediğimden beri tarih alalım diye çocuk gibi ısrar edip duruyor😅 Bende sanırım bu ısrarlara daha fazla yok diyemeyeceğim❤️

Onurla evraklarımızı hazırlayıp nikah için tarih almaya gittik. Bizim için önemli olduğunu düşündüğümüz bir tarihte boşluk olduğunu görünce o tarihe aldık. Ailelerimize haber verdik. Memnun olmasalarda bir şey diyemediler. Abimle Sıla çok sevindiler. Hazırlıklara başladığımızda hep yanımızdalardı. Abimin desteği benim için çok önemliydi. Diğerleri karşımda da dursa abim yanımdayken her şeyi hallederdik. Öyle de oldu.

Önce düğün için bir yer bulduk. Daha sonra birlikte yaşayacağımız evi tuttuk. İçini birlikte keyifle geçirebileceğimiz şekilde doldurduk. Gelinlik, damatlık ve daha bir sürü yapılacak işleri halledip. Düğün gününe geldik.

Düğünü Şilede bir sahil kenarında beyaz ve mavi çiçeklerin donattığı tüllerin uçuştuğu güzel sade bir konseptle planladık. Önce iskele üzerinde nikah kıyıldı ve keyifli bir yemek yendi. Sonrasında sahil tarafına geçip canlı müzik eşliğinde dans ettik. Her şey istediğimiz gibi gidiyordu. Bir tatsızlık çıkmamıştı. Ailelerimiz biz sahilde eğlenirken iskelede keyifli bir şekilde muhabbet ediyorlardı. Onur'a baktığımda gözleri parlıyordu.

Onu ilk öptüğüm gün geldi aklıma. İyi ki o gün seni öptüm be adam. İyi ki önce aklına sonra kalbine girdim sevgilim. İyi ki seninle evlendim. Hep iyikim ol sevgilim.

     -Sevgilim..

-Sevgilim..

Ben 'BİZİ' çok sevdim..


——— 43. Bölüm Sonu ——— FİNAL ———



BEN 'BİZİ' ÇOK SEVDİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin